TEMMUZ FAVORİLER 2020 | KOZMETİK,TV PROGRAMI,YİYECEK

 

Merhaba

Temmuz ayında bloga biraz ara verme kararı aldım.Büyük ihtimalle çok uzun sürmez ama bitenler ve favoriler yazılarını paylaşmaya devam edeceğim.Biraz dinlenme dönemi olduğu için çok fazla şey deneyemedim.Yeni şeyler izlemedim,okumadım.Tamamen dinlenme odaklı bir dönemdi.Ama yeni birkaç şey keşfedip beğendiklerim oldu ve temmuz favorilerime ekledim.Bu yazımda da sizlere bu ufak tefek favorilerimden bahsedeceğim.

Emotion Ocean Fresh Deodorant*- Bu dönemde çok makyaj yapmasam da az biraz bakım yapmaya devam ettim.Havalar baya sıcak ve bu dönemde en sık kullandığımız şeylerden biri de deodorant oluyor.Haliyle hava sıcak olunca deodorantta da ağır,şekerli yada odunsu kokulardan ziyade ferahlatan kokuları tercih ediyoruz.Benim de çoğu deodorantım bu tarz kokuyor.Elimde Emotion'ın Ocean Fresh deodorantı vardı geçtiğimiz ay onu kullandım.Muhteşem bir kokusu var.Çok ferah ama aynı zamanda da sabun-pudra gibi çok hoş bir kokusu var.Tam yazlık muhteşem bir koku.Kalıcılığını da çok başarılı.
Evliliğe 90 Gün- Bu programı gördüğümde izlemem diye önyargılı yaklaştım ama iki bölümden sonra müptelası oldum😄 Program Amerikalı ve yabancı çiftlerin evlenme süreçlerini anlatıyor.Yabancı olan nişanlılar vize alıp Amerika'ya gittikten sonra vizelerinin iptal olmaması için 90 gün içerisinde nişanlılarıyla evlenmek zorundadır.Uzun süre uzak mesafe ilişkisi yaşayan çiftlerin 90 gün içinde birbirlerini tanıma çabalarını ve bu süre içindeki evlilik hazırlıklarını anlatıyor.TLC'de bu ara yayınlanan 7. sezonu ve çiftler arasında bir Türk de var.Zaten programın burada bu kadar popüler olması sanırım Anna ve Mürsel çifti sayesinde.Baya zorluk yaşasalar da bazı yayınlanan sahneler çok komikti.Ama benim favori çiftim Blake ve Jasmin.Onlar da çok zorluk yaşasalar da ne kendi kurallarından ne de evliliklerinden vazgeçen bir çift oldu.Oldukça eğlenceli ve keyifli bir program.

Sek Zeytinli Kekikli Taze Peynir- İçerisinde kekik ve çok küçük zeytin parçaları bulunan sürülebilir bir peynir.Zeytin ve kekiğe bayıldığım için A101 indirimine geldiğinde denemek için aldım.Anında bitirdim ve hemen ikincisini aldım.Peynir çok hafif bir kıvamda labne gibi.Hatta daha hafif ve tadının ekşiliği az.Kekik tadından ziyade zeytin tadı daha baskın.Kekik ve zeytin aroması peynire çok yakışmış.Çok lezzetli ve başarılı olmuş.


Marmarabirlik Sade Zeytin Ezmesi- Zeytin ezmesini çok severim ama doğru düzgün,tadı tuhaf olmayan bir tane bulamadım.Marmarabirliğin bu zeytin ezmesini Bim'de görmüştüm bir ara ve denedim.Tam zeytin tadı alabileceğiniz bir zeytin ezmesi.Değişik tuhaf bir tadı yok, tamamen mis gibi zeytin tadı alıyorsunuz.Zaten Marmarabirlik'in zeytinleri de güzel oluyor.Bunu da çok severek tükettim ve bittikçe aldım.

Benim temmuz ayı favorilerim bunlardı.İçlerinde denemek istedikleriniz varsa umarım fikir olmuştur 😊 Mutlu haftasonları 🎊

Yorum Gönder

4 Yorumlar