NATURALOVE JADE FACIAL ROLLER | YEŞİM TAŞLI MASAJ ALETİ İNCELEME YAZISI


Son dönemlerde o kadar çeşitli cilt bakım ürünleri çıktı ki hızlarına yetişmek mümkün değil.Cilt bakımına meraklı olanların ve uzak doğu cilt bakım trendlerini takip edenlerin bunlardan az çok haberi oluyor tabi.Son zamanlarda çıkan ve en popüler olanlardan biri de yüz masaj aletleri.Kore cilt bakım ürünlerini araştırırken az biraz bu tarz aletler görmüştüm.O zamanlar denemedim, çok fazla da ilgimi çekmedi ama ülkemize geldikten sonra o kadar çok reklamı yapıldı ve etkilerinden o kadar güzel bahsedildi ki denemek istedim ben de.Çeşit çeşit her marka bu tarz masaj aletleri üretti.Bu yazımda da sizlere bu masaj aletlerinden biri olan Naturalove Jade Facial Roller'dan bahsedeceğim.

Yeşim taşı soğuk uygulandığında kılcal damarları küçülterek, göz altı morluklarının azalmasına yardımcı olur.Göz çevresine uyguladığınız masaj sayesinde, kronik sinüs ve bağışıklık sisteminin güçlenmesine yardımcı olur.Cilt üzerinde kırışıklık olan bölgelere masaj yapıldığında ise gerginliği alarak, çizgilerin zamanla kaybolmasına neden olur.Cildin pürüzsüz olmasını ve parlak görünmesini sağlıyor.Kullandığınız ürünlerin daha iyi emilmesine yardımcı olur.Jade Roller doğal yapısı gereği soğuktur ancak isterseniz buzdolabında soğutabilirsiniz.Geniş silindir; alın,yanak,çene kırışıklıklarını düzeltmeye yardımcı olur.Soğuk uygulandığında göz altı morluk ve torbalarını gidermeye yardımcı olur.Küçük silindir; burun çevresi ve göz çevresindeki kırışıklıkları azaltmaya yardımcı olur.



Ürün yeşim taşından yapılmış çift taraflı yüz masaj aleti.Bir tarafında büyük bir tarafında küçük silindir var.Büyük silindir kısmını yanaklarım,çene kısmım ve alnımda kullandım.Küçük silindir kısmını ise göz altlarım ve burun kenarlarım için kullandım.Aslında oldukça pratik ve kullanışlı ama benimkisinin küçük silindir kısmı biraz yamuktu.Bir de tutturulduğu kısımlar büyük olduğu için göz altına uygulanırken dikkat etmek lazım göze zarar vermemesi açısından.Ürünün özelliklerinde de bahsedildiği gibi taş soğuk.Genelde buzdolabına koyulup kullanılıyor ama ürünü kullanıp bıraktıktan bir gün sonra sanki buzdolabına koymuşsunuz gibi soğuk oluyor zaten.Böyle olunca ben ekstradan buzdolabına koymadım.


Ürünün etkilerine gelecek olursak; ilk başta yüzümü inceltmedi hatta sanki cildimde ödem oluştu gibi geldi.Çok mu sert uyguluyorum deyip biraz daha hafif uygulamaya başladımBu şekilde yapınca bir aylık kullanım sonunda cildimde az da olsa bir incelme fark ettim.O ödemli görünüm de azaldı.Yanaklarım belirgin olduğu için genelde o kısma uyguladım ve hafif bir şekillenme oldu diyebilirim.O tombik görüntü hafifledi.Ama belirgin bir etki olmadı.Çene kısmıma birkaç kez uyguladım.Çene şeklimi sevdiğim için herhangi bir şekillenme yada etki yapar diye fazla uygulamadım.Gıdı problemim de olmadığı için o kısma da bir iki kere uygulayıp bıraktım.Ama bu kısımda da düzenli kullanıldığında işe yarayabilir.Ayrıca sabah şişliğini de hafifletiyor.Uygulama öncesi ve sonrasında az bir fark oluşuyor.Ürün daha çok göz altımda işe yaradı.Koyuluk azaldı ve göz altımdaki çukur yüzünden bir çizgi vardı o da azaldı ve toparlandı.Ayrıca göz çevremde sabah oluşan uyku şişliğini de aldı.Yanaklarıma uygularken dudak kenarlarıma da uyguluyordum.O kısımlar çizgi değilde tombik yanaklı olunca aynı göz altı çukuru gibi hafif esnekliğini kaybetmiş kısım oluyor, o kısım da şuan daha iyi ve güzel toparlandı.Alnımda sadece mimik çizgileri vardı onlara bir etkisi olmaz ama yine alnımda da işe yaradığını hissettim.Burun kenarlarıma da bir tık incelmesi için uyguladım birkaç kez ama sanırım az uyguladığımdan çok etki etmedi.Tabi bu etkiler gözle görülür, net fark edilemeyecek kadar az ama ben detaylı incelediğim için minik de olsa etkilerini gözlemledim.Bir de ürünü cilde iyice yedirme konusunda başarılı.Normalde cildimde pütürlenme yapan toniği bu ürünle kullanınca bu problemi çok daha az yaşadım ve toniğin etkisinin arttığını hissettim.Ürün düzenli kullanımda başarılı sonuçlar verebilecek güzel bir masaj aleti.

Naturalove markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bir bilgi yok.








Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. bende kullanıyorum ve çok memnunum kesinlikle herkesin kullanması gereken bir ürün

    YanıtlaSil
  2. Ben denemedim bu yüzden bir şey diyemiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Yüz masaj aletlerini ben de denemek istiyorum, yorumundan sonra muhakkak deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılı bir ürün umarım sen de beğenirsin😊

      Sil
  4. Bende gratis'ten aldım kullanıyorum

    YanıtlaSil