NİSAN AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER 2020


Kısacık süren nisan ayını da geride bıraktık.Herkes için dikkat etme ve toparlanma dönemiydi.Çok şükür çok daha iyi günler gördük.Umarım bu salgın ülkemizi tamamen terk eder ve çok çok daha iyi günlere ulaşırız.Bu dönemde karantinada olduğumuz için haliyle çok fazla ürün bitirme şansım olmadı.Bitenlerin tamamı bakım ürünü diyebilirim.Yani tipik bitirdiğim ürünler var bu yazımda.Birkaç yeni ürün bitirmişim.Dilerseniz hemen bakalım neler bitirmişim.Bu arada artık resimlerime blogun ismini ekliyorum.Maalesef Instagram'da blogumdan çalınmış bir resim paylaşılmış.Aslında resim üzerine isim,logo eklemeyi sevmem ama artık mecbur kaldım.Umarım resimleri bu şekilde de beğenirsiniz.




Dove 1 Minute Super Conditioner Yoğun Onarıcı Saç Kremi*- Bendeki yıpranmış saçlar için olanı.İçeriğindeki yoğun onarmaya yardımcı kapsül teknolojisi sayesinde saçınızda kaybettiği gücü geri kazandırmaya yardımcı olur.Sadece 1 dakika içinde,görülebilen hasarların etkisini azaltarak saçınızı yumuşatır.Bu zamana kadar kullandığım en en en iyi saç kremi.1 dakikada saçları gerçekten yumuşacık yapıyor.Onarıyor mu bilemiyorum ama pürüzsüz ve ipek gibi yapıyor saçı.Kolay taranmasını sağlıyor ve saçınızın nemlendiğini hissediyorsunuz.Kokusu meyvemsi ve Dove kremlerinin karışımı bir koku.Yıpranmış ve kuru saçlar için başarılı bir ürün olduğunu düşünüyorum.Kısa sürede etki etmesi de ayrıca güzel özelliklerinden.Tavsiye ettiğim ve benim de tekrar tekrar alacağım ürünlerden.

Dermokil DK Dent Ekstra Beyazlık Diş Macunu*- Florürsüz,glutensiz,köpüksüz.Doğal koruyucu diş macunu.Kil içeriyor.İçeriğindeki diş minesine zarar vermeyen maddeler sayesinde dişlerinizde doğal beyazlık ve nem sağlar.Diş minelerinizi aşındırmadan beyazlatır.Dişlerin doğal beyazlığına kavuşmasına yardımcı olur.İçeriğindeki özel bitkisel aktifler sayesinde diş eti kanamalarını önlemeye yardımcı olur.Ağız hijyeni ve temizliği sağlar,nefesi ferahlatır.Kil ve kalsiyum mineral katkıları sayesinde diş minesinin güçlenmesine yardımcı olur.Sigara,çay,kahve ve yemek artıkları nedeniyle oluşan lekeleri giderir.Yapay tatlandırıcı ve sakarin içermez.Tadını tamamen doğal,ekolojik ortamda yetiştirilen Stevia bitkisinden alır.Rengini ise doğal bitki özlerinden alır.Markette hayvan deneyi yapmayan diş macunu ararken Dermokil'in bu ürününe rastladım.Dermokil kil üzerine ve minimum kimyasal içeren bir marka olduğu için tereddütlerim vardı.Çünkü doğal içerikli diş macunlarının genelde benim dişlerimde hiçbir etkisi olmaz.Yine de Ekstra Beyazlık olanını alayım dedim.Beklediğim kadar kötü çıkmadı.Hatta iyidi.Muazzam bir beyazlık sağlamadı ama vaat ettiği gibi dişin doğal beyaz görünümü kazandırdı.Aslında içerisindeki kil sayesinde net bir beyazlık görülür zannettim ama doğal beyazlıktan öteye gitmedi.Naneli gibi tipik diş macunu kokusu var ve bu da az da olsa ferahlık sağlıyor.Temizleme konusunda da orta halli.Lekeleri gidermede de çok gözle görülür bir fark olmadı.Ama deney yapmayan ve uygun fiyatlı kolay ulaşılabilir bir ürün olduğu için sıkça alabilirim.

