PERIPERA PERI'S INK MOIST LIP TINT İNCELEME YAZISI


Herkese merhaba😊

Bir ara Watsonslara popüler Kore markaları gelmişti.Ben de Kore kozmetik seven biri olarak bu habere çok sevinmiştim.Şuan cilt bakım markaları satılmaya devam ediyor ama o dönemde getirdiği makyaj markaları sanırım artık satışta yok.Fiyatlar o zamana göre biraz yüksek gelse de indirim zamanı fiyatları baya düşüyordu.Peripera da gelen markalardan biriydi.Aslında almak istediğim çok ürün vardı bu markadan ama bütün ürünleri getirmemişlerdi.Ben de popüler ürünlerinden olan Peri's Ink Moist Lip Tint'ini aldım.Bu yazımda size bu üründen bahsedeceğim.




Rujun uzun süre kalıcı olmasına ve yapışkan kalıntı bırakmadan yoğun renk vermesine yardımcı olur.Nem oranı yüksektir ve parlak bir formüle sahiptir.Bunlar ürün hakkındaki bilgiler.Öncelikle ben ambalajından başlayarak anlatmak istiyorum.Ürün ayrı bir karton kutuyla geliyor,oldukça şirin ve rujunuz ne renkse o renkte yapmışlar.Ürünün kendisi mini minnacık ama uzun süre gidiyor.Üzerindeki çizimlerin ismini bilmiyorum ama Kore'de çok popülerdi bir ara.Hatta 2NE1'ın 'Hate You' klibinde de bu karakterler vardı.Kendisi gibi aplikatörünün uzunluğu da minik ama aplikatörü standart boyda.Ruju rahatça uygulamanızı sağlıyor.Dışa doğru incelen şekilde ve bu da dudağın şeklini almasını sağlıyor.Aplikatörüne bolca ürün geliyor.


Bu lip tintin özelliği nemlendirici etkiye sahip olması.Bu konuda acayip başarılı.Dudakları yumuşacık yapıyor,çok güzel bakım yapıyor ve kuruluğu belli etmiyor.Hatta bu nemi içerden de sağlıyor ve dudaklarınız uzun süre nemli kalıyor.Bu formda renksiz bir ürün çıkarsalar harika bir bakım ürünü olabilirmiş.Nemlendirme özelliği olunca bitişi de nemli,parlak ama bu ışıl ışıl, simli bir bitiş değil de cam gibi bir görüntü.Yapısı gloss gibi ama yapış yapış değil.Yalnız tint olmasına rağmen rengi ve yapısı kalıcı değil.Diğer tint denemelerimde yapı çok uzun kalmasa bile renk ertesi gün bile az biraz kalırdı.Bu ürünün rengi bile gün boyunca kalmıyor ve birkaç saate anında gidiyor.Kalıcığı yok yani.Şaşırtan özelliklerinden oldu.


Ürünü tam uygulayınca hoş duruyor ama renk kendini baya gösteriyor.Pigmentli bir ürün ama iki katta daha başarılı ve rengi tam alıyorsunuz.Lip tintlerle yapılmazsa olmayan makyajlardan biri de gradient lips (gölge dudak) makyajı.Bu ürünle çok güzel durdu gölge dudak makyajı.Renk baya canlı olduğu için soluk bir makyaj tekniğine hoş bir hava kattı.Az sürüp dağıtınca da hoş durdu.Hafif renkli doğal bir görünüm sağladı.Yapısı yine nemliydi ama tam sürüldüğü kadar parlak değildi.Ben bu lip tinti tam renk kullanmaktansa daha çok, az sürüp dağıtarak kullanıyorum.Günlük kullanım için daha uygun olduğunu düşünüyorum.Bu arada ürünü tam uyguladığınızda dişleri sarı gösteriyor.


Bendeki rengi;

1 Cuddle Orange- Turuncuya kaçan canlı bir kırmızı,portakal rengi de diyebiliriz.Renk tam uygulanınca neredeyse neon turuncu gibi aşırı parlak ve canlı duruyor.Ayrıca ürünün kokusu da portakal suyu gibi.Portakal gibi diyemeyeceğim çünkü portakal kokusu başımı ağrıtır bunun kokusu portakal suyu kokusuna benziyor ve beni rahatsız etmedi.Yani biraz daha hafif.


Ürünün renkleri biraz daha hafif olsaydı günlük kullanım için daha güzel olabilirdi.Yapısı çok güzel.Nemlendirme vaadini tamamen gerçekleştiriyor.Tint olmasına rağmen kalıcılığının olmaması ilginç olmuş.

Peripera hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.











Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Çok aşırı sevdiğim bir lip tint Dı. Bende aynı tonu kullandım bir daha gelmediği için üzgünüm sadece cilt bakımı ürünleri var artık üzüdüüü ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir ürün sürekli gelse iyi olurdu😑

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Tint olan ürünleri allık olarak kullanmaya çekiniyorum renk kalıcı olur diye ama bunun kalıcılığı az olduğu için deneyebilirim😊

      Sil
  3. Ambalajı tatlı ama kalıcılığı konusundaki yorumun biraz düşündürdü 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda da başarılı olsaymış harika bir ürün olurmuş😊

      Sil