EBAY'DEN SATIN ALDIĞIM TAKMA KİRPİKLER HAKKINDAKİ YORUMLARIM


Seneler önce ilk yabancı kozmetik ürünlerimi ve daha önce denememiş olduğum kozmetik ürünlerini Ebay'den almayı tercih ediyordum.Çok büyük kolaylıktı ve elime kısa zamanda ulaşıyordu.Çoğu ürünü de bulabiliyordum.Takma kirpik de daha önce denemediğim ve çok merak ettiğim bir üründü.Günlük kullanımda çok tercih edebileceğim bir ürün değil ama değişik makyaj denemelerimde kullanmak istedim ve Ebay'de uygun fiyata satılan ve beğendiğim türde bir kirpik seçip aldım.Kendisi ilk takma kirpiğim olur.




İçerisinde 10 adet aynı şekilde takma kirpik olan bir set.İlk alışıma rağmen gayet güzel seçmişim.Bundan sonra aldığım takma kirpiklerin çoğunu beğenmedim.Özellikle bu takma kirpiklerin şekli çok güzel.Göz pınarına yakın olan kısmı kısa ve dışa doğru uzayan,eğimli bir şekli var.Bu şekilde olması gözün daha çekik görünmesini sağlıyor.Uzun kıllara sahip ama gözde sırıtmıyor.Kirpikler kıvrık da.Ayrıca bir kirpik kıvırma işlemine gerek kalmıyor.Kılları da oldukça sık.Aslında uygun fiyatlı olmasa gerçek kıl olduğunu düşünürdüm ama sanırım kılları plastik yada naylon.Şekli ise göz kapağının şeklinde.Aslında kirpik diplerine hemen oturuyor ama biraz şeklinde arıza var.Orta kısmı düzeltirken iç kısmı bozuluyor iç kısmı düzeltirken orta kısmı bozuluyor.Onu iyice ayarlamak lazım.Olmazsa eyeliner ile o boşluklar doldurulabilir.Kılların birleştiği kısım plastik,diğer kullandığım çoğu takma kirpik gibi tel değil.Böyle olunca kirpik hizasına tam oturmasını sağlıyor ve acıtmayıp daha güzel duruyor.Göz hizası uzunluğu da iyi.Tam göze göre.Biraz ağırlık yapıyor ama batma yapmıyor.Kirpikleri yarım da kullanmayı denedim.Dış kısımlara daha çekik bir görünüm kazandırdı, doğal durmasını sağladı ve tam uygulama kadar ağırlık yapmadı.Özel günlerde tercih edilebilecek güzel bir kirpik.Çok başarılı.

Markası belli değil ama büyük ihtimalde deney yapan bir markanın ürünüdür.






Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Kirpik takmayı sevmem ama çok tatlı bir görüntüsü var bayıldımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmak biraz zor ama yoğun makyaja çok yakışıyor takma kirpikler😍

      Sil
  2. Ebay'den nasıl alışveriş yapabiliyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çok eski bir ürün şuan Ebay'den alışveriş yapamıyorum😑

      Sil