CATRICE ABSOLUTE ROSE EYESHADOW PALETTE İNCELEME YAZISI


Son zamanlarda renkli farlar moda olsa da günlük olarak elim çoğunlukla nude tonlarda olan far paletlerime gidiyor.Elimde de bu tonlarda baya paletim var.Kahve tonları da güzel ama ben kendime daha çok soğuk mor-pembe tonlarını yakıştırıyorum ve bu tonlarda da nude renkleri tercih ediyorum.Tam da bu tonları içeren elimde küçük bir paletim var.Bugün sizlere bu Catrice Absolute Rose far paletinden bahsedeceğim.




6 renk seçeneği ile her ten rengine uyumlu ipeksi yumuşaklıktaki yapısıyla açıktan koyuya tüm tonlarla hayal ettiğiniz tüm kombinleri yapın.Çift taraflı fırçası ile kolay uygulayın.Rose görünüş için; fırça ile açık renk farı tüm göz kapağınıza uygulayın,üst kısmına orta koyulukta bir renk uygulayın,koyu rengi göz kapağı kıvrımına uygulayın ve orta koyuluktaki renkle karıştırın.Ürünün arkasında hem tanıtımı hem de bu paletle elde edilebilecek gül tonlu makyaj önerisi yazılmış.Yapıları gerçekten yumuşacık,ipeksi hatta neredeyse krem fara yakın.Ama uygularken göz altına dökülme yapma gibi bir problemi olmadı.Sanırım yapısının ince olmasından kaynaklı, paletteki bir rengim kırıldı.Kendisi en sevdiğim renk olduğu için en yakın zamanda pressleyip kullanmaya devam edeceğim.Kendi süngeriyle uygulama yapma tavsiye edilmiş, dağıtmak zor olsa da süngere gelen ürünün pigmentasyonu bir fırçaya göre daha fazla.Fırçayla çok kolay ve eşit dağılıyor.Pigmentasyonu çok azalmıyor ama ışıltıları azalıyor.Renkler zaten soluk ve soğuk tonlarda olduğu için aradaki pigmentasyon farkı çok belli olmuyor.Bu farlardan tam pigmentasyon almak için parmak veya süngerle uygulamak daha iyi.Baz üzerine uygulandıkları zamansa renklerini gayet güzel veriyorlar.Genel olarak paletteki renklerin pigmentasyonu bazlı da bazsız da iyi ama renkler soğuk tonlarda ve açık renklerde olduğu için pigmentasyonu aşırı belli olmuyor.Mor-pembe tonlarında günlük kullanım için güzel bir palet.Catrice artık ülkemizde satış yapmıyor diye biliyorum ama bu palete muadil bir çok palet bulabilirsiniz.

Catrice hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.


Rengi 010 Frankie Rose Hollywood olarak geçiyor.3 mat ve 3 de ışıltılı renge sahip.Renkler gül tonlarını çok az anımsatsa da daha soğuk tonlarda.Biraz daha pembemsi tonlar eklenseydi gül temasına daha uyumlu olabilirdi.Daha çok mor ağırlıklı renkler mevcut.Ama ben bu tonları kullanmayı seviyorum.Özellikle kışın koyu makyajlara çok yakıştığını düşünüyorum.İçlerinden kırılan renk favori geçiş renklerimden biri.Soğuk kahverengi olduğu için gözde çok doğal duruyor.Benim göz kapaklarım biraz etli olduğu için o kısma tamamen bunu uygulayıp dağıtınca daha gölgeli duruyor ve gözlerimi biraz daha belirginleştiriyor.

İlk 3 rengin swatchı yukarıdaki resimdedir.


4.,5.,6. renklerin swatchları.


Üstteki bazsız alttaki ise baz üzerine uygulanmış rengin swatchlarıdır.




Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Hayvanlar üzerinde deney yapılmayan ürünler candır. Bu arada paletteki tüm renklere bayılıyorum. :)

    YanıtlaSil