TORKU NO ON YORUMLARIM

 


Tam bir kolakoliktim bir ara 😄 Yediğim çoğu şeyin yanına genellikle kola tercih ederdim.Sonradan zararları yüzünden ve haram tartışmalarına konu olunca bir de çok fazla kilo aldığımdan kolayı bıraktım.Herkesin bağımlı olduğu şeyler gibi biraz zor oldu ama 1 sene kadar bir süre kolaya dokunmadım.Arada canım çekse de kolanın helal üretilmesinin zor olduğunu öğrendikten sonra uzak durdum.Cola Turka sanırım helal üretiyor diye biliyorum.Onu da bulamayınca kola içemedim bir müddet.Bazı dönemlerde canım çok çekiyordu.Torku'nun No On reklamını görünce çok sevindim.Kola olduğunu iddia etmiyor aslında.Hatta bitkisel içeriğe de sahip.Beklentiyi yüksek tutmadım ama kolaya yakın olacağını tahmin ederek aldım.Bu yazımda da sizlere Torku No On hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.




Ürünün özellikleriyle anlatmaya başlayayım.Ne kola ne de gazoz olduğunu iddia eden bir ürün.Yapay lezzet içermiyor,kendine özgü lezzete sahip,rengi de doğal.İçerisinde elma,limon,meyan kökü,hibiskus,siyah havuç var.Şekeri şekerpancarından elde edilmiş.Türk Gıda Kodeksi Alkolsüz İçecekler Tebliğine uygunmuş.Helal sertifikaya sahip.Ürün şu anda sadece teneke olarak satılıyor sanırım.Sınırlı üretimde 1 Litrelik çıkarılmış ama sadece Torku'nun kendi ürünlerinin satıldığı marketlerde satılıyor.Yerel marketlerde bu şekilde 250 mllik teneke kutularda satılıyor.Ben büyük marketlerde bulabilirim diye oralara bakacaktım ama daha öncesinde A101'de buldum.Fiyatı 2,25 liraydı.Hem ulaşılabilirlik açısından hem de fiyat açısından A101'de olması güzel olmuş.




Ürünün ambalaj tasarımı çok şık olmuş.Rengi kırmızı olduğundan kolayı anımsatıyor.Aslında ne kola ne gazoz olduğunu iddia ediyor ama içtiğinizde net gazlı içecek tadı alıyorsunuz.İçeriğindeki elma,limon,meyan kökü,hibiskus ve siyah havuç gibi içerikler olması çok güzel.Bunların dışında içerisinde süzme çiçek balı ve çay kafeini de var.Aslında reklamında gazsız içecek olarak geçiyordu ama gazlı içecek olarak tüketilebilecek bir içecek bence.Hatta bu gaz normal gazlı içeceklerden aldığımız tada yakın.




İçeceği içer içmez direkt kola diyorsunuz.Kola iddiası atmamışlar ortaya ama bariz kola içiyormuşsunuz gibi bir tadı var.Kolaya çok yakın bir tat hatta ayırt edilemeyecek kadar benzer.Kolanın tadı biraz daha sertken bunun tadı biraz daha yumuşak ama o fark çok az anlaşılıyor.Biraz da kolaya göre daha şekerli.Ama şekerpancarından üretildiği için o konuda bir nebze olsun rahat içebildim.İçerken kesinlikle kolanın verdiği o ferahlığı alıyorsunuz.Ayrıca hafif meyan kökü acılığı geliyor tadından ama çok az ve anında geçiyor bu tat.Rengi de oldukça açık, gerçekten renklendirici kullanılmadığı belli oluyor.İçeceğe ait kafeinin çay kafeininden elde edilmesi güzel olmuş.Doğal içeriklerle bu şekilde bir kola tadı oluşturdukları için tebrik etmek lazım.Ben çok beğendim.Uzun zamandır aradığım içeceği buldum diyebilirim.Hem helal hem de neredeyse kolayla aynı tat alınıyor.Bundan sonra kola yerine bu içeceği tercih edebilirim.Çok başarılı olmuş.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. Bende çok sevdim biraz böyle limonlu gazoz a kola koymuş tarzı bir lezzeti var ama tadı çok güzel 💕👍🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet koladan çok farkı yok ama az biraz lezzet farkı belli oluyor😊Ama harika olmuş😍

      Sil
  2. Aylardır oturup yazmadım bu ürünü üşendim. Sen çok güzel yazmışsın hemen hemen aynı düşüncedeyiz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de yazmalısın😍Zaten ilk senden duymuştum bu ürünü herhalde😎

      Sil
  3. Benimde merak ettiğim bir üründü, yazını okuyunca daha da merak ettim. Denk gelirsem alıp deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence başarılı olmuş ilk denemeye göre😊Umarım sen de beğenirsin😊

      Sil
  4. Torku No On bir kerecik içebildiğim bir ürün ama sevdim kendisini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün marketlere gelirse artık gazlı içecek olarak No On tercih edilir😊

      Sil
  5. yorum yaptığımı hatırlıyorum ama onaylanmadı mı acaba diye kararsız kalıp okurken tekrar yorum yapmak istedim :D ben tadını çok sevdim bana biraz limonlu gazoza kola katmış gibi geldi çok beğendim ben :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptın canım 😊 artık moderasyon onaylı yaptım yorumları blog günlerinde cevaplayabiliyorum.Benim de beğendiğim lezzetlerden oldu😊

      Sil
  6. Ben daha denemedim ama çok merak ediyorum ne yazık ki hala bir kolakolik olarak... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolakoliksen sevebilirsin ama biraz şekerli gelebilir😊Umarım buna daha çabuk alışırız en azından koladan daha iyi😑

      Sil
  7. Bunu ilk defa duydum😲Aroma konulduğu çok belli çünkü aynı aromada değişik markaların ürünlerinin tatları hep aynı oluyor.Evde yapmak en iyisi.Dediğiniz tarifle çok güzel içecekler çıkıyor ortaya.Ben de karanfil ve tarçınlı ev yapımı içecekler denemiştim😌

    YanıtlaSil