NİSAN FAVORİLERİM 2020 (DİZİ,KOZMETİK,ABUR CUBUR,FİLM)


Merhaba~

Nisan ayında pek dışarı çıkma fırsatımız olmasa da blogda yazmam gereken birkaç ürün olduğu için sıkça makyaj yaptığım bir ay oldu.Makyaj yapıp yapıp evde dolaşıp sildim😄Bu süre zarfında denediğim yada denediğim ürünlere yardımcı olan ürünlerden favorilerim oldu.Özellikle fırça kategorisinde baya ürün bulabilirsiniz bu yazıda😊 E haliyle evde kalınca bolca dizi,film de izledim ve değişik abur cuburlar denedim.Bunlardan da favorilerimi yazıma ekledim.Buyurun efendim Nisan ayı favorilerim nelermiş bakalım😊



Kozmetik Favorilerim;

Pastel Moonlight Highlighter*- Likit formda olan bu aydınlatıcı pembe alt tonlu bir renge sahip.Yapısı baya hafif olduğu için sürüp dağıtması aşırı kolay.Dağıttıkça da çok hoş metalik bir yansıma bırakıyor.Sim sim değil de ışıldayan bir aydınlatmaya sahip.Ayrıca ben makyaj bazı olarak da kullanıyorum bazen ve fondötenin daha nemli ve güzel durmasını sağlıyor.

Wet n Wild Pro Brush Line Large Powder Brush*- Kocaman pofidik olan bu pudra fırçası yumuşacık kıllara sahip.Pudra,bronzer,allık gibi tüm pudra ürünleri uygulamada oldukça başarılı.Ben özellikle bronzer uygulamayı çok seviyorum bu fırçayla.Çok güzel ve eşit dağıtıyor.Leke gibi değil de daha çok gölge gibi durmasını sağlıyor.Çok başarılı bir fırça.

Eklips Üçgen Fondöten Fırçası*- Bu fırça bazı ürünleri uygulamada başarılı olmasa da ben aydınlatıcı,göz altına pudra uygulamak için kullanmayı seviyorum.Özellikle bol aydınlatıcı kullanmak istediğim zamanlarda elim hep bu fırçaya gidiyor.Pudra formda ve likit formda aydınlatıcıları hem bolca hem de eşit şekilde dağıtıyor.Göz altına toz pudra uygulayıp dağıtmada da başarılı ve beyazlık bırakmıyor.Likit fondöteni de şaşırtıcı şekilde güzel dağıtıyor.


Pastel Nude Single Eyeshadow 74*- Pastelin bu tekli farlarına bayılıyorum.Elimdeki renkleri çok güzel ama bu 74 numara ayrı bir güzel.Sıcak,şeftali rengine kaçan bir kahverengi.Gözde o kadar doğal ve gerçek gölge gibi duruyor ki bayıldım.Hem tüm göz kapağına uygulamak için hem de geçiş rengi olarak kullanmak için çok güzel bir renk.Yapısı da yumuşacık.

Art Net Professional Line Far Fırçası No:25*- MAC 217 numaralı fırçaya muadil gösterilen Art Net'in bu fırçasıyla bir müddet anlaşamasak da son zamanlarda oldukça beğendim.Hem sık kıllara sahip hem de hafif basık olduğu için gölge rengi dağıtmakta da ana rengi uygulamak ve dağıtmakta da çok başarılı.Farı eşit ve çok güzel dağıtıyor.Özellikle yukarıda bahsettiğim farla mükemmel ikili oldular👯‍♀️ 


Ecotool Çift Taraflı Far Fırçası Smudge*- Alt kirpik diplerime far uygulamayı çok sevmem ama bir o kadar da bu kısma sürülüp dağıtılan far görüntüsünü severim.Bunun için birçok fırça denemiştim ama çoğu fiyasko oldu.Ecotools'un bu çift taraflı fırçalarının Smudge tarafıyla denediğimde ise muhteşem bir sonuç elde ettim.Hem çok eşit ve güzel dağıtmıştı hem de tam istediğim gölge görünümü oluşturmuştu.Fırça oldukça kısa,sık kıllara sahip ve yatay.Sanırım bunlardan dolayı başarılı.Ayrıca ürünün pigmentasyonunu da azaltmıyor.Bundan sonra bu tarz makyajlarda elim hep buna gidecek.

