W7 BANANA DREAMS LOOSE POWDER İNCELEME YAZISI


Ürün yorumlamayalı baya olmuştu.Bugün güzel bir ürün incelemesiyle sizlerleyim.Loose powder dediğimiz bu toz şeklinde olan ve genellikle makyajı,özellikle de göz altı makyajını sabitlemek için kullanılan pudralar oldukça popüler.Özellikle de pişirme tekniği denilen makyajda, göz altlarına ve çenenin üst kısmına uygulanıp bir müddet bekletilip dağıtmak için kullanılıyor.Bu teknik popüler olunca toz pudralar da popüler oldu.Ben Nye markası bu toz pudraların öncüsü diyebiliriz.Özellikle Banana Powder'ı baya popülerdi bir ara.Benim de çok hoşuma gitmişti ama kendisi pahalı markalar arasında.Henüz denemediğim ve nasıl çıkacağından emin olmadığım için de muadilini almayı tercih ettim.Zaten popüler olunca baya muadilini çıkaran oldu.



Çoğu pahalı ürüne muadil çıkaran markalardan biri de W7 markası.Özellikle Benefit ürünlerinin tonla muadilini bu markada bulabilirsiniz.Banana Dreams Loose Powder Ben Nye'nin pudrasına muadil olunca toz pudrayı bu markadan almak istedim.Ürün plastik,tipik bildiğimiz,çevirerek açtığımız ve pudranın delikli kısımdan çıktığı kapla geliyor.Ben Nye'ninkisi gibi büyük kapta değil.Nasıl kapta olursa oldun şu pudraların uygulanırken,kaptan alınırken etrafa uçuşması problemi çözülemedi😄Bu toz pudralardan çeşit çeşit var.Kimisi tamamen transparanken kimisi beyaz kimisi ışıltılı.Bunların Banana Powder olmasının sebebi sanırım sarı renkte olmaları.Bu ürün de sarı alttonlu bir bej.Arkasına rengini SL0 9HW olarak yazmışlar ama başka rengi var mı bilmiyorum.Bu ürünü ben göz altımı sabitlemek için kullanamıyorum.Aslında bu konuda çok başarılı hem güzel sabitliyor hem de çizgilere dolmasını engelliyor ama ten rengim çok açık olduğu için koyu fondöten kullanmadığım sürece göz altlarımda koyu,sarı renk sırıtıyor.Bunun yerine bu ürünü çok fazla makyaj yapmak istemediğimde ve cildimde ağırlık istemediğimde,kapatıcılığı olmadığı için,sadece kapatıcı uygulamak istediğim yerlere kapatıcı uygulayıp bu ürünü tüm cildime fırçayla dağıtıyorum ve doğal bir makyaj görünümü elde ediyorum.Yapısı incecik,yumuşacık (hatta ben biraz nişastaya benzettim 😄) olduğu cildimde ağırlık yapmıyor ve cildimin yağlı dönemindeyse matlaştırıyor ve cildimi pürüzsüz yumuşacık gösteriyor.Ama bunda da dikkat etmek gerekiyor çünkü kapatıcınızı uyguladığınız kısmın üzerine bu pudrayla geçince yine koyu,sarı renk sırıtıyor,leke gibi duruyor.Biraz kapatıcının cilde oturması beklenebilir yada kapatıcıyı iyice cilde dağıtmak gerekebilir.


Ciltteki kuru bölgeleri belli eden bir ürün.Fondöten üzerine uygulandığında ise fondöteni güzel sabitliyor,kalıcılığını artırıyor ve mat görünmesini sağlıyor.Üründen tamamen sonuç almak için düz bir fondöten fırçasıyla dağıtmak daha iyi.Büyük pudra fırçasıyla da kolay dağıtılıyor ama sarılığın geçmesi için biraz üzerinden geçmek gerekiyor.Cilde dağıtınca bu sarı alt ton belli olsa da sırıtmıyor.Ürünün altına açık renkli bir ten ürünü uyguladıysanız biraz sarılık belli olabiliyor.Koyu tenliler için güzel bir ürün ama açık tenlilerde koyu durabilir.Pişirme tekniği konusunda ise çok başarılı.Bu ürünle pişirme tekniği yapıldığında makyaj çok daha hoş duruyor.Ürünün kalıcılığı ise orta.Çok ince yapılı olduğu için kalıcılığını fark etmek biraz zor ama cildinize değdiğinizde yapısı hafif kalmış oluyor gün sonuna kadar.Ten renginize uyumluysa çok başarılı bir ürün.

W7 hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır🐰










Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Çok uzun zamandır transparan pudra kullanıyorum renkli pudra nasıl kullanılır unutmuşum sanırım 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj yapmak istemediğimiz günlerde iyi oluyor😍

      Sil
  2. Ben muz pek sevmem bu ürün benlik değil 😂

    YanıtlaSil
  3. Genelde fondöten sürmek istemediğim zaman kullanıyorum hafif kurtarıcı ve mat olması güzel ❤️❤️

    YanıtlaSil
  4. O kadar güzel yazmışsın ki okurken almak istedim. Ağırlık yapmaması çok güzel. Ben makyaj yapmayı bilmiyorum alerjim yüzünden öğrenmedim ama denemeyi çok isterdim. Ayırca pudraları çok seviyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağır olmadığı için doğal makyajlar için olmazsa olmaz😍

      Sil