Colgate Total Gelişmiş Beyazlık Diş Macunu- Florürlü.Diş çürükleri,plak,diş eti problemleri,hassas dişler,tartar,zayıf diş mineleri,diş lekeleri,ağız kokusuna iyi geldiğini söylemiş.Diş,dil,yanaklar ve diş etlerini temizler ve korur.Evde bulunan bir diş macunuydu.Colgate diş macunlarını ne seviyorum ne sevmiyorum.Optic White'ı beğenmiştim ama onun dışındaki diş macunlarını sevemedim.Daha doğrusu etkilerini göremedim.Dişleri,diş aralarını çok güzel temizliyor.Fırçaladıktan sonra ağzınızı temiz hissettiren ürünler çıkaran bir marka.Ama beyazlık konusunda pek bir şey yapamıyor.Bu diş macunu da aynı şekilde bir beyazlık sağlamadı.Ama diş temizliğini uzun süre koruyor.Bir de bana hafif karanfil tadı geldi ama olup olmadığı belirtilmemiş.

Loreal Paradise Extatic Mascara- Piyasadaki en iyi rimellerden biri.Aslında fırçası kıl olduğu için benim kirpiklerimde çok işe yaramaz dedim ama çoğu plastik kıllı fırçadan daha başarılı sonuç verdi.Kat kat yoğunluk ve uzunluk sağlarken kirpikleri de simsiyah gösteren bir rimel.Kirpikleri çok daha belirgin hale getiriyor.Zayıf,düz kirpikler de dahi başarılı sonuç vereceğini düşünüyorum.Geçtiğimiz ay dışarıda makyaj yapmasam da blog için denediğim makyajlarda kullanırken bitirmiştim.


4x Watsons Compressed DIY Facial Mask Sheet- Son 4 maskeyi de kullandıktan sonra bütün paketi bitirmiş oldum.Elimde çok kağıt maskem kalmadığı ve henüz yazılmaya da hazır olmadıklarından geçtiğimiz ay da bolca kendin yap maskesi uyguladım cildime.Sevdiğim toniklerle,gül suyuyla,yağlarla maske yapıp cildime uyguladım.Bu maskelerin yapısı kalın olduğu için bolca maske sıvısıyla ıslatmak gerekiyor.Yeteri kadar ıslatılmadığında ciltte kuruyup düşüyor bazen😄 Güzel bir üründü ama yapısı bir tık daha ince olsa daha güzel olurdu.

Mumuso Compressed Facial Mask Box-Packed- Kendin Yap Maskelerimde Mumuso'nun da sıkıştırılmış maskelerini denedim.Watsons'ınkilere göre bir tık daha iyi.Yapısı kalın ama daha yumuşak.Daha rahat likit emiyor.

5x Watsons Jeju Volcanic Ash Nose Pore Strip- Çok memnun kalmadığım bir ürün.Serideki diğer burun bantları daha başarılı.Bu bant hem az siyah noktaya ulaşıyor hem de derinlemesine temizlemiyor.Daha iyi sonuç versin diye burun üzerim tamamen ıslakken hemen yapıştırıp havluyla iyice bastırdım.Bu sefer de bir sürü siyah noktaya ulaşmıştı ama yarım temizlemişti.Hemen yıkayıp kuruladım belki siyah noktalar temizlenmiştir diye ama maalesef temizlememiş.Başarılı değil maalesef.

Rituel de Beaute Burun Bandı*- Bu ürünün yapısı Watsons burun bantları gibi kumaş değil kağıt.Kumaş olanlar burun üzerinde her noktaya kolay ulaştığı için daha iyi ama bu ürün kağıttan olmasına rağmen hem çoğu siyah noktaya ulaşıyor hem de güzel temizliyor.Çok başarılı bir siyah nokta bandı ve üstelik kolaylıkla ulaşabilirsiniz.Bu burun bantları çıkarırken biraz zor çıkabiliyor.Hassas ciltliyseniz dikkatli olmanızı tavsiye ederim.


