BEE BEAUTY DISNEY PRINCESS EL VE VÜCUT KREMİ İNCELEME YAZISI


Merhaba😊

Yine sizleri karakterli bir kozmetik ürünüyle tanıştıracağım😄Gratis'in kendi markalarından olan Bee Beauty'nin bir ara Disney ile iş birliği yaptığını biliyorsunuzdur belki.Farklı ürün çeşitlerinde değişik Disney karakterlerinin resimlerini görmüştük.Özellikle bugün anlatacağım Bee Beauty Disney Princess El ve Vücut Kremleri bir ara baya popülerdi.Kasa yanında da satılıyordu.Hatta şuan bile baya satılıyor sanırım.Çünkü geçtiğimiz günlerde Gratis'e uğradığımda bu kremlere baktığımda rafta çok az kalmıştı.



Ambalaj açısından ve mini olmalarından dolayı insanı cezbediyor.Disney karakterlerini sevdiğim için almıştım ben de.Açıkçası kokuları çok hoşuma gitmemişti.Şekerli yoğun kokuları sevmediğimden özellikle Snow White'a pek ısınamamıştım.Cinderella daha hafif sabun gibi koktuğu için bana daha çok hitap ediyordu.İlk onu denemiştim.Daha sonra Snow White olana da şans verdim.

"Geliştirilmiş formülü ile hızlı emilerek cildi nemlendirir ve yumuşaklık kazandırır.Hafif ve yağsız,ipeksi bir dokunuş bırakır" yazıyor üzerinde.


Üç çeşidi olan bu el ve vücut kremlerinden sizlere iki çeşidini anlatacağım; Snow White ve Cinderella.İkisi de hikayesini sevdiği karakterler.Paketin üzerindeki çizimleri de çok hoş.30 mllik bir ürün.Ben daha çok masa üstünde kullanmak için,elin altında bulunabilecek bir ürün olarak düşünüyorum.Biraz hijyenik değil ama zaten az olduğu için ve tek kişi kullanırsa çok sıkıntı olacağını düşünmüyorum.Renkleri farklı olmasına rağmen yapıları aynı.Çok ince,losyon gibi.Yağsız olduğu için ciltte yoğun yağlı bir his bırakmıyor.Hemen emiliyor.Çok iyi nemlendirmiyor.İnce yapıda ve hemen emildiği için hem nem uzun süre kalmıyor hem de başarılı değil.Hatta gün içerisinde elinizi sıkça yıkayacaksanız,temizlik,bulaşık işine girişecekseniz nemden eser kalmıyor.Sadece anlık nem için kullanılabilir.Nemlendirmediği gibi onarmıyor da.Eldeki kuruluk kalıyor.Benim ellerimde çok fazla kuruluk çatlak yok ama yine de nemlendirmesini yeterli bulmadım.Masamda o anlık nem ihtiyacı karşılansın diye el kremi olarak bulunduruyorum.

Bee Beauty hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.


Çeşitlerine bakalım;

Snow White; çok uçuk şeftali rengine sahip.Vanilya ve hindistan cevizli.Kokusu da bu iki içeriğin karışımı gibi,şekerli bir koku.Baya kalıcı.


Cinderella; Müge çiçeği özlü.Kokusu Snow White'a göre daha hafif ve sabun gibi tertemiz çiçeksi bir koku.Bu günlük kullanım için benim açımdan daha uygun bir koku.Ağır,şekerli kokular kullanmayı pek sevmiyorum.Bunun kokusunun kalıcılığı diğerine göre biraz daha az.





Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ambalajları çok tatlı gerçekten :)
    kokularından bahsetmen iyi olmuş, ben de ağır kokuları sevmiyorum. Alırsam eğer göz önünde bulunduracağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şirin ürünler.Cinderella temalı olanın kokusu daha temiz ve hafif.

      Sil