AĞUSTOS FAVORİLERİM 2020 (KOZMETİK,TV PROGRAMI,MÜZİK) | NERELERDEYDİM

 


Herkese kocamaaan merhaba 😊

Yaklaşık bir aydır buralarda yoktum.Temmuz ayında hem sosyal medyaya hem de buraya küçük bir ara vermiştim dinlenmek için.Sonra tekrar dönsem de, temmuz ayı verimli geçmeyince o küçük tatilin yetmediğini fark ettim ve kendime bir aylık bir dinlenme süresi vermeye karar verdim.Benim gibi sık yazı paylaşan bir blogger için çok uzun bir süre ama dinlenmeye ihtiyacım vardı.Bu süre zarfında Instagram'da storylerle yine aktif olmaya devam ettim ama paylaşım ve yazılarıma ara verdim.Malum salgın sebebiyle bir yerlere gitmek mümkün değil.Evde olunca da bolca televizyon izledim.Aslında televizyonda haber ve belgesel dışında bir şey izleyen biri değilim ve bu süre zarfında televizyon izleme alışkanlığım başladı.Hiç iyi bir şey değil ve boşken de sürekli televizyon izlemek iyi olmuyor ama birkaç güzel program keşfettim ve onları izledim.Bunun dışında bolca yemek yaptım.Yeni tariflerden denemekten ziyade eski tariflerimi geliştirmeye çalıştım.Kedimle bolca vakit geçirdim.Bol tembellik dolu bir aydı ama güzelce dinlendiğimi hissettim ve burayı,sizleri çok özledim.Ağustos ayına temmuz bitenler ve favoriler dışında bir yazı bırakmadım.Eylül ayında ise bloga temelli döndüm😄 Hatta çoktan birkaç yazı yazdım bile.

Ağustos ayında bolca tembellik yaptım.Çok fazla yeni ürün denemedim,kitap okumadım,film izlemedim tam manasıyla tembellik ayı oldu ama keşfettiğim ve beğendiğim birkaç şeyi ağustos favorilerime ekledim.Bu yazımda da sizlere bunlardan bahsedeceğim.


Kozmetik Favorilerim;

Loreal Elseve Mucizevi Yağ Durulanmayan Saç Kremi Kuru ve Sert Saçlar- 6  değerli çiçek özü yağı ile zenginleştirilmiş formülü,hafif ve ince dokusu ile saçı besler.Yağlı his bırakmayan dokusu saçı ağırlaştırmaz.Saça yumuşaklık ve parlaklık kazandırırken,şekillendirmeyi kolaylaştırır.Islak saçın tamamına uygulanarak saçı yoğun bir şekilde besler.Kurutmadan önce saç boy ve uçlarına uygulanarak saçı 230 derece ısıya kadar korur.Son dokunuşta saç boy ve uçlarına uygulanarak saça parlaklık ve yumuşaklık kazandırırken şekillendirmeyi kolaylaştırır.Kullandığım tüm saç ürünleri arasında en iyisi buydu.Değişik özellikte birçok saç ürünü denedim ama saçıma en iyi gelen bu ürün oldu.Dönüp dolaşıp tekrar bunu kullanmaya başlayınca saçlarım hemen toparlanıyor ve kendine geliyor.Krem formda ve mis gibi çiçek kokuyor.Bu, yapay çiçek kokularından ziyade taze çiçek kokusuna benziyor ve çok güzel kokuyor.Ürünü özelliğine göre almadım.Bir setten çıktı ve kuru,sert saçlar için olanıymış bu.Durulanmayan bir krem.Sürdükten sonra saçta ağırlık yapmadan saçları çok iyi nemlendiriyor,yumuşatıyor,saçın kendi şeklini almasını sağlıyor ve elektriklenmeyi baya azaltıyor.Üzerine ısı işlemi uyguladığınızda bile saçlarınız çok sağlıklı görünüyor.Çok başarılı bir ürün ama artık deney yapmayan markalardan alışveriş yaptığım için bu kremden alamayacağım.Umarım muadilini bulabilirim.

