XP BIG EYES MASCARA İNCELEME YAZISI


Günlük rimel tercihinde eğer gün uzun olacaksa dayanıklı rimel tercih etmeyi seviyoruz.Akmayacak bulaşmayacak ama günlük makyajımızda da doğallığı bozmayacak bir rimel çok iyi olur.Sırf markayı denemek için aldığım XP Big Eyes Mascara bu özelliklere sahip bir ürün.Özellikle birkaç etkisine bayıldım.



Ürün silikon mor bir kaba sahip.Hafif olsa da bence çok şirin duruyor.Plastik,düz fırçası var.Plastik fırçalarla aram iyi.Kirpiklerimi daha çok belirginleştirdiğini düşünüyorum.Bu rimelin kılları biraz kısa ve sık.Her kirpiğe ulaşıyor ve tarıyor.Etkisi sanki kıl fırçalarla aynı gibi.Uygulamadan sonra doğal bir yoğunluk veriyor.Big Eyes demeleri de sanırım kirpiği sık gösterdiği için gözleri de hafif büyük gösterdiğini düşünmelerinden olabilir.Kirpiğe sık,yoğun ve siyah bir görünüm sağlıyor ama uzatma ve aşırı belirginlik konusunda başarılı değil.Aslında günlük kullanım için uygun.Sadece günlük makyaja yetecek kadar belirginlik sağlıyor.Ayrıca Çin'de üretildiği için mi bilmiyorum yapısı Asya'da üretilen rimeller gibi biraz farklı.Yani bu kadar uygun fiyatlı bir rimelden bu kalıcılığı beklemiyordum açıkçası.Uzun süre dayanıklı.Ayrıca akıp bulaşır zannediyordum ama kalıcılığı iyi ve göz altına akma yapmıyor.En sevdiğim özellikleri doğal bir şekilde sık görünüm sağlaması ve uzun süre kalıcılığı.


Maalesef ürün çabuk kurudu.Ürünü açmak için içerisine yağ koydum ama daha beter oldu.Artık fırçaya ürün bile gelmiyor.Kirpiklere sadece yağ ulaşıyor,renk falan vermiyor.Etkisini de azalttı.Daha sonra Duraline döküp açmaya çalıştım ama yağ rimelin yapısını mahvetmiş.

XP hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığını bilmediğim bir marka.




Yorum Gönder

0 Yorumlar