FRUDIA FRUIT SHEET MASK | MEYVE ÖZLÜ KAĞIT MASKE İNCELEME YAZISI

 


Kağıt maskeler çoğu zaman cilt bakımımızın vazgeçilmezi oluyor.Hem hızlı bakım yaptığı için hem de kullanımı kolay olduğu için cilt bakımında kurtarıcı olabiliyor.Bu zamana kadar çeşit çeşit kağıt maske denedim.Sevdiklerim sevmediklerim oldu.Ama genellikle çoğu başarılı oluyor.Özellikle kuru ciltler için harika bir icat.Daha önceden bu kadar çeşit yoktu ama kağıt maskeye olan ilgi artınca hem ülkemizde olan markalar kağıt maske üretmeye başladı hem de yurt dışından çeşit çeşit maskeler getirtiliyor artık.Çoğu Kore markasına ulaşamazken artık Gratis,Watsons gibi mağazalarda popüler Kore markalarının maskelerine ulaşabiliyoruz.Birkaçı bilinen markalar olsa da çoğunu bu mağazalarda ilk kez gördüm.Frudia da bunlardan biri.Hayvan deneylerine dikkat ettiğim süreçte kağıt maske bulmam çok zorlaştı.Neredeyse her marka deney yapan kısımda.Birkaç araştırmadan sonra Frudia'nın deney yapmadığını öğrendim ve bir maske denemek istedim.Ama şuan araştırma yaptığımda deney yapmadığına dair bir bilgiye ulaşamıyorum.Umarım kozmetik mağazaları bu konuda hassas olan müşterileri için sitelerinde markalar hakkında bilgilendirici yazılar paylaşır.Markadan daha önce birkaç ürün denemiştim ve güzel ürünleri var.Umarım deney yapmayan kısımdadır.Bu yazımda da sizlere Frudia'nın Meyve Özlü Kağıt Maskeleri'nden bahsedeceğim.


Bu seriden denediğim ilk maske.Meyve teması var ve her maskenin içerisinde ayrı etkilere sahip ayrı meyveler var.Maskeye genel olarak baktığımızda maskenin kumaşı fiber yani fileli gibi ve incecik.Hemen cilde yapışıyor ve her yerine çok güzel oturuyor.İçerisinde tam yetecek kadar ve sonrasında çok az kullanımlık serum var.Buna rağmen cilde fazlasıyla yetiyor ve hatta artıyor bile.Bu maske de diğer maskeler gibi 20 dakika ciltte bekletilip çıkarıldıktan sonra ciltte kalan serumu, isterseniz paketinde kalan serumu da cilde emilene kadar masa yaparak uyguluyorsunuz.Şimdi incelediğim çeşidine bakalım.


Green Grape Pore Control Mask- Gözenek kontrol etkili maske, cildinize yumuşak ve pürüzsüz bir görünüm sağlarken aynı zamanda gözenekleri sıkılaştırmaya ve cilt dengesini korumaya yardımcı olur.Üzüm içeren cilt bakım ürünlerine hayranım.Bir ara üzümün cilt,hücre yenileme özelliğinin olduğunu okumuştum.O zamandan beri üzüm özlü cilt bakım ürünlerini ayrı bir severim.Bu ürün hem üzüm özü içeriyor hem de gözenek bakımı yapıyor.E ikisi bir arada olunca da merak ettim tabi.Ürünün serumu ince yapılı ama tüm cilde yetiyor.Uygulamadan ve serumu güzelce yaydıktan sonra ciltte baya nem kalıyor ve cildi ışıl ışıl yapıyor.Etkilerinden ise gözlemlediklerim; cildi sıkılaştırdığını fark ettim.Elastikiyetini bir tık arttırdı.Vaat etiği gözenek kontrolünde ise az bir miktar sıkılaştırdığını fark ettim.Maskeyi çıkardıktan ve serumu dağıttıktan hemen sonra baktığımda çok bir şey fark edemedim ama maskeyi uyguladığım günün akşamı ve ertesi günü burun üzerindeki gözeneklerimin küçüldüğünü fark ettim.Bu çok uzun etkili değil ama maske düzenli kullanılırsa belki daha iyi sonuç verebilir.Bunun dışında gözenekleri arındırmıyor.Ciltteki fazla yağı arındırma özelliği de yazılmış maske üzerine.O konuda gözle görülür bir etki fark edemedim.Gözenek küçültme konusunda orta derecede başarılı bir maske.Bu arada kokusu da üzüm suyu kokusuna benzer şekerli bir kokuya sahip.

Frudia'nın hayvan deneyleri yapıp yapmadığı konusunda net bir bilgiye ulaşamadım.









Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Meyveli ürünler sanki yüzüme zarar verecekmiş alerji yapacakmış gibi gelir bana. Hani içinde serum kalıyor yazmışsın ya ben maskeyi geri koyuyorum içine buzdolabında saklıyorum o serum bitene kadar o maskeyi tekrar kullanıyorum ya da elimde kuru maske varsa şu kendi yaptığımız onlarından birini açıp içine atıyorum yine buzdolabında saklıyorum. İki ve ya üç kez daha o maskeyi kullanıyorum. Bu tür maskeleri yine buzdolabında saklıyorum hem yaptığımda buz gibi oluyor hemde uzun süre bekletebiliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriğine göre cilde yararı yada zararı değişebilir.Bu yöntemi görmüştüm bir yerde çok mantıklı geldi ama serumun içine kullanılmamış maske koymak daha iyi sanki😊

      Sil
  2. Bu maskeler gerçekten işe yarıyor mu? Bana sanki kandırmaca gibi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazıları gerçekten işe yarıyor.Buna da orta halli diyebiliriz.Çoğu nemlendirme konusunda başarılı😊

      Sil
  3. Frudia'nın kağıt maskelerini denk gelirsem alıp deneyeceğim, öneri için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Sevdiğim bir marka , özellikle temizleyicisni seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim de bu zamana kadar kullandığım ürünleri güzeldi.Temizleyicisini henüz denemedim

      Sil