TAIWAN HAN DENTIRELY TAKMA KİRPİK 217 | TAIWAN FALSE LASHES | ALI EXPRESS TAKMA KİRPİKLER


Sevgili Cherijamu sayesinde yeni bir Ali Express takma kirpikle daha tanıştım🤩 Aslında takma kirpiği çok seviyorum ve taktığımda da yakıştırılıyor ama günlük makyajımda kullanmaya cesaret edemiyorum bazen.Ne olacağı belli olmaz,çıkar,uçar gider😄 Ama geçenlerde bahsettiğim Nascita Takma Kirpik Yapıştırıcı bu sorunu halletti.Ali Express'ten bulabileceğiniz bu Taiwan takma kirpiklerinden daha önce denemiştim.Hatta alt takma kirpik denemiştim ve şurada yazısını paylaşmıştım.Bu kirpik biraz daha doğal geldi bana.




Daha önce bahsetmiştim sanırım kirpiklerin dipleri ipten olunca uygulaması,zaptetmesi zor oluyor.Göz hizasında uygulamak zor oluyor ve eğimli durabiliyor.Bu kirpiğin dibi misinadan yapılmış.Görünce çok ümitlenmedim,güzel bir şekilde yapıştırabileceğimi düşünmedim açıkçası.Bir de kirpiğin dip kısmı dümdüz.Kirpikler kabına eğimli konulmuş ama elinize aldığınızda düz duruyor.Böyle olunca da bunu doğru düzgün uygulamam mümkün olmayacak dedim ama beni şaşırttı.Aslında ilk uygulamada bir kısmı yapıştırırken diğeri havada kaldı ama daha sonra o kısmı da yapıştırınca kirpik hizama uygun bir şekilde durdu ve sırıtmadı.


Kirpiğin numarası 217 mi tam bilmiyorum.Çünkü elimde bu markanın farklı bir kirpiği var ve onda da 217 yazıyor.Kirpiklerin şeklini görebilmek için aşağıdaki resme bakabilirsiniz*.İçerisinde 10 çift takma kirpik var.Kirpikler gözde çok doğal duruyor.İki uç kısmı kısa ve ortası uzun şekle sahip.Uzun bir kirpik görünümü verirken bunu yoğun,yapay durmaktan ziyade daha doğal gösteriyor.Sanki ipek kirpik yaptırmış gibi duruyor da diyebiliriz.Kılları yapay.Yalnız kirpiğin dibi misina olduğu için zamanla gözde biraz batma,acıtma yapıyor.Bu yüzden tüm gün kullanamadan çıkardım.Kirpiğin dip kısmı biraz uzun.O kısmı kısaltarak kullandığımda kirpik tam geldi.Bence şekli,duruşu açısından günlük kullanım için güzel bir kirpik ama dediğim gibi zamanla göz kapağını acıtıyor.

Taiwan Han Dentirely Çin'de satışı olduğu için hayvanlar üzerinde deney yapan bir markadır büyük ihtimalle.



*


Yorum Gönder

0 Yorumlar