DERMOKİL HAVYARLI SİYAH KİL MASKESİ İNCELEME YAZISI

 


Bu sene uzun zamandır uğraşmadığım kadar siyah nokta problemiyle uğraştım.Az biraz vardı ara ara geçiyordu ama maske kullanmaktan mı nedir tam anlayamadım baya coştu bu sene.Ben de cilt bakımımı buna yönelik değiştirdim.Bu dönemlerde peelinge ve soyulabilen maskelere ağırlık veriyorum.Cildi yoran ve yıpratabilen yöntemler olduğu için hassas ciltliler için çok uygun değil bu yöntemler.Benim siyah nokta problemime iyi geliyor diye çözüm olarak böyle bir ürün alayım dedim.Daha önce birçok markanın siyah noktalarını denemiştim.Aralarında beğendiklerim de oldu memnun kalmadıklarım da.Bu sefer daha önce denemediğim bir marka denemek istedim.Dermokil'in kil maskesinden memnun kalmıştım ve denediğim diğer ürünlerini de beğenmiştim.Tercihimi de Dermokil'den yana kullandım.Bu yazımda da sizlere Dermokil'in bu Havyarlı Kil Maskesi'ni anlatacağım.



Cildinizi derinlemesine temizlerken, yenilemeye ve kırışık oluşumunu önlemeye yardımcı olur.Yağ dengesini sağlar ve pürüzsüz bir görünüm kazandırır.Havyar özlü soyulabilir bir siyah maske.İçerisinde kil ve gliserin de var.Havyar içeriğini ilk kez Kore ürünlerinde görmüştüm ve bir kez denemiştim ama çok etkisini göremedim.Ama bu üründe sanki az biraz etkisini fark ettim.Bu tarz siyah maskelerde olmazsa olmaz içeriklerden biri de parfüm.Kullandığım tüm siyah maskeler buram buram alkol ve parfüm kokuyordu.Bunun da kendine has parfümlü bir kokusu var ama diğer kullandıklarıma nazaran bir tık daha az.Ben kokusunu beğendim.Klasik soyulabilen siyah maskeler gibi.Cilde sürüyorsunuz bekletip soyarak çıkarıyorsunuz.Kullanımında 20 dakika bekletilmesi tavsiye ediliyor ama tamamen kuruması daha uzun sürüyor.Yapı olarak da diğer kullandığım siyah maskelerden farklı bir ürün.Çok daha ince bir yapıya sahip.Cildime uyguladığımda acaba ben mi az uyguladım diye düşündüm ama değilmiş.Hatta o kadar ince ki uygulama sonrasında siyahlık değil cilt görünüyor.Birkaç kullanmadan sonra yapısının kendiliğinden ince olduğunu fark ettim.Yapısının böyle olması cildi yormama açısından biraz daha iyi.Benim cildimi yormadı ve tahriş etmedi.Yine soyarken acıtıyor ama diğerlerine göre daha az miktarda.Ayrıca soyulabilen bir maske olmasına rağmen cildi kurutmuyor.Aksine zamanla cildinizin sanki ekstra bir nemlendirici uygulamış gibi nemlendiğini fark ediyorsunuz.Hiçbir şekilde kuruluk kalmıyor.Cildi parlatıyor ve aydınlık görünmesini sağlıyor.Daha sağlıklı bir görünüm kazandırıyor.Ciltteki siyah noktaları temizleme konusunda ise orta halli iyi diyebiliriz.Gözeneklerde sadece yüzeyde kalan kiri ve siyah noktaları temizliyor.Benim cildimde görünen bazı siyah noktaları temizledi ama derinde olan siyah noktaları temizleme konusunda başarılı değildi.Bir de bu tarz siyah maskeler elle uygulandığında yada bulaştığında çok zor çıkar ama bu daha kolay temizlenebiliyor.Ürünü cilde sağladığı güzel etkiler açısından beğendim ama siyah nokta temizliği konusunda başarılı bir etkisi olmadı.

Dermokil hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.





Yorum Gönder

0 Yorumlar