KILL ME HEAL ME KORE DİZİSİ KONUSU VE YORUMLARIM


Tür: Psikolojik,Komedi,Dram

Yıl: 2015

Bölüm Sayısı: 20


Oyuncular:

Cha Do Hyun- Ji Sung

Oh Ri Jin- Hwang Jung Eum

Oh Ri On- Park Seo Joon



Konusu:

Cha Do Hyun, içinde 7 karakter barındıran bir rahatsızlığa sahiptir.Bunu kimseyle paylaşmamıştır hatta ailesiyle bile.Bu rahatsızlığı duyulmasın diye de uzun süre yurt dışında yaşar.Kore'ye döndüğünde ise bu karakterleri saklaması gerekmektedir ve bunu tek bilen tek güvendiği kişi olan asistanı An Gook'la durumu idare etmeye çalışırlar.Fakat çok zordur.7 ayrı karakter aniden herhangi bir zamanda çıkabilir ve işleri karıştırabilir.Oh Ri Jin ise bir hastanede psikiyatristtir ve işinde oldukça iyidir.Fakat bir gün bir hasta hastaneden kaçar ve onun peşine düşer.Bir barda olduğunu tahmin ederek oraya giderBu barda aynı zamanda Cha Do Hyun da vardır ve bir kriz geçirerek karakterlerinden birine dönüşür.Oh Ri Jin ve karakterlerden biri olan Shin Se Gi ilk kez burada karşılaşır.Shin Se Gi sağlam bir dayak yedikten sonra Oh Ri Jin'in hastanesine gelmiştir.Oh Ri Jin, onu etkilemeye çalışan Shin Se Gi'den korkmuştur.Fakat zamanla diğer karakterle de yolları kesişecektir ve Oh Ri Jin bu durumu anlayınca Cha Do Hyun'a yardım etmek isteyecektir.Oh Ri Jin aslında bir doktor olduğu için onu tedavi ediyormuş gibi görünse de zamanla durumun böyle olmadığı anlaşılacaktır.Mesleğini bırakıp tamamen Cha Do Hyun'a odaklanması aslında Cha Do Hyun'un doktoru olmasından değil de hiç sahip olmadığı arkadaşı olmasındandır.Ama aslında bu arkadaşlık çok eskilere dayanmaktadır.Cha Do Hyun zamanla bu travmayı yalnız yaşamadığını anlayacaktır.Oh Ri Jin, Cha Do Hyun'u bu 6 karakterden sıyırıp ona ulaşabilecek midir?

Biraz karakterlerden de bahsetmek istiyorum.Zira diziyi izlettiren bu 7 karakterden bahsetmezsek olmaz😊 ;

Cha Do Hyun; ana karakterimiz.Yani bedenin asıl sahibi olan ruh.

Shin Se Gi; tamamıyle asi,olan her şeye isyan eden,kural tanımayan bir karakter.Böyle kötü görünse de Cha Do Hyun'un birçok sorununu Shin Se Gi çözmüştür.

Perry Park; orta yaşlı bir balıkçı ve aynı zamanda bomba yapımcısıdır.Şivesi kendine özgü ve Oh Ri Jin'in ailesiyle muhabbeti çok seviyor.

Ahn Yeo Seob; 17 yaşında depresif bir genç ve Ahn Yoo Na'nın ikizi.Tamamen içe dönük bir karakter.Aslında karakterler arasında en sakini olsa da intihara meyilli olduğu için ilk olarak onun durdurulması gerekmektedir.

Ahn Yoo Na; Ahn Yeo Seob'un kendinin tamamen zıttı olan kız ikizi.Hayat dolu ve aşk dolu, öz güveni tavan yapmış bir genç kız.Oh Ri Jin'in erkek kardeşi Oh Ri On'a olan bağlılığı ve ona oppa deyişiyle meşhur.Geldi mi gitmek bilmeyen karakterlerden😊

Nana- oyuncak ayısını yanından ayırmayan 7 yaşında küçük bir kız.Bu karakter hakkında detay vermeyeceğim çünkü olayın çözümünde gösteriliyor.

Mr X- Gizemli bir karakter.Daha çok çizgi romandan fırlama gibi.Diziye çok sonradan dahil oluyor.

Karakterlerin Cha Do Hyun'un yaşadığı olaylar sonucu çıkmasından dolayı detaylı bahsetmedim spoiler olur diye.Yavaş yavaş bu karakterlerin çözümünde nasıl ortaya çıktıkları anlatılıyor.


