HOBİLERİM | SEVDİĞİM ŞEYLER


Merhaba~

Bu aralar kendimize bolca vakit ayırdığımız bir dönemdeyiz.Hobilerimiz,sevdiğimiz şeylerle meşgul olabiliriz.Hem moral açısından iyi olur hem de hobilerimizi geliştirebiliriz.Ben de bugün sizlere kendi hobilerimden ve neleri sevdiğimden bahsedeceğim.




Film ve dizi izlemeyi sevmek bence kendimize vakit ayırdığımız dönemde bizim için büyük bir avantaj.Yeni dizi ve filmleri izlemeyi de seviyorum ama dönüp dönüp izlediğim bir film serisi var; Back To The Future.Hem izlemeyi seviyorum hem de filmle alakalı her şey beni mutlu ediyor.Zaten ufak da bir koleksiyonum var bu seriyle ilgili.Onu da bir ara paylaşacağım.Film gibi müziklerini de çok seviyorum.80'li yıllarda yapılmış bu film, zamanlar arasında yolculuk yapan araba icat eden bir doktor ve bu deneyin ortağı olan bir gencin maceralarını anlatan hikayelerden oluşuyor.Seride geçmişe dönüş de geleceğe gidiş de var ve çok eğlenceli.Tekrar tekrar izlemekten bıkmayacağım harika bir seri.


Film,dizi izlemek kadar çizgi film izlemeye de bayılıyorum.Hele bazı çizgi filmler var ki onları da tekrar tekrar izlemeyi çok seviyorum.Hatta çoğu repliklerini de ezberlemişimdir 😄 Bu çizgi filmler arasından da en sevdiğim Phineas ve Ferb.Yaz tatilinde sıkılan iki küçük kardeşin tuhaf icatlarını annelerine ispiyonlamaya çalışan ablalarıyla olan maceralarını ve bir ajan olan evcil hayvanları ornitorenk Perry'nin maceraları anlatılıyor.Çok eğlenceli ve keyifli.Aynı şekilde Phineas ve Ferb'le ilgili her şey de beni mutlu ediyor.Ama henüz koleksiyon yapmadım 😄


Bir diğer izlemekten keyif aldığım ve bıkmadığım şey ise belgeseller.Hemen hemen her tür belgeseli saatlerce izleyebilirim.Hatta düzenli takip ettiğim dizi yok ama belgesel var diyebilirim 😄 Sanırım bir şeyler öğrenmek,değişik bilgiler keşfetmeyi ben de seviyorum.


Bir şeyler izlemenin dışında da merakımı en çok çeken şeylerden biri de tarih.Kitap okumayı tekrar alışkanlık haline getirdiğimden beri özellikle tarih kitaplarını okumaya bayılıyorum.Eski dönemlere ait bir şeyler öğrenmek,o dönemlerdeki alışkanlıkları,yaşamı keşfetmek çok keyifli oluyor.Kitap dışında tarihle ilgili belgesel,video izlemeyi de seviyorum.Video olarak genellikle güzellik videoları izlediğim için bir ara öneri olarak eski makyajların nasıl yapıldığı çıkmıştı ve keşfedince bu tarz eski güzellik tüyoları paylaşan kanalları izlemeye devam ettim.Yani tarihle alakalı çoğu şey de ilgimi çekiyor.


E tabi beni mutlu eden şeyler arasında güzellik olmazsa olmaz 😊 Yeni çıkan,değişik özelliklere sahip güzellik ürünlerini denemeyi çok seviyorum.Alacağım ürünün sadece özelliklerine bakarım genelde.Çok fazla yorum okumadan kendim denemek isterim.Daha keyifli ve eğlenceli oluyor.


Yemek yemeyi de seven biriyim.Çoğu kimse gibi beni de mutlu ediyor.Ama özellikle yeni,değişik,daha önce denemediğim abur cubur tarzı şeyler varsa alıp denemeye bayılırım.Yine abur cubur konusunda da çok yorumlara bakmadan sadece bana uygunsa alıp kendim denemeyi tercih ederim.


Tabi her zaman paket gıda tüketmiyorum😄  Hatta çoğu zaman yemeği kendim yapıyorum ve yemek yapmaktan keyif alıyorum.Herkesin bir kafa dağıtma şekli vardır.Ben de yemek yaparken bir nevi tüm olumsuzluklardan uzaklaşıyorum 😄 Yemek yeme konusunda iyi olduğum için de -bu konuda mütevazı olamayacağım- yaptığım yemeklerin lezzeti güzel oluyor.Bizim yemekleri zaten bu zamana kadar çoktan çözmüş olmam gerektiği için onlarda sıkıntı yok.Bir de dünya mutfağı deniyorum ve aşırı keyifli oluyor.%100 tarife uymaktansa kendimce bir şeyler katmak daha iyi oluyor.Ortaya sonuç çıkınca da daha bir güzel oluyor.

Benim keyif aldığım şeyler ve hobilerim bunlar.Denemedikleriniz varsa ve özellikle bu dönem ne yapsam diye düşünüyorsanız ve aralarında denemedikleriniz varsa tavsiye edebilirim 😊

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Belgesel izlemeyi ben de çok severim, pek çok insan sıkıcı bulsa da. Bu arada bloğunu çok seviyorum her zaman yorum yapamasam da tüm yazılarını okuyorum haberin olsun :) yazıyı biraz büyütmenin imkanı var mı acaba sadece okumakta biraz zorlanıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkıcı olur mu ya tvde vaktimin çoğu belgesel izleyerek geçer benim😄Yorumun çok mutlu etti beni çok teşekkür ederim🧡Bir sonraki yazıda deneyeyim yazıyı biraz daha büyütmeyi😉

      Sil