MAX FACTOR COLOUR INTENSIFYING LIP BALM İNCELEME YAZISI

 


Max Factor beğendiğim markalardan biri ama nedense diğer markalar gibi çok fazla reklamı yapılmıyor.Bazı markalar ve ürünler reklam için biraz fazla şişiriliyor gibime geliyor ve asıl iyi olan markalar biraz geri planda kalıyor sanki.Max Factor de benim kullandığım ve denediğim kadarıyla oldukça güzel ve profesyonel ürünlere sahip.Daha önce denemedim ama özellikle fondöten, pudra gibi ürünleri çok profesyonel duruyor ve olumsuz bir yorum duymadım bu ürünler hakkında.Benim denediğim ürünleri de güzeldi.Bu yazımda da sizlere elimde bulunan Max Factor ürünlerinden biri olan Color Intensifying Lip Balm'ı anlatacağım.



Ürün renk yoğunlaştırıcı lip balm olarak geçiyor.Görür görmez bunu almalıyım demiştim.Öncelikle ambalajının şıklığı daha sonra da ruj şeklinde renkli bir lip balm oluşu beni etkiledi.Ürün incecik ve alt kısmı Max Factor'ün klasik altın rengine sahip.Üst kısmı ise ürünün kendi renginde ve kapağı şeffaf.Diğer rujlar gibi çevrilerek açılıyor.Kokusu da eski rujların kokusuna benziyor.İncecik ve çok şık duruyor bence.Gerçekten tasarımında bile hem ruj hem de lip balm görünümü var.Yapı olarak ise lip balm olduğu için oldukça nemli.Hatta yabancı bloggerların buttery diye tabir ettiği yağ gibi formda.Sürdükçe eriyor gibi ve yapısı yumuşacık.Orta yoğunlukta bir lip balm olduğu için dudakları da güzel nemlendiriyor.Sürdüğünüz an yumuşacık yapıyor.Ama nemlendirmesi sadece cilt yüzeyinden, içeriden nemlendirmiyor ve onarmıyor.Zaten ürün tedaviden ziyade daha çok lip balm-ruj tarzı bir makyaj ürünü gibi üretilmiş.Buna rağmen sürdüğünüzde diğer renkli dudak nemlendiricilerine göre bir tık daha ağır ve yoğun yapıda duruyor.Nemli yapıda olduğu için bitişi de parlak.Hem lip balm hem renk verme özelliği başarılı.Pigmentasyonu bir lip balma göre çok iyi.Tek kat sürüşte tam kapatmıyor ama bir iki katta tam kapatıcılık alabiliyorsunuz.Kalıcılığı ise orta halli diyebiliriz.Renkli nemlendiriciden kalıcılık beklenmez zaten😄 Ürün çok severek kullandığım ürünlerimden.Zaten çok beğenerek almıştım.

Max Factor hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.



Bendeki rengi;

30 Refined Rose- Gül tonları içeren bir