SEKİZ SORUDA YAZ MİMİ



Mim yazısı yazmayalı uzun zaman olmuştu.Açıkçası mim yazmayı çok seviyorum.Biraz üşengeç bir yapım olduğundan herhangi bir hazırlık gerektirmediği ve tamamen soru cevaplama üzerine olduğu için ayrı bir seviyorum😅 Hem de oldukça eğlenceli.Ayrıca bu mime bayıldım.Sevgili Beauty & Life Türkiye'nin beni bu mime etiketlediğini görünce çok sevindim.Hemen soruları cevaplamaya başlıyorum.


1.Sıcak mevsimler mi soğuk mevsimler mi?Neden?

Hiç tereddütsüz sıcak mevsimler.Soğuğu,kapalı havaları pek sevmiyorum.Sıcacık havaları ve güneşin her yeri ışıl ışıl aydınlatmasına bayılıyorum.

2.Tatilde ne yapmaktan hoşlanırsın?

Açıkçası tatil için muazzam planlar yapan biri değilim.Sadece dinlenmek ve kendime vakit ayırmayı sevdiğimden bunları yapmaktan hoşlanırım.

3.Nereye gitmek istersin?

Bu dönem dönem değişen bir şey benim için ama son zamanlarda az biraz Amerika'yı merak ediyorum.Özellikle de California'yı gezmeyi isterdim.Los Angeles ve San Diego da merak ettiğim ve California eyaletinde olan şehirler olduğu için oraya gitmek isterdim.Orası da neredeyse yılın tüm zamanı sıcak bir yer olduğu ve okyanusa kıyısı olduğundan tatil için güzel bir seçim olabilir.

4.Yazın yaşadığın en güzel anı?

Sanırım yeni kültürler ve tarihler öğrendiğim yerlere gittiğim anlar.Ama benim için yazın her anı güzel.

5.Senin için yazın olmazsa olmazı nedir?

Bolca dinlenmek.Kendine vakit ayırmak.Çalışma,iş,okul sezonunun yoğunluğundan izleyemediğim dizileri,filmleri izlemek,okuyamadığın kitapları okumak,yapamadığın şeyleri yapmak.

6.Yaz rengin hangisidir?

Sanırım beyaz.Yazın kıyafetlerim çoğunlukla beyaz ağırlıklı olur.Makyajımda ise turuncu ve pembe tonlarını kullanmayı çok seviyorum.

7.Yazın kullandığın favori kozmetik ürünlerin?

Yazın makyaja ve bakıma çok vakit ayırmıyorum çünkü cildim aşırı yağlı oluyor ve ürünü kusuyor ama güneş kremimi sürmeyi ihmal etmemeye çalışıyorum.Herhangi bir marka fark etmiyor ama Yves Rocher'in güneş kreminden çok memnundum.Deodorant ve parfüm zaten olmazsa olmaz.Bunlarda da fresh kokular tercih ediyorum.Watsons'ın Fresh deo-rollonu ve Dove'un deodoratları bu konuda başarılı.Bunun dışında makyaj yapacaksam kapatıcı,kaş ürünü ve rimel dışında bir şey kullanmıyorum.Eğer istersem pudra da uyguluyorum.Bunlarda da marka fark etmiyor ama favorilerim; kapatıcıda Wet n Wild Photo Focus Concealer,kaş ürününde NYC Show Time Clear Mascara,rimelde Wet n Wild Mega Lenght Waterproof Mascara ve pudrada Flormar Flash Velvet Powder.

8.Bu yaz ne yapmayı planlıyorsun?

Bu sene o kadar yoğun geçti ki tüm dünya açısından sadece kafa dinlemek istiyorum.Umarım dünyadaki bütün olumsuzluklar bir an önce durulur da buna fırsatımız olur.

Çok keyifli bir mimdi 😊 Beauty and Life Türkiye'ye teşekkür ediyorum.Umarım siz de okurken keyif almışsınızdır.Ben bu mime şirin blogger arkadaşlarımız; Alaturka Hayaller,Suruyashi ve Bulut Abla'yı etiketlemek istiyorum.

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Ayy çok teşekkür ederim mime cevap verdiğin için. Aşırı güzel cevaplar olmuş eline emeğine sağlık ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir mim yazısı olmuş 😊 Ben de yazmak için sabırsızlanıyorum 😍

    YanıtlaSil
  3. Umarım kendin için istediğin her şeyi yapabilirsin😊

    YanıtlaSil
  4. Güzel cevaplar. Yazın bende makyajı hem sevmiyorum hem de yapmıyorum. Güneş kremi yeterli geliyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler😊Öyle daha iyi oluyor cildimiz nefes almış oluyor😊

      Sil