OTSUKA SEIYAKU ORONINE H OINTMENT | CİLT YATIŞTIRICI KREM İNCELEME YAZISI

 


Türk,Kore ve Amerika kozmetik ürünlerine blogda sıkça yer veriyorum.Ama blogda biraz daha yer ayırmak istediğim bir başka şey ise Japon kozmetiği.Daha rahat ulaşılabilir olduğu için bolca Kore kozmetik ürünü denedim ve çok sevdim ama az da olsa denediğim Japon kozmetik ürünlerine bayıldım.Eskiden ulaşmak bir nebze kolaydı ama artık pek mümkün değil.Yıllar önce hem kendim birkaç ürün almıştım hem de Japon mektup arkadaşlarım hediye etmişlerdi.O kadarcık ürün bile Japon kozmetiğine hayran olmama yetti.Cilt bakım ürünleriyle çok anlaşamasak da makyaj ürünleri çok güzel.Bu yazımda cilt bakım ürünlerinden bu zamana kadar severek kullandığım birkaç üründen biri olan, benim daha önce hiç duymadığım ama Japon mektup arkadaşımın benimle tanıştırdığı Oronine H Ointment kremden bahsedeceğim sizlere.




Krem sivilce, deri soyulması, küçük yanıklar, çatlamış cilt, donma, kesikler, spor yapanlarda oluşan ayak kuruluğu, saç kıran, favus problemlerini yatıştırmaya yardımcı olmayı vaat ediyor.Japon arkadaşım bunu gönderdiğinde, orada ev hanımlarının sıkça tercih ettiği bir krem olduğundan bahsetti.Bulaşık yıkadıktan sonra ellerinde oluşan kuruluk,yemek yaparken oluşan yara ve yanıklar için bu kremi kullanıyorlarmış.Ürün cam kalın bir şişede ve ilaç gibi.Zaten ürünün markası olan Otsuka bir ecza firması sanırım.Araştırdığımda bir Türk ecza firmasıyla da ortak ürünleri vardı.Yani ürün bir kozmetik üründen ziyade tedaviye yardımcı bir krem diyebiliriz.Çok çok yoğun yağlı yapıda bir ürün.Ben ilk kullandığım zamanlarda el nemlendiricisi olarak kullanmıştım ama o yoğun yağlı yapı elde kaldığı için o ellerle iş yapmak pek mümkün olmuyor.Yani elin tümüne uygulanabilen bir ürün değil bence.Sadece bölgesel kuruluk ve yara olan bölgelere uygulanabilir.Daha sonra en de bu şekilde, yara ve yanık olan kısımlara bölgesel olarak uyguladım.Ürünü çok yaymadan ve cilde çok az yedirerek uyguladım.Gerçekten yaraların,yanıkların,elde hasar almış bölgelerin hızlı iyileşmesini sağlıyor.Mesela tırnak içimde yara çıkmıştı geçenlerde.O tarz yaraların iyileşmesi bende 3-5 günü buluyor ve baya acıyor o kısım.Bu krem iki günde yaranın tamamen iyileşmesine yardımcı oldu ve acı da kalmadı.Bir de elimi yaktığımda kullanmıştım.Yanığın acısını alıp hızlı onarılmasına yardımcı oldu.Ama yanık izi tamamen geçmedi.Aynı şekilde yaranın derinliğine bağlı olarak büyük yara izleri tamamen yok olmuyor.Tabi yaranın,yanığın derecesine göre iyileştirme süresi de değişiyor.Ama derin yaraların bile hızlı iyileşmesini sağlıyor.Bu arada ürünün kokusunu klasik Arko kremlerin kokusuna benzettim.Genel olarak ürün, kendimde gözlemlediğim kadarıyla yara,yanık gibi hasarları normal iyileşme süresinden daha hızlı sürede iyileştirip acıyı azaltıyor.Gerçekten Japon kadınlarının sevdiği kadar varmış benim de çok beğendiğim bir ürün oldu.

Otsuka hayvan deneyi yapan markalar arasında görünüyor.










AŞAĞIDAKİ YARA RESMİDİR.HASSASSANIZ BAKMAYIN.


Kedimin derin bir tırmık atmıştı.Soldaki ilk gün sağdaki ise ikinci gün.Yaranın üzerine hemen bu kremi sürünce hemen toparladı ve kabuk bağladı.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bu ürünü bayağı merak ettimm, ulaşabilsem hemen alıp denemek isterdim 🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel gerçekten.Aslında ortaklık yapan ecza markası muadilini yapabilir yada bu ürünü getirtebilir mi ki🤨

      Sil
  2. Güzel bir ürüne benziyor :)

    YanıtlaSil
  3. baya etkili bir ürüne benziyor nasıl ulaşım sağlayacağız buna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amazon'da ve birkaç yabancı sitede gördüm ama Japonya'dan kargo gönderimi açıldı mı bilemiyorum.

      Sil