Welcos Perfect Magic BB Cream- Uzun zamandır Kore markalarının bb kremlerini kullanmıyordum.Welcos'un bu bb kremini de bir indirim döneminde denemek için almıştım.İyi ki almışım.Eskiden Kore'den aldığım bb kremlerle aynı.Zaten orada da popüler olan bir marka sanırım.Ben bb kremlerde yoğun yapı,yüksek kapatıcılık,biraz da soğuk alt tonlu olmasını seviyorum.Hepsi bunda var.Yapısı yoğun ama tüm gün cildimde kalmasına rağmen cildimi yorup da sivilcelenme yapmadı.Ciltle bütünleşti ve pürüzsüz,nemli,sağlıklı bir görüntü oluşturuyor.Kalıcılığı çok iyi,herhangi bir azalma yada oynama olmadı cildimdeki üründe.Kapatıcılığı da çok iyi.Ekstra bir kapatıcıya çok fazla ihtiyacınız olmuyor.Rengi de tam bana uyunca favori ten makyaj ürünlerimden biri oldu.

Loreal True Match Ivoir Tester- Bir alışverişimde hediye gelen bir üründü.Loreal'in True Match serisinden yüz pudrası,rengi ise Ivoir.Pembe alt tonlu ve açık renkte olduğu için tam benlik bir pudra.Ürün sabitlemek için kullanmayı tercih ediyorum genelde ve altına uyguladığım ten ürününü (fondöten,bb krem) çok güzel sabitleyip kalıcılığını artırıyor.Cildi matlaştırıyor ama kuru bir görünüm vermiyor.Yukarıda bahsettiğim Welcos Perfect Magic BB Cream'in üzerine bu pudrayı uyguladığımda pürüzsüz ve kapatıcıya gerek kalmayan bir ten makyajı ortaya çıktı.



TV Programı Favorim;

Masterchef Türkiye 2020- Masterchefi'in 2 sezonunu izlememiştim ve büyük konuşarak 'yok ya izlemem' demiştim.Sebebi o dönemlerde çok popüler olup çok konuşulması sanırım.Bir şey çok fazla popüler olup baya izlenince o dönemde o şeyleri izleyemiyorum😄 Popüler dizileri de hep sonra izlerim.Bu sezon Masterchef'in 3. sezonunu vermeye başladılar ve o dönemde de bolca televizyon izlediğimden ve televizyonda da bir şey olmayınca bir bakayım dedim ve bırakamadım.Haftanın her günü var ve ben ağustos ayındaki tüm yayınlarını izledim.Acayip sarıyormuş izleyenlere hak veriyorum.Şeflerin öğretikleri,yarışmacıların gayretleri,değişik yarışmalar,değişik mutfaklara ait yemekler ve eğlenceli kapışmalar gerçekten kendini izlettiriyor.Çok keyifli.Program boyunca birçok teknik ve yeni yemek öğrendim.Henüz denemedim ama denemeyi düşünüyorum.


Müzik Favorim;

Şebnem Paker/ Dinle- Bir Eurovision hayranı olarak 2000'lerin başından itibaren çoğu yarışmayı izlemişimdir ve birçok şarkıyı da bilirim.Yetişemediğim dönemlerden ise keşfettiklerimi dinleyip listeme ekliyorum.Eski dönemlerde bizim ülkemizin yarıştığı çok güzel şarkılar varmış.Özellikle 1997 Eurovision Şarkı Yarışmasında bizi temsil eden Şebnem Paker'in Dinle şarkısına bayıldım.Hem bizim kültürümüzü anımsatan müzik aletleriyle oluşturulmuş harika ezgiler var hem de Şebnem Paker'in sesiyle harika bir şarkı oluşturulmuş.Çok beğendim.Bu şarkıyı ilk önce Youtube'da görmüştüm ama Spotify'da bulamamıştım.Geçtiğimiz ay tekrar aradım ve Spotify'a geldiğini görünce hemen listeme ekledim.Çok başarılı ve keyifli bir şarkı olmuş.

Benim ağustos ayı favorilerim bunlardı💁‍♀️ Umarım okurken keyif almışsınızdır ve merak ettikleriniz varsa fikir olmuştur 😊 Mutlu hafta sonları 🤍

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Elsev mucizevi yağ kremi Ben de çok beğeniyorum 😇

    YanıtlaSil
  2. Tavsiye edebileceğin saç maskesi veya saç bakım yağı var mı? Şu sıralar saçlarımın bana tirip attığını hissediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dove,Loreal Elseve ve Pantene'e bakabilirsin.Saçı nemlendirip bakım yapma konusunda başarılı ürünleri var😉

      Sil
  3. Güzel ürünler ile yine yeni yeniden bizimlesinn 😍😍

    YanıtlaSil
  4. Masterchef’i ben de izliyorum

    YanıtlaSil