AĞUSTOS AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER 2020

 


Bir ayı daha geride bırakırken gelsin bitenler yazısı😊 Ağustos ayı her açıdan dinlenme ayı oldu benim için.Bu yüzden çok fazla ürün denemedim ve böyle olunca da çok ürün bitirmedim.Bitenlerin çoğu zaten bakım ürünü ama bir kısmı daha önce bitenlerde paylaşmadığım ürünler olacak.İçlerinde makyaj ürünü de var.Bitenlerde makyaj ürünü olunca çok seviniyorum.Kolay kolay bitmedikleri için koleksiyon azalmıyor maalesef.Böyle bitince iyi oluyor ve denemek istediğim yeni ürünlere yer açılıyor.Dilerseniz ağustos ayında neler bitirmişim bakalım.



Bee Beauty Kahveli Jel Vücut Peelingi*- Kahve tanecikli,peeling etkili,antiselülit etkili,ölü cilt derisinden arındırma ve cildi sıkılaştırma özelliklerine sahip.İçerisinde doğal kil ve kahve varmış.Doğal kahve içerikli scrub.Pürüzsüz ve canlı bir cilt görünümü kazandırır.Kahve ve kil tanecikleri ile ölü cilt derisinden arındırır,iyi bir nemlendirme sağlar.Selülit oluşumunun önlenmesine yardımcı olur.Jel formda ve küçük kahve tanecikleri içeren bir peeling.Kokusu çok yoğun değil ama hafif bir kahve kokusu var.Çok yoğun ve güzel bir peeling yaptığını düşünmüyorum.Ufak ölü derilerden arındırabilir ama etkili bir şekilde peeling etkisini göremedim.Nemlendirme konusunda da memnun kalmadım.Bu ürünün kağıt pakette sadece kahve taneciklerinden oluşan bir peelingi var.Belki o daha etkili olabilir.

Colgate Çürüklere Karşı Koruma Diş Macunu- Kalsiyum ve florürlü formülü ile çürüklere karşı savaşarak dişlerinizi korumaya yardımcı olur.Nane tadı nefesinizi ferahlatır.Dişlerinizin doğal beyazlığına kavuşmasına yardımcı olur.Çürüklere karşı etkili olduğunu söylüyor ama bu diş macununu kullanırken uzun zamandır olmayan diş ağrım başladı ve çürükten dolayıydı.Çürükleri önceden önleme konusunda başarılı olmayabilir.Kullanım şeklini değiştirdim,daha uzun süre ve çürük olan kısımlara yoğunlaşarak fırçaladığımda bir tık daha iyi oldu dişim.Belki çürük daha hızlı ilerleyecekti ama biraz olsun yavaşlamış olabilir.Düzenli kullandıktan sonra ağrım hafifledi ve çürüğün ilerleme hızı yavaşladı.Bunun dışında ferah bir tadı var ve dişe gerçekten doğal bir beyazlık kazandırıyor.

Agent Provocateur Maitresse EDP Tester*- Yıllar önce Vanilya Kutu'dan çıkmıştı bu parfüm.O zaman da kokusunu çok beğenmiştim ama tester olduğundan bir kenarda kalmış.Son zamanlarda elimdeki tester parfümleri bitirmeye karar verince bundan başlayayım dedim.Çoğu parfümden farklı bir kokuya sahip.Ağır,odunsu ama aynı zamanda da feminen bir kokuya sahip.Çok derinlerden tütün kolonyası tarzında bir koku geliyor ama bu koku sürdüğünüzde belli olmuyor tabi.Koku hakkında soru yada iltifat aldığımda o koku gerçekten iyidir diyorum genelde ve bu da onlardan biriydi.Çoğu zaman da farklı kokular kullanmayı sevdiğim için bunu da beğenerek kullandım.

Essence Extra Longlasting Eyeliner Pen*- Kusursuz çizgi,yoğun renk,ekstra kalıcılık vaad eden akma yapmayan eyeliner.Keçe,orta kalınlıkta uca sahip bir eyeliner.Yoğun siyahlık veriyor.Eyeliner çizgisini rahat kontrol edebiliyorsunuz.Kalıcılık konusunda orta ve maalesef gün içinde akma yapıyor.Son zamanlarda uç kısmı parçalandı ve rengini de az vermeye başladı.Bu yüzden bitenlerde yerini aldı.