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.


Abur Cubur Favorim;

Şölen Papita- Hatırlar mısınız bir ara Alpella Harby diye bir çikolata vardı.Acayip severdim onu.Sonra bulmak baya zorlaştı.Geçtiğimiz ay markete gittiğimde Şölen'in ona benzer bir çikolatası olduğunu gördüm ve denemek istedim.Zaten Şölen'in çikolatalarını severim ve bu da çok başarılı olmuş,bayıldım.Ürünün alt kısmı bisküvi ve üst kısmında çikolata var.Arasında ise beyaz bir krema var ve çikolatanın üzerinde de minik renkli drajeler var.Son zamanlarda tekrar bonibon sevgim de tuttuğu için çikolatanın bu detayına bayıldım.Ayrıca bisküvi ve çikolatayı her zaman çok yakıştırdığım için de sevdim bu çikolatayı.Şurası kötüymüş diyebileceğim hiçbir şeyi yok.Hem hafif hem de çok lezzetli bir abur cubur.


Dizi Favorim;

Hi Bye Mama- Yu Ri, kızına kavuşmaya günler kala bir kaza geçirir ve hayatını kaybeder.Ama bebeği kurtulmuştur ve Yu Ri onu bir hayalet olarak izlemeye başlar.Bu hazin olayı kocası ve Yu  Ri'nin ailesi atlatamaz ama Yu Ri için daha büyük bir problem vardır.Kızını sürekli takip ettiği için kızı hayaletleri görmeye başlamıştır.Buna müdahale edememekten şikayet eden Yu Ri'ye, hayatı 49 günlüğüne geri verilir.Bu süre içinde eski yerini alabilirse hayatı devam edecektir.İçerisinde hem komedi hem dram barındıran muhteşem bir dizi.Baştan sona sıkılmadan izledim ve konusu da değişik olduğu için çok beğendim.


Film Favorilerim;

Evcil Hayvanların Gizli Yaşamı- Max insan dostu Katie ile mutlu mesut yaşayan bir köpektir.Bir gün Katie eve yeni bir üye getirir.Max bu durumdan hiç hoşnut değildir ve ailenin yeni üyesi kocaman köpek Duke da pek kibar değildir.Bir gün yürüyüşe çıktıklarında Duke, Max'ten kurtulmak için bir plan yapar ama tuzağa birlikte düşerler.Max'in yokluğunu fark eden evcil hayvan arkadaşları hemen harekete geçer ve onları bulmak için aramalara başlarlar.Çok eğlenceli bir animasyon.Komedi türünde olduğu için baya güldürdü.Filmin sonu da yüzünüzde kocaman bir gülümse bırakıyor.Özellikle evcil hayvanınız varsa bazı sahneler size çok tanıdık gelecek😊


7. Koğuştaki Mucize- Memo zihinsel engelli bir babadır.Kızı Ova'yla arkadaş gibidirler ve onun iyiliği için elinden gelen her şeyi yapar.Bir gün bir kaza sonucu Yarbay'ın kızı, Memo'nun gözleri önünde ölür ve Memo onu kucağına alır.Yarbay ve arkadaşlarına bu şekilde yakalanınca savunması dinlenmeden ceza evine gönderilir.Kaldığı yer 7. Koğuş'tur.Buradakilerin ona alışması uzun sürmez.Memo için idam kararı çıkmıştır ve kızını görmeyi çok ister.Koğuştaki arkadaşları haline çok üzülürler. Bu duruma çözüm bulmak için kolları sıvarlar.Kore filminden uyarlanan bir filmmiş ve gerçekten muhteşemdi.Oyuncuların performansları harikaydı.Baştan sona heyecan doluydu ve aşırı duygusal,bolca dram içeren bir filmdi.Kore versiyonuna çok az bakabildim ama ilk bizim filmi izlediğim için o çok izlenilesi gelmedi bana.Tam izlemediğim için kıyaslama yapamam ama ufak bir sahneden bile bizim film daha iyi olmuş dedirtti.Çok başarılı bir film.

Nisan favorilerim bunlardı.Aralarında merak ettikleriniz varsa umarım fikir olmuştur.Özellikle dizi ve filmleri izlemediyseniz bakmanızı tavsiye ederim😊

Yorum Gönder

6 Yorumlar