NYX HD STUDIO PHOTOGENIC FOUNDATION İNCELEME YAZISI


Merhaba🧡

Kısacık bir aranın ardından tekrar yazılara devam ediyorum.Kendime ufak bir mola vereyim dedim ve bir hafta buralardan uzak kaldım.Kendime ayırdığım mola biter bitmez burada aldım soluğu.Sizler nasılsınız?Umarım iyisinizdir.Ben buralarda olmadığım zamanlarda mola vermiş olsam da ürün denemeye devam ettim.Son zamanlarda hem havanın ısınması hem de maske takıyor oluşumuzdan dolayı ten makyajı yapmak çok zor olsa da denemek istediğim bir kaç ten ürünü vardı.Bunlardan biri NYX'in HD Fondöteni.Bu seri merak ettiğim NYX serileri arasındaydı.Şuan elimde bu fondöteni ve bir de kapatıcısı var.Bu yazımda sizlere fondötenini anlatacağım.




Ürünün özellikleri ve vaatlerini yazarak başlayayım.Işık yayan içerikleri cilt kusurlarını bulanıklaştırır ve yumuşak,pürüzsüz bir görünüm oluşturur.İnce çizgilerin görünümünü minimuma indirerek yumuşak odak efekti sağlar ve ciltte doğal ışıltılı bir görünüm bırakır.Cildi yenileyen ve canlandıran tri-peptidlerle cilde uyum sağlar.İnce yapılı,yeterli miktarda kapatıcılığa sahip,minerallerle zenginleştirilmiş,talc ve parabensiz formül.Açıkçası ben serinin adını HD olarak görünce yoğun yapı ve tam kapatıcılık bekledim ürünlerinden.Ama şaşırtıcı şekilde bu fondötenin yapısı inceydi.Böyle olunca ciltte ağırlık yapmıyor ve bu özelliği yüzünden yaz aylarında tercih edilebilir bir fondöten olabilir.Bitişi tamamen nemli ve cildi çok sağlıklı,hoş gösteriyor.Işıltılı bir görünüm kazandırıyor diyebiliriz.Maalesef göz altımda ve burun kenarlarımda birikme yaptı.Zamanla çizgilere de doluyor.Yapısının ince olmasından mı kaynaklanıyor bilemiyorum ama kapatıcılığı bir HD fondötene göre çok az.Ben tam kapatıcılık beklerken ortaya yakın bir kapatıcılık sağladı.Göz altımdaki koyuluklar ve sivilce izlerim tam kapanmadı ve belli oldu.Tek katta başarı sağlamıyor kapatıcılığı.İkinci bir kat geçince yada daha fazla ürün kullanınca kapatıcılığı bir tık yükseliyor ama yine de tamamen kapatmıyor.Yapısı ince olduğu için kuru süngerle dağıtmak da bir tık zor oldu.Ürünü baya emdi ve bu da kapatıcılığının azalmasına sebep oldu.Ama yeterli miktarda ürün alınca bir de süngeri güzelce nemlendirince daha güzel sonuç verdi.Bu arada nemli süngerle ürün eşit ve güzel dağılıyor ve fondöten daha güzel duruyor ciltte.Fırçayla uygulamada ise kapatıcılığı artıyor ama çok başarılı dağılmıyor maalesef.Yapısı hafif olunca bir de elle uygulamayı denedim ama maalesef eşit ve güzel dağılmadı ama kapatıcılığı iyiydi.Kokusu çok hoş pudramsı ama buram buram, rahatsız edici bir koku değil.Kalıcılık konusunda çok başarılı değil ve maalesef ufak da olsa sivilcelenme yaptı.Eksileri çok olmasına rağmen bu fondöteni kullandığım zamanlarda cilt makyajım beğenildi.Duruş açısından güzel ama etkileri zayıf diyebiliriz.

NYX hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



Bendeki rengi;

-Sand Beige (HDF104)- Açıkçası fondöten alırken sandli renklere hiç yanaşmıyorum😄 Bu ürün de hediye gelmişti.Büyük ihtimalle koyu olur kullanamam diyordum ama koyuluk cildimde sırıtmadı,turuncu turuncu durmadı.Aksine daha sağlıklı bir görünüm sağladı.Sarı alt tonlu koyu bir renk ama zamanla az da olsa cildin tonunu alıyor.Yine benim ten rengime göre biraz koyu ama yazın kullandığımda ton farkı çok belli olmuyor ve ciltte duruşunu çok sevdim.





Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Bunu hiç kullanmadım bendeki nyx can't stop won't stop by markadan başka fondöten markası pek üstüne tanımam 🌸💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ten ürünleri başarılı gerçekten.Son çıkan Born To Glow fondöteni de beğendiğim ürünlerinden😍

      Sil
  2. Fondöten pek kullanmıyorum ama almayı düşünürsem aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnce yapıda olduğu için ilk fondöten tercihinde güzel olabilir😊

      Sil
  3. Ah fondötenler bende pudralı kek gibi duruyor mübarek 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen öyle oluyor😕Cildi güzelce nemlendirmek gerek👍

      Sil
  4. Fondötenleri çok seviyorum bu da güzel duruyor, sandli renk nedir? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondöten kapatıcı gibi ürünlerde daha koyu tonlara verilen renk isimlerinde sand kelimesi oluyor😊

      Sil