MAX FACTOR FALSE LASH EPIC RİMEL İNCELEME YAZISI


Makyaja yeni başladığımda ve makyajımı minimum tuttuğum zamanlarda kullandığım iki şeyden biri kapatıcı diğeri ise rimel.Kirpiklerim şuan sık,uzun ve düz ama eskiden oldukça cılızdı.Kısa,seyrek ve belirgin değildi.Bu yüzden sıkça rimel kullanırdım.Bu sırada da bol bol rimel denedim.Şu haliyle sadece kıvıran ve yoğunluk katan rimeller olsa yetiyor bana.Max Factor markasının rimellerini çok seviyorum.Çok fazla çeşidini kullanmadım ama fırçalarına baktığımda genelde benim kullanabileceğim tarzda rimeller olduğunu anlıyorum.Bu yazımda,ilk çıktığı zamanlarda çok merak ederek almış olduğum False Epic Lash rimelini sizlere anlatacağım.




Öncelikle rimelin dışı çok güzel.Sade,altın-ayna görünümlü bir dışa sahip.Şekli,kapağında eğim olan,kendi şekli de hafif boğumlu olan tipik Max Factor rimelleri gibi.Çok şık duruyor ve koleksiyonda da hoş görünüyor.İsminden,kirpiklerimizde bize takma kirpik efsanesi oluşturacağı anlaşılıyor.Bakalım öyle mi.


Fırçası plastik ve açıkçası şekli çok değişik.Daha önce farklı yapılmış rimel fırçalarını denedim ama bunun gibisini ilk defa deniyorum.4 tarafı var ve ucundaki kılları da sayarsak 5 taraflı bir fırça.İki taraf birbirine benzeyen şekillerde.Yani fırçada 3 farklı fırça şekli var.Uç kısmı yıldız gibi.Bu tarz rimel fırçasının uç kısmına kıl ekleyen değişik rimeller incelemiştik daha önce.Ben bu kısımları,düz olan kısmından önce uygulayıp kirpiklere biraz daha hacim vermesini sağlıyorum.Diğer kısımları da yani yatay olan kısmı üç sıra halinde kısa kıllardan oluşuyor*.Dikey olan kısımdakiler ise eğimli ve yine kısa kıllardan oluşuyor**.Dilerseniz bunları ayrı ayrı da kullanabilirsiniz ve ayrı etkiler elde edebilirsiniz kirpiklerinizde.O şekilde yapınca çok fazla belirginlik ve uzunluk sağlamıyor.Ama tüm taraflarını kullanarak uygulama yapınca kirpikleri güzel belli ediyor.Hatta ben fırçayı çevirerek uyguluyorum ve kirpikleri uzun gösteriyor.Bu arada fırçası plastik.


Etkileri; kirpikleri çok güzel tarıyor ve ince ince ayırıyor.Uzunluk sağlıyor ama bu doğal duruyor.Muazzam,takma kirpik etkisi vermiyor açıkçası ama günlük kullanım için,çok çok abartı durmayacak bir belirginlik sağlıyor sadece.Alt kirpiklerdeki etkisi oldukça iyi,güzel belirginleştiriyor.Kalıcı değil maalesef ve akma yapıyor.Bu rimeli günlük,doğal makyajımda kullanmayı tercih ediyorum.Uzun süre makyaj kalacaksa yada ağır bir makyaj yapacaksam tercih etmiyorum.

Max Factor hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka.



**


*


Yorum Gönder

0 Yorumlar