YVES ROCHER PURE CALMILLE CLEANSING MICELLAR OIL | PAPATYA ÖZLÜ MİSEL MAKYAJ TEMİZLEME YAĞI İNCELEME YAZISI


Makyajı sevdiğim kadar temizleme ürünlerini de seviyorum.Değişik yapıda,değişik özelliklere sahip makyajj temizleme ürünleri deniyorum sık sık.Makyaj yağıyla ilk Innisfree markasıyla tanışmıştım ve bana çok tuhaf gelmişti açıkçası.Cildimde yağlı bir his olmasını o dönemlerde sevmiyordum ve yağlı olunca sanki temizlenmemiş gibi hissediyordum.Ama zamanla nasıl kullanılacağını,sabırla temizlemek gerektiğini öğrenince cildimin kuru olduğu dönemlerde vazgeçilmezlerimden oldu.Bugün de sizlere Yves Rocher Pure Camille Makyaj Temizleme Yağı'ndan bahsedeceğim.




Organik papatya özsuyu,cildi korur ve yumuşatır.Su ile temasında yağ formu süt formuna dönüşerek ciltte yağlı bir his bırakmaz.Suya dayanıklı göz,dudak ve ten makyajının ve izlerinin nazikçe silinmesini sağlar.Formülün %91'den fazlası doğal içeriğe sahiptir.Yağı kuru cilde uygulayıp su ilave edip masa yaparak makyajımızı çıkarmamız tavsiye edilmiş.Ardından su ile duruluyoruz.Mineral yağ,renklendirici ve paraben içermez.


Yves Rocher'in cilt bakım ürünleriyle anlaşamasam da temizleme sularını ve yağlarını severek kullandım.Bu ürün de beğendiğim ürünlerinden.Saf papatya özü içeren bir ürün ve benim en çok dikkatimi çeken şey misel temizleme yağı olması.Bu misel içerikli olan ürünler bende çok işe yarıyor.Makyajımı tam istediğim gibi ve hızlı çıkarabiliyorum.Bu üründe de aynısı oldu.Aslında kullanma şeklinde kuru cilde uygulayıp su ilave edin diyor ama nemli şekilde makyajı çıkarmaya çalıştığınızda temizlemiyor ve cildinizde bir sürü makyaj kalıntısı bırakıyor.Hatta ciltte o yağ hissi de kalıyor.Üzerinden ayrıca temizleme jeliyle geçmeniz gerekiyor.Ama kuru ciltte efsane iyi.Makyajımı çıkarmak için hiç su ilave etmeden kuru şekilde masaj yaparak makyajımı çıkarabiliyorum.Duruladıktan sonra tamamen temizlenmiş oluyor.Nemli yaptığımda göz altlarım panda gibi oluyordu ama kuruyken hem ten hem de göz makyajını çok iyi temizliyor.Yani kuru cilde uygulandığında daha başarılı.Ben bu tarz yağlar kullanırken genellikle nemli bir havluyla üzerinden geçerim çok yağ kalmasın diye ama bu ürün o kadar güzel durulanıyor ki üzerinden havluyla geçmeye gerek kalmıyor.Hem yağlı his bırakmıyor hem de kuruluk bırakmıyor ciltte.Cildi yumuşacık yapıyor.Makyaj aşırı suya dayanıklı değilse tamamen çıkarıyor.İçeriğindeki misel sayesinde de makyajı diğer yağlara göre daha hızlı yumuşatıyor ve temizliyor.




Renksiz bir ürün.Ama suyla karışınca üründe yazdığı gibi süt kıvamına geliyor ve beyazlaşıyor.Kokusu var ama ağır,vanilyalı,çiçekli bir koku gibi.Kokusunu çok sevmedim.Yapı olarak hafif.Hatta su gibi akıyor.Bu da ciltte çok yağ sevmeyenler,yağlı cildi olanlar için güzel bir özellik.İçeriğinde papatya ve misel olmasını da ayrıca sevdim.Papatya özlü ürünleri çok severim.Miseli de severek kullandığımdan yukarıda bahsetmiştim.Bir de ürün cildimde herhangi bir tahriş yada sivilcelenme yapmadı.

Ben çok memnun kaldım bu üründen.Bu sene soğuk havalarda ve cildim kuruyken bu eşlik edecek bana.

Yves Rocher hayvan deneyi yapan bir markadır.


Yukarıdaki resimde kuruyken uygulama yapılmış hali var.


Buradaki ise nemliyken uygulama yapılmış hali.


Bu da makyajımı temizledikten sonra pamukta kalıntı testi denemem.Gördüğünüz gibi neredeyse hiç kalıntı yok.


Yorum Gönder

0 Yorumlar