TEMMUZ AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER 2020



Bloga biraz ara verme kararı aldım ama bitenler ve favoriler yazılarını paylaşmaya devam etmeyi düşünüyorum.Az biraz dinlenmeye ihtiyacım olduğundan yazılar bir müddet, daha az sıklıkta gelebilir.Döndüğümde bol bol yeni yazılarla blogda olacağım.Bu yazımda da geçtiğimiz ay bitirdiğim ürünlerin yorumlarını paylaşacağım sizlerle.Tonla bakım ürünü bitirmişim.Bakalım hangilerini beğendim hangilerini tekrar almayı düşünmüyorum.



Dermokil Natural Hair Kil Onarıcı Şampuan Yıpranmış Saçlar*- Yıpranmış ve cansız saçlar için özel olarak geliştirilmiştir.İçeriğindeki kil,keratin ve amino asit bakım üçlüsü sayesinde yıpranmış saçları onarır.Canlı ve parlak bir görünüm kazandırır.Ürün vegan.Aslında bu tarz organik içerikli ürünlerin saçları baya kuruttuğunu düşünüyorum ben ama bazıları istisna oluyor.Dermokilin kullandığım her ürününden memnun olduğum için şampuanını da denemek istedim.Killi saç ürünlerini de merak ettiğim için bu şampuanı aldım.400 mllik bir ürün ve baya dayandı.İçeriği tamamen temiz olmasa da organik içeriğe de sahiptir diye saçları kurutur diye düşünmüştüm ama beklediğim kadar kurutmadı.Hatta yumuşatıp parlattı bile.Ama bu etkisi kremli şampuanlar kadar olmadı tabi.Saç derisini güzel temizledi ve saça az da olsa bakım yaptığını düşünüyorum.

Dove Nemlendirici Bakım Sırları Avokado ve Kalendula Özlü Şampuan*- Dünyanın dört bir yanındaki kadınların bakım sırlarından esinlenen Dove Nemlendirici Bakım Sırlar serisi Dove'un nemlendirici bakım gücünü doğal içeriklerle birleştiriyor.Amerikalı kadınların bakım ritüellerinden esinlenen Dove Güçlendirici Bakım avokado ve kalendula özü içeren formülü ile saçlarınızı güçlendirir ve dökülmesini engellemeye yardımcı olur.Bendeki ürünün 600 mllik boyuydu.Bu da uzun bir süre gitti.Kremsi yapıda ve kokusu rahatsız etmeyen hoş meyveli bir koku.Uzun süre doğal içerikli şampuanlar kullandıktan sonra saçlarımın baya neme ihtiyacı vardı ve bu şampuan çok iyi geldi.Saçları yumuşacık yapıyor,kolay taranmasını sağlıyor ve dökülmeyi tamamen gidermese de azaltıyor.

Oriflame Discover Japanese Ceremony Shower Gel- Oriflame'in bu Discover serisi sanırım dünyanın çeşitli ülkelerini tema yapmış.Ben de alırken aralarından Japonya temalı olanı tercih ettim.Üzerinde Japon sarayı ve çay yapan kadın resmi var.Çok hoş bir resim olmuş.Tipik jel kıvamda ve rengi yeşil.Güzel köpürüyor,kokusu yeşil çay gibi hoş bir koku ama maalesef kalıcı değil.Koku kalıcı olsaymış ürün daha başarılı olabilirmiş.

Duru Perfume Mysterious Orchid*- Orkide özlü güzellik sabunu.İki kat parfüm içeriyormuş.Bunun duş jelini kullanıp çok memnun kalmıştım.Özellikle kokusuna bayılmıştım.Biraz Nuxe ürünlerinin kokusuna benziyor.Banyo sabunu çıkınca da hemen aldım.Bir paket içerisinde 4 adet sabun var.Kokusu duş jelindeki gibi aynı koku.Çiçeksi ama hafif de pudralı bir kokusu var.Bir müddet de kalıyor kokusu.Cildi güzel temizliyor ve çok kurutmuyor.Çok beğendim.İndirimde sıkça alınacak ürünlerden.


Rival de Loop Mizellen Reinigungs Wasser Makyaj Temizleme Suyu*- Misel temizleme sularını severim ama bu ürünle hiç anlaşamadım.Çok yoğun alkol içeriyor.Hatta uygularken burnunuz,gözünüz yanıyor o kokudan.Bunun dışında makyajı tamamen çıkaramıyor ve sonrasında yapış yapış bir his bırakıyor.Cildimde de hafif tahriş yaptı.Ben de alkol içeriyor diye fırça temizliğinde kullandım.Fırçalarımı önce bu misel suyun içinde bekletip yıkadım daha iyi temizlenir diye.Ama bir makyaj temizleyici olarak tercih edilebilecek bir ürün değil.

