BİRBİRİNDEN ALAKASIZ BEŞ SORU MİMİ


Yine bir Mim yazısıyla karşınızdayım 😊Bayılıyorum mim yazılarına😍 Bu sefer mimin bir teması yok.Birbirinden bağımsız beş sorudan oluşuyor.Sevgili Beauty and Life beni bu ilginç mime eklemiş.Ben de severek yazıyorum.Bakalım sorular nelermiş.


1.Koleksiyon yapıyor musun?Cevabın evet ise ne topluyorsun?

Aslında bir kenara ayırarak yaptığım bir koleksiyonum yok ama mesela sevdiğim serilere ait birkaç eşya almışlığım var.Bunları ayırıp koleksiyon olarak saklamıyorum.Kullanılacak bir şeyse kullanıyorum.

2.İlkokul öğretmenlerinden adını unutmadığın biri var mı? <Evet/Hayır>

Evet.

3.Bahar mevsiminin bitmesine az kaldı.Bu bahar mevsiminin öncekilerden ne farkı oldu?

Ben mimi yazana kadar yazın ilk ayını bitirdik neredeyse😄 Bahar mevsimi de sevdiğim bir mevsim ve mümkün olduğu kadar pozitif geçirmeye çalışırım.Havalar ısındığı için doğada gezip bolca fotoğraf çekmeyi, çayımı doğa manzarasında içmeyi severdim ama bu bahar mevsiminde bunlardan mahrum kaldık haliyle.Sağlığımız için daha çok evde kaldığımız bu dönemde bu doğa gezintilerini hiçe indirmek bir yandan hüzünlü olsa da bir yandan da sağlığımız için kendimizle ilgilendiğimiz bir mevsim oldu.

4.Yaz mimi başlatacak olsan adını ne koyardın?

Hiç düşünmedim ama Karpuz Peynir Mimi olabilir 😄

5.Pencereden dışarı baktığınızda nasıl bir manzara karşınıza çıkıyor?

Çoğunlukla bina var.Ben hem doğa içinde evleri seviyorum hem de şehrin içinde olan evleri seviyorum.Hangisi ağır basar bilemiyorum ama bazen şehrin gürültüsünü bazen de doğanın sessizliğini seviyorum.


Keyifli bir mimin daha sonuna geldik😊 Umarım sizler de, benim yazarken keyif aldığım kadar beğenmişsinizdir bu mim yazısını.Mutlu hafta sonları 🧡

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Haahhaha karpuz peynir mimi ne çok güldümmm 🤣🤣🤣 ellerine sağlık bayıldımm 🌸🌸🌸

    YanıtlaSil
  2. İnşaAllah bir an önce salgını atlatırız ve mevsimlerin tadını doyasıya çıkarırız😊

    YanıtlaSil
  3. Kore dizileri hakkinda da yazdiginiz icin ara ara ugruyorum blogunuza ama su mimlere bayiliyorum��Ah keske blogumda yayimlayabilecegim bir mim olsa da beni de birileri eklese ��haha saka bir yana cok tatli bir yaziydi. Ilk okul ogretmenleri unutulmuyor galiba ben de hala birinci sinif ogretmenimi hatirlarim.

    Diger yazilarinizda gorusmek uzere ben de bloguma beklerim��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler beğenmenize sevindim😍O zaman bundan sonraki mimlere size de konuk oluyoruz😊Güzel blogunuzu ziyaret ettim😊

      Sil
  4. İkinci soru daha detaylı olabilirmiş. Senin için neden unutulmazdı gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de.İlkokul öğretmenlerim çok değişti ama hepsini hatırlarım.

      Sil