SCINIC FEEL SO GOOD PEELING PAD İNCELEME YAZISI

 


Cilt bakımımda olmazsa olmazlarımdan biri de peeling.Gözenek ve siyah nokta problemim olduğu için peeling özelliğine sahip ürünleri tercih ediyorum.Değişik çeşitlerde peeling denedim.Jel,krem,pamuk tarzı peelingleri daha önce denemiştim.Watsonslarda yine benim daha önce kullandığım ped tarzında bir peeling satıldığını gördüm.Baya ilgimi çekince indirimden bir tane denemek için aldım.Bu yazımda sizlere Scinic'in Feel So Good Peeling Pad Gommage Scrub Care'ini anlatacağım.



Çift taraflı peeling ped ciltteki ölü derinin temizlenmesine ve cildin daha aydınlık görünmesine yardımcı olur.Bu ped kir ve günlük makyaj kalıntılarını temizlemeye yardım eder.Peeling,temizleme,cilt tonunu açma ve gözenekleri temizleme özelliklerine sahip bir ürün.Bir tarafı beyaz ve diğer tarafı sarı olan ve bu iki tarafın kullanım alanlarının farklı olduğu bir ürün.Beyaz kısım alın ve yanaklara dairesel hareketlerle uygulanıyor.Sarı kısım ise çene ve burna uygulanıyor.Bu peeling pedini uygularken cildin kuru olması gerekiyor.Ped kremsi losyonlu bir şekilde geliyor.Yani bildiğimiz kağıt maske gibi içerisinde sıvı bir ürün var.Daha önce de bir peeling ped kullanmıştım ama o sadece pamuk gibiydi içerisinde losyon yoktu.Bu ürünü bu yönden daha çok beğendim.Beyaz kısmı daha pamuklu ve düz yapıdayken sarı kısmı biraz daha sert ve tırtıklı yapıda.Beyaz kısmını alın ve yanağıma peeling yaptığımda ölü deri gibi parçacıkları oluştu ama bu parçacıklar maskedeki kremsi losyonun peeling esnasında oluşan parçacıkları.O tarz kocaman ve beyaz ölü derinin çıkması mümkün değil.Yine de güzel peeling yapıyor cilde.Çok derin siyah ve beyaz noktalara ulaşma ve temizleme konusunda başarılı değil ama cilt yüzeyindeki ölü deri ve siyah noktaları alıyor.Sarı kısmını çeneme ve burnuma uyguladığımda oldukça güzel peeling yaptı.Benim burun ve çene kısmımda hem gözenek hem de siyah nokta problemim var ve son zamanlarda da biraz arttı.Bu ürünün iyi geleceğini düşünerek aldım.Çenemde iyi sonuç verdi.Birçok siyah noktadan ve ölü deriden arındırdı.Burun üzerindeki siyah noktalarım daha derinde olduğu için orada çok gözle görülür bir etki olmadı.Sadece cilt yüzeyindeki pürüzü giderdi.Ürünü duruladıktan sonra ise ciltte kağıt gibi bir his kalıyor.Ne çok kuru ne de nemli diyebileceğim bir his.Kokusu da çok güzel.Pudramsı kremsi bir kokuya sahip.Ürün genel anlamda sadece cilt yüzeyindeki siyah noktaları,beyaz noktaları,kirleri ve ölü derileri temizliyor.Derinlemesine bir gözenek temizliği sağlamıyor.

Scinic markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.






Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Ped peeling ilk kez gördüm desem. Nerde değişik şeyler orada meri şaşırmadım😂😂🌸🌸🌸🌸

    YanıtlaSil
  2. Bu ara çok duyuyorum ben de, detaylı anlatımın için teşekkürler. Deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baya bahsedildi bu ara bu üründen.Rica ederim umarım beğenirsin😊

      Sil
  3. İlk defa böyle bir ürün gördüm ve şaşırdım kesinlikle bunu kullanmalıyım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir ürün ama keşke peeling etkisi daha iyi olsaydı😊

      Sil
  4. İlk defa böyle bir ürün gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik ürünler denemek keyifli oluyor😊

      Sil
  5. Ürünü az önce kullandım ben ayrı ayrı yerlere uygulandığını unutup beyaz kısmı her tarafa uyguladım sonra hatırlayıp sarıyla üstünden geçtim şuan yanıyor biraz, derinlemesine temizlik yaptığını düşünüyorum bence farklı cilt tiplerinde çünkü bende mükemmel sonuç verdi. Ipeksi bir doku var cildimde gergin ama hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet unutup o şekilde kullananlar genellikle yanma probleminden şikayet etmişler.Sizde işe yaramasına sevindim😊 Bende siyah nokta problemi olduğu için derinlemesine temizlik etkisini göremedim.

      Sil