Watsons Fresh Islak Mendil- Paraben ve alkol içermez.İçerisinde 56 adet olan büyük ıslak mendillerden.Bunlar bir ara ikincisi 1 lira şeklinde kampanyadaydı.Bana da her zaman lazım oluyor diye almıştım.Classic olanı sevdim ama bu çok kötüydü.Mendiller birbirine yapışmış,bir kısa bir uzun geliyordu,aşırı ıslak bir mendili vardı.Kokusu da ilk çıkan ıslak mendillerin kokusuna benziyor,uygun fiyatlı ıslak mendil kokusu da diyebiliriz.Ben bu tarz ıslak mendilleri masamın üzerinde tutuyorum.Özellikle ürün denerken ıslak mendil olmazsa olmaz ama bundan hiç memnun kalmadım.Temizleme konusunda da başarılı değildi.

2x Benri Unicorn Islak Mendil*- Alkol içermez.Tasarımı çok güzel,üzerindeki çizime bayılıyorum.Küçük ıslak mendil alacağım zaman genelde bu seriyi tercih ediyorum.Kokusu tertemiz,yapısı çok kalın değil ama kolay da dağılmıyor.Güzel temizliyor.Çantada taşımak için ideal.

Benri Cupcake Islak Mendil*- Bu da Unicorn mendillerle beraber 3'lü şekilde satılıyor.Bunda da alkol yok.Kokusu,yapısı Unicorn olanla aynı.Bu da çok şirin çizime sahip.Gördüğünüz gibi tonla ıslak mendil bitirmişim.Daha önceki bitenler yazılarımı okuduysanız bilirsiniz biraz titizlik takıntım var.Çantamdan kolonyam,hijyenik el jelim eksik olmazdı salgın gelince bu daha da arttı.Kolonyayı,antibakteriyel sabunu evde ortak kullandığımız için bitenlere eklemiyorum ama onlar da hızla bitiyor.Islak mendili de hem ıvır zıvırı temizlemek için hem de dışarı çıktıysam telefonumu önce dezenfektan sıkıp sonra silmek için kullanıyorum.Bunun dışında hemen kullanılacak yada bozulacak ürünlere de aynısını uyguladığım için hızla bittiler.

Watsons Green Tea Scented Cep Mendili- Bu mini mini mendilin özelliği yeşil çay kokusunun olması.Watsons'ta bu tarz mendiller satılıyor.Ben papatya ve yeşil çaylısını gördüm.Buna bayıldım.Kokusu hafif ama çok güzel.Paketin üzerindeki çiçek,yaprak desenleri aşırı tatlı.Mendilin yapısı da dayanıklı ve yumuşaktı.

Selpak Klasik Cep Mendili- Bu da minik,ufak çantaya atmalık mendillerden.Selpak zaten mendillerinin kalitesiyle ünlü bir marka.Hem ince hem de dayanıklı bir üründü bu kullandığım ve kokusuzdu.


Oriflame Beauty Eyebrow Kit- İçerisinde bir adet ten rengi wax,bir adet açık renk kaş farı,bir adet koyu renk kaş farı,ayna ve iki tane de mini açılı kaş fırçası bulunan bir ürün.Kaş makyajında far kullanmayı çok seviyorum.Hem uygulaması daha kolay hem de hata yapıldığında rahat toparlanabiliyor.Bu üründeki koyu renk tam kaş rengime uyuyordu ve far olduğu için seyreklikler doğal bir şekilde doldurabiliyordum.Dağıtması da kolaydı.Açık rengi kullanmıyordum ama o da burun kontüründe kullanılabilir.Kendisi severek kullandığım bir üründü ama elden çıkardığım için bitenlere ekledim.

Benim nisan ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Umarım aralarında merak ettikleriniz varsa fikir olmuştur😊

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Rituel de Beaute Burun Bandı ve Dove 1 Minute Super Conditioner Yoğun Onarıcı Saç Kremi ürünlerini kullanmak isterim tavsiyen üzerine :)

    YanıtlaSil
  2. dove 1 minute saç kremini bende yeni kullanmaya başladım. şimdilik anlaştık gibi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılı bir ürün umarım sen de seversin😊

      Sil