CATRICE BLUSH ARTIST SHADING PALETTE | ALLIK KİTİ İNCELEME YAZISI

 


Makyaj koleksiyonumda en sevdiğim kısımlardan birisi de allık kısmı.Aslında doğal yada günlük makyajlarımda kullanmak çok aklıma gelmese de allığın makyaja çok güzel bir hava kattığını düşünüyorum.Cildi biraz daha sağlıklı gösterme açısından başarılı bir makyaj ürünü.Kullanılma,uygulanma şekline göre makyaja daha ağır veya daha şirin bir hava katabiliyor.Bende de hem tekli hem kit şeklinde birçok allık var.Bugün de sizlere kit şeklinde olan Catrice Blush Artist Shading Palette'i anlatacağım.

Rose allık paletinde dikkat çekici yanaklar için üç harika ton bir arada: mat,parıltılı ve inci parlaklığı.Kadife yumuşaklığında ultra ince yapıda üç farklı ton ile yanaklarınızda istediğiniz etkiyi yaratın.Koyu tonlardan birini cildinize uygulayın, açık tonu elmacık kemiklerinizi belirginleştirmek için kullanın.Palet üç renkten oluşuyor.Yansımalı,mat ve simli.Yapıları gerçekten kadife gibi yumuşacık olan bu allıkları uygulamak da oldukça kolay.Cildinizde çok nemli bir ürün olmadığı sürece kolayca dağıtılabiliyor.Renk verme açısından çok başarılı değil.Pigmentasyonu düşük bir allık.Genellikle allıkların pigmentasyonu çok yüksek olur ve uygulayıp dağıtmak oldukça zor olur.Bu üründe o tarz bir durum olmuyor.Pigmenti az olduğu için renk bir bölgeye yapışmadan dağıtabiliyorsunuz.Ama renk alabilmek için fırçaya defalarca ürün alarak ciltte ancak allık görünümü oluşturabiliyorsunuz.Aslında böyle olması kontrol edebilmek açısından iyi.Özellikle hızlı yapılan veya günlük, hafif yapılan makyajlar için daha kullanışlı.Ben allık bu şekilde az pigmentli olduğu için büyük bir fırça yardımıyla, uygulayacağım bölgenin tamamına uyguluyorum.Renk alabilmek için birkaç kat uygulamak gerekiyor ama sonucunda doğal bir görüntü elde ediyorsunuz.



Bendeki rengi;

030 Rock'n'Rose- İsmi çok şirin.Gül ismi verilmiş ama daha açık ve canlı renklere sahip gül tonlarına göre.Üç farklı pembe tonu mevcut.Biri daha sıcak biri daha soğukken diğerini tamamen açık renkte,soğuk,ışıltılı bir renk yapmışlar.

Renklerin swatchları sırasıyla;

1.renk;  Yansımalı,şeftali tonlarında bir pembe.Yanakta daha şeftalimsi bir tonda duruyor.Aralarında günlük kullanıma en uygun renk.

2.renk; Mat,daha soğuk tonlarda koyu pembe.Yanakta rengi biraz daha canlı duruyor.Cilde doğal bir pembelik kazandırıyor.

3.renk; Simli,ışıltılı,soğuk açık pembe.Bu rengi allık olarak kullanmak pek mümkün değil çünkü renk çok belli olmuyor.Ten renginden çok daha açık.Aydınlatıcı olarak kullanmayı denedim.Bu da aynı şekilde pigmentli olmadığı için daha sık bir fırçayla bolca uygulamam gerekti.O şekilde uygulayınca metalik yansımaya sahip aydınlatıcı etkisi oluşturdu.

Allıklarda renk olarak daha doğal ve turuncu tonları sevsem de elimde çoğunlukla pembe renkte allık var.Aslında turuncu tonları kullanmayı seviyorum ama bana daha çok pembe allıklar yakışıyor.Bu yüzden pembe tonlarda allığın makyaj koleksiyonumda daha fazla olması benim için avantaj.Çok renkli makyaj yapmak istemediğimde ve makyajı doğal tutmak istediğimde pembe tonlu allıklarımı hafif kullandığım zaman hoş duruyor.Bu palet de günlük kullanabileceğim tonlara sahip allıklarımdan biri.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Catrice hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Allık konusuna son zamanlarda kafayı takmıştım tam üstüne geldi bu yazı da 😂 renkleri benim istediğim gibi duruyor ben daha çok şeftali tonu açık soft renkler seviyorum ellerine sağlık 🌸🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel tonlara sahip.Şeftali tonları çoğu makyaja yakışıyor.Teşekkürler😊

      Sil
  2. Baya severim allık kullanmayı :)

    YanıtlaSil
  3. Renkleri harika yalnız bayildim keşke Catrice rossmann dan çekilmeseydi

    YanıtlaSil