BEE BEAUTY MULTİ VİTAMİNLİ LEKE KARŞITI AYDINLATICI MASKE İNCELEME YAZISI


Merhaba😊

Yaz aylarında cildimin yağlanmasıyla beraber cilt bakım rutinimde değişikliklere gittim.Özellikle haftalık bakımıma hemen bir kil maskesi ekleyeyim dedim.Uygun fiyatlı bir ürün arıyordum ve tek bulabildiğim Bee Beauty'nin Aydınlatıcı Kil Maskesi oldu.Aslında daha önceden Bee Beauty'nin 3'ü 1 Arada Maskesi'ni deneyip memnun kalmamıştım o yüzden tereddütle aldım ama elimde hiç kil maskesi kalmadığı için mecburen alayım dedim.Kullandım ve sizlerle de deneyimlerimi bu yazımda paylaşacağım.




Bee Beauty'nin bu kil maskelerinin birkaç çeşidi var.Bendeki multi vitaminli, leke karşıtı olarak geçiyor ve aydınlatma özelliğine sahip.Aslında alma sebebim bunlardan ziyade gözenekleri temizleme özelliğine ve peeling etkilerine sahip olması.Bu peeling etkisini içeriğindeki doğal granüllerle sağlıyor.Yeşil kil ise gözenekleri temizleyip uzun süre ferahlık hissi sağlıyor.Leke karşıtı özelliği de leke oluşumunu önlüyor oluşundan.Yüze ince bir tabak halinde sürülüp 10 dakika kuruması beklendikten sonra ılık suyla durulanıyor.Hassas ciltliler 5 dakika bekletebilirler.Diğer kil maskeleri gibi yoğun yapıda olmasına rağmen cilde sürüldüğünde incecik bir yapıya dönüşüyor ve yeşil değil de şeffaf bir renge dönüşüyor.Cildi fazla yağdan arındırırken ciltteki nemi azaltmıyor.İlk uyguladıktan sonra ciltteki yağın gittiğini hissediyorsunuz ama cilt kurumuyor.Zamanla cildin nemi sağlıklı bir şekilde belli oluyor.Kirleri,gözenekleri,siyah noktaları temizleme konusunda maalesef başarılı değil.Gözeneklerdeki ufak tefek kirleri yüzeye çıkarıyor ama maskeyi yıkadıktan sonra o minik kirler yüzde kalıyor.Bunun için maskeyi havlu gibi peeling etkisi olan bir şeyle temizlemek daha iyi.Havluyla temizleyince bu yüzeydeki kirlerden eser kalmıyor.Maske derinlemesine ve tamamen temizlemiyor.Sadece yüzeysel temizliyor ve siyah ve beyaz noktalara pek etkisi olmuyor.İçinde de çok ufak cildi yormayan tanecikler var.Az ve minik oldukları için çok iyi bir peeling yapmıyor cilde.Sadece cilt yüzeyindeki pürüzleri hafifletiyor.Maske ciltteyken çok az ferahlık hissi sağlıyor ama bu his sonrasında kalmıyor.Cildi kurutmadan arıtması ve cilt tonunu açması maskenin güzel özelliklerinden.Bu arada kokusu da sıradan kil maskesi kokusu.Ben ürünü,cildimi yağdan arındırdığı için kullanmaya devam edeceğim.

Bee Beauty hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.






Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ben doğal kilden yapıyorum maskeyi ama böyle birden fazla işlevi olan ürünlerden ilgimi çekiyor. Özellikle hayvanlar üzerinde deney yapmamasından dolayı kesinlikle bakacağım, teşekkürler ❀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle çok daha iyi.Benim de elim hep hazıra gidiyor ama son zamanlarda biraz daha doğal maskeler ilgimi çekmeye başladı.

      Sil