Yorumlarım;

Konusu çok değişik bir diziydi.Ne daha önce bu tarz bir dizi izledim ne de daha sonra benzerini izledim.Taklidi de yapılmadı herhalde.Türünün tek örneği efsane bir dizi diyebiliriz.Bir ara baya Kore'den uyarlanan diziler oluyordu aslında bunu da deneyebilirler.Karakterler aşırı iyi yansıtılmış.Ji Sung 7 karakteri de oynarken döktürmüş.Hiç birinde absürtlük yoktu.Ji Sung dışında, Hwang Jung Eum zaten komedi rollerinde aşırı iyi olduğundan bu rol cuk diye oturmuş.Ayrıca Park Seo Joon da oynadığı karakterin hakkını vermiş.Karakterlere daha az yer verilip Cha Do Hyun ön planda olsaydı dizi sıkıcı olurdu bu yüzden karakterlerin ön plana alınması iyi olmuş.Benim aralarında favori karakterim Shin Se Gi'ydi.Kötü görünüyordu ama bu bir çeşit savunma şekliydi.Aslında içinde kötü değildi.Ahn Yoo Na'ya çok güldüm cadı ama aşırı tatlı bir karakterdi😊 Aralarında en üzüldüğüm de Ahn Yeo Seob'du.Uzunca bir zaman açılamadı.Aslında bu durumun sadece Cha Do Hyun'la alakalı olmadığı,bu hikayenin içinde Oh Ri Jin ve Oh Ri On'un da eskiden beri olduğunu da anlatmışlar.Hatta Cha Do Hyun değil de travmayı en ağır atlatanın Oh Ri Jin olduğunu göstermişler.Dizinin müzikleri de harikaydı.Bir de hatırlar mısınız bilmiyorum eskiden Kore dizilerinde İngilizce kelimeler çok kullanılıyordu hatta Koreceyle karıştırıyorlardı.Bu dizide de İngilizce repliklere yer verilmişti.Şimdi birkaç replik paylaşayım.Bazı sahnelerden de bahsedeyim.



Perry Park çok güldüğüm karakterlerdendi.Özellikle şivesi aşırı komikti.








Şu sahne efsane zaten😄 Ahn Yoo Na'nın, Oh Ri On'u ilk kez gördüğü ve aşık olduğu sahne.







Shin Se Gi ve Oh Ri Jin diyalogları da oldukça eğlenceliydi.





Çok farklı,sürükleyici ve eğlenceli bir dizi.İzlemediyseniz bir şans verin derim.

SPOILERLI REPLİKLER








Yorum Gönder

19 Yorumlar

  1. Justin Jisung'a bayılıyorum :) tüm dizilerini izledim ve tabi kii bunuda çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  2. İzlediğim ilk kore dizisi olma özelliğini taşır kendisi. Fotoğrafları görünce duygularım depreşti bir an😌😊. O zaman da sevmiştim,yoo na favorimdi hala da öyle☺👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir diziyle tanımışsın Kore dizi sektörünü.Yoo Na çok sevimliydi gerçekten😊

      Sil
  3. Okurken bile beynim yoruldu. İzlemem herhalde. :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Ben de replikleri çıkarırken fark ettim özlediğimi😄

      Sil
  5. Ayyy gözümde canlanır koskoca maziii diyerek daldım okumaya 😆 çok severek izlemiştim kalemine sağlık ❤️❤️

    YanıtlaSil
  6. Ne diziydi yaa, yıllar geçse de favorilerimde kalmaya devam edecek. :) ❤️
    Ji Sung'un oyunculuğu da efsaneydi. O kadar karakteri canlandırmak her yiğidin harcı değildir. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favorilerimdendir😊Başka kimse oynayamazdı o kadar karakteri😎

      Sil
  7. Başka biri oynayamazdı bu rolü😏Bütün karakterleri çok iyi yansıttı.Ben de tüm karakterlere veda sahnelerinde duygulanmıştım😊

    YanıtlaSil
  8. Yaa ben bunu izlemiştim hatırladım :)

    YanıtlaSil
  9. Kravat sahnesi der susarım. Harika, unutulmaz dizilerden <3 Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
  10. Bu dizi de hem çok güldüm hem çok ağladım... Hwang Jung Eum ve Ji Sung'un muhteşem oyunculukları sağ olsun. Park Seo Joon 'da harikaydı tabi o ayrı. Zamanında benim de hakkında bir iki şey karaladığım bir dizi olarak nereden aklıma geldiyse bir kez daha nette yorumlara bakmak istedim ve yazınızla karşılaştım. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutulmayan dizilerden🥰Teşekkür ederim❤

      Sil