Superdrug Çay Ağacı&Nane Arındırıcı Ayak Peeling Çorabı*- İçerdiği vitamin E ile cildi nemlendirir.Kuru ve sert topukların yumuşamasına yardımcı olur.Son zamanlarda ayak maskelerine sardım.Watsons'ta da kasa önünde ayak maskelerini indirimde görünce aldım bir tane.Ayaklarım kuru ve bu da maalesef kaşıntı yapıyor bazen.Krem kullanmayı pek sevmediğim için maske kullanmayı tercih ediyorum.Bu maske ayaklarımı özellikle topuklarımı ve kuru yerleri yumuşacık yaptı.Diğer ayak maskeleri gibi çorap şeklinde,iç kısmında losyon var ve dış kısmı poşet gibi.Yani dışarıya herhangi bir ürün çıkmıyor.Bu sefer maskeyi uygulayıp yedirdikten sonra hemen terlik giydim parkede iz yapmasın diye ve maske tamamen emilene kadar öyle dolaştım.Nem birkaç gün ayağımda kaldı.Kaşıntıyı tamamen kesmese de büyük oranda azalttı.Ama neden peeling demişler anlamadım.Losyonunda herhangi bir peeling taneciği yoktu ve derimde de bir soyulma olmadı.

Ivory Islak Havlu- Parabensiz,alkolsüz ve hijyenik.Kalın,yumuşak ve elastik dokulu.Ivory ıslak mendilleri hem uygun fiyatlı hem de desenleri değişik olduğu için almayı tercih ediyorum.Son zamanlarda çok sık ıslak mendil bitiriyoruz haliyle.Bu bitenlerde de çeşit çeşit bolca var😄 Ivory'nin bu bitirdiğim ıslak mendili küçük boy olan.İçerisinde 15 tane var ve çantaya atmalık.Kokusu tipik ıslak mendil kokusu.Yapısı çok iyi derecede dayanıklı değil ama kullanırken de yırtılmıyor.Yüzey ve cilt üzerinde ağır olmayan lekeleri temizliyor.Hijyenik olması açısından da diğer ıslak mendiller yerine tercih edilebilir.

Mendiva Islak Mendil- Alkol ve paraben içermez.Yine 15'li olan küçük mendillerden bitirmişim.Bu daha şekerli bir kokuya sahip ve yapısı bir tık daha dayanıklı.Islaklığı biraz fazla.Bu da yüzey ve cilt üzerinde ağır olmayan lekeleri temizleme konusunda iyi.

Comfort Islak Havlu Cep Mendili- Alkol içermez.Yumuşak,kalın,dayanıklı.Temizler ve yumuşatır.Bu mendil de 15'li.Yapısı daha kalın ama çok ıslak.Güzel temizliyor.Kokusu pudralı ve diğerlerine göre daha iyi.Islak mendillerde kokuya da dikkat ediyorum çoğu zaman ve aralarında koku olarak bu en iyisi diyebilirim.

Blume Mendil- Hijyenik,yumuşak.Bu mendilleri de desenleri ve uygun fiyatlı olmalarından dolayı tercih ediyorum.İçinde 10 adet mendil var.Yapısı çok ince.Dayanıklılığı orta halli diyebiliriz ama yapısı yumuşak.

Benim ağustos ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Çoğu daha önce denemediğim ürünlerdi.Umarım beğenmişsinizdir.Eylül hepimiz için güzel geçer umarım 😊 Sağlıkla kalın 🤍

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Essence eyelinerini ben de kullandım ve bitirdim biteneler yazımda görebilirsin ilerleyen günlerde harika şeyler bitirmişsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir üründü.Bitenler yazına bakayım😊Teşekkür ederim😊

      Sil
  2. Bee Beauty Kahveli Jel Vücut Peeling ürününü merak etmiştim ama kayda değer değilmiş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben memnun kalmadım ama bir de pakette olanı denemek gerek😉

      Sil