NASCITA TAKMA KİRPİK YAPIŞTIRICISI İNCELEME YAZISI | ŞEFFAF KİRPİK YAPIŞTIRICI


Elimde birçok takma kirpik var.Bunlar için bir ara ayrı bir yapıştırıcı almıştım hatta şurada yazısı var ama kuruduğu için tekrar tam boy ve iyi bir kirpik yapıştırıcı aradım.Duo diye bir markanın yapıştırıcısı var ama hem oldukça pahalı hem de hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığından emin olmadığım için almak istemedim.Bir Duo marka kirpik yapıştırıcısı daha var,Gratis'te satılıyor ama onun fiyatı baya uygun.Sanırım orijinali değil ve beyaz rengini ne sitesinde ne de mağazada bulamadım.Gratis'te kirpik yapıştırıcı kısmına bakarken Nascita'nın Takma Kirpik Yapıştırıcısı'nı gördüm.Fiyatı sanırım 32 liraydı.Açıkçası biraz pahalı geldi ama dönüp dolaşıp bu ürünü aldım.İyi ki almışım.Detayları anlatmaya devam ediyorum.




Öncelikle Nascita'dan aldığıma çok sevindim.Çünkü hayvan deneyi yapmayan markalardan alışveriş yapmaya çalıştığım için ve Nascita da cruelty free bir marka olduğu için içime sinen bir alışveriş oldu.Fiyatı pahalı geldi ama bahsettiğim Duo yapıştırıcı Nascita'nın ürününün fiyatının iki katından daha fazla.Gerçi Duo 14 gram,Nascita 5 grammış.Bendeki ürünün bile uzun süre gideceğini düşünüyorum.Ayrıca şeffaf oluşu da ilgimi çekti.Genellikle beyaz yada siyah oluyor yapıştırıcılar ve güzel yapıştırılmadığında belli oluyorlar.Bu üründe öyle bir sıkıntı olmadı.Uzun süre şeffaf kalıyor.Bir müddet sonra hafif kirpik dibinin rengini alıyor ama renkli yapıştırıcılara göre bu görünüm daha az.


Ürünün yapısı ağır değil.Diğer yapıştırıcılarla kıyaslanınca diğerleri daha kremsi,yoğun yapıdayken bu daha ince ve kuruduğunda lastik gibi olmuyor.Oldukça hafif yapıda ve kirpik diplerinde neredeyse hissetmiyorsunuz.Buna rağmen azıcık bir ürün bile kirpiği çok iyi tutuyor.Hatta düz bir dip kısmı olan kirpiği göz hizasında yani eğimli yapıştırmada ve uzun süre o şekilde tutmada çok başarılıydı.Hatta ben kirpiği çıkarana kadar bozulmadı.Gözümü kaşımıştım bile kirpikle ama kirpik çıkmadı.Kalıcılığı çok iyi yani.Kirpiği de çok iyi yapıştırıyor.Diğer yapıştırıcılarda elime değdiği zaman kirpiği zaptetmem ve istediğim gibi yapıştırmam biraz zor oluyordu.Bu elime değince sıkıntı çıkarmadı.Çok hızlı kuruduğu için ve yapısı hafif olduğu için kirpiği yapıştırırken problem olmadı.Yapıştığı anda kirpik o kısımda kalıyor.Bir de temizledikten sonra kirpik diplerinde ürün kalır genelde ama bunda onu da yaşamadım.Çok güzel çıktı.Kirpiklerime zarar vermedi.Ürün çoğu kirpik yapıştırıcı gibi Kore yapımı.Çin'den aldığım yapıştırıcıya göre çok çok iyi ve neredeyse kusursuz.Bir de kokusu da çok güzel.Tabir biraz garip olacak ama hijyenik el jelleri gibi kokuyor😄Öylesine üretilmekten ziyade üzerinde çalışılmış bir ürün bence.Oldukça başarılı.Çok beğendim ve favori ürünlerimden.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.






Yorum Gönder

0 Yorumlar