English Home White Mask- Soyulabilen beyaz maske.Nemlendirme özelliğine sahip.Benim gözenek ve siyah nokta problemim olduğu için bu tarz soyulabilen maskeleri sıkça tercih ediyorum.Bazıları tahriş ediyor ama bu üründe öyle bir problem yaşamadım.Soyulurken biraz zor oluyor ama cildi tahriş etmeden ufak kirlerden arındırıyor.Sonrasında da kurutmuyor aksine cildi nemlendiriyor.Hafif bir nemlendirici uygulamış hissi bırakıyor.

Colgate Max White Kalıcı Beyazlık Diş Macunu- Yeni leke oluşumunu önlemeye yardımcı olur.Biraz yoğun ve dişleri yoran bir diş macunu ama diğer çoğu diş macununa göre daha güzel beyazlatıyor dişleri.Bunu kullanırken dişlerimde hassasiyet biraz daha artıyor ama dişlerim daha beyaz görünüyor.Güzel temizliyor ve dişlerin temizliği de gün içerisinde kalıyor.

Dove Original Deo Sprey 35 ml*- Dove antiperspirant size 48 saat koruma verir ve içerdiği eşsiz 1/4 nemlendirici krem sayesinde koltuk altınızın yumuşak,pürüzsüz ve güzel olmasını sağlar.Alkol içermez ve antitranspiranttır.Yazın sıkça bitirdiğimiz ürünlerden biri de deodorant.Terle ilgili çok sıkıntım olmasa da ne olur ne olmaz diye deodorant kullanırım.Dove'un deodorantlarını da çok beğeniyorum.Özellikle bu original olanı çok güzel kokuyor.Yeni duş almış gibi tertemiz bir kokusu var.Bu koku da uzun süre kalıyor.Ama benim koltuk altlarımda biraz tahriş yaptı.


2x Rituel de Beaute Burun Bandı*- Geçtiğimiz ay siyah noktalarımın yoğun olduğu bir dönemdi ve bu bantlar oldukça işe yaradı.Zaten çok severek kullanıyorum.Farklı burun bantları denesem de daha sonra hep bu markaya dönüyorum.Bantlar siyah noktaların çoğuna ulaşıp derinlemesine temizliyor.


Ultra Compact Antibacterial Wet Wipes- Alkol ve paraben içermez.Lime kokulu.Bu biten ıslak mendil büyük boy,içerisinde 100 adet olan.Bu ıslak mendillerin yapısı oldukça dayanıklı ve güzel.Kokusu da üzerinde belirtildiği gibi limonlu ve güzel bir koku.Antibakteriyel olduğu için bunu sıkça kullandık ve memnun kaldık.

Sleepy Doğal Organik Pamuklu Temizlik Havlusu*- El,yüz ve vücut için.İçerisinde sirke,kekik,limon ve okaliptüs var.Helal ve vegan bir ürün.Renklendirici,alkol,paraben,parfüm,SLS ve SLES içermez.Hipoalerjenik ve doğal,organik içerikler barındırır.Sleepy'nin daha önce kullandığım ıslak mendillerinin yapılarını çok beğenmemiştim biraz dayanıksız gelmişti bana.Ama bu mendilin yapısı çok güzeldi.Hem dayanıklı hem de yumuşacık.İçeriğinde sirke,limon ve daha önce ıslak mendillerde rastlamadığımız değişik içerikler olunca ilgimi çekti.Çok beğendim.Kokusunda sirkeden çok limon kokusu var.Sildiği yerleri güzel temizliyor.İçeriği yüzünden de hijyen sağladığını düşünüyorum.

2x Ivory Islak Havlu- Cildi temizler,alkolsüz ve hijyeniktir.Kalın,yumuşak ve elastik dokulu.Son dönemlerde sıkça bitirdiklerimden biri de ıslak mendiller.Bim'de satılan bu Ivory markasının ıslak mendillerinin desenlerini beğeniyorum.Hem uygun hem güzel duruyor.Kokusu şekerli ve yapısı da orta dayanılılıktaydı.İçerisinde 15 adet var.Temizleme konusunda da orta başarıda.Uygun fiyatlı günlük kullanım için,çantaya atmalık tercih edilebilir bir ürün.

Mendiva Islak Mendil- Alkol ve paraben içermez.Kokusu şeker gibi.Bu tarz kokuları çok sevmiyorum ama bu ıslak mendilin dayanıklılığı kötü değildi.İçerisinde 15 adet var.Uygun fiyata alınabilecek bir ıslak mendil ama sanırım antibakteriyel özelliği yok.Temizleme konusunda da çok başarılı değil.

Blume Mendil- Hijyenik ve yumuşak.Bim'in bu mendillerinin paketlerini desenli yapmaya başlamışlar.Çok güzel olmuş.Uygun fiyatlı diye bunlardan aldım ama desenleri çok hoşuma gitti.Mendiller ise ince yapıda ve dayanıklılığı orta.

Benim temmuz ayında bitirdiğim ürünler  bunlardı.Umarım aralarında merak ettiklerini varsa fikir olmuştur😊

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Döve avokadolu saç ürününü Ben de çok sevmiştim , eline sağlık güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  2. Siyah noktalarım için özellikle White Mask'ı deneyeceğim. Çok faydalı bir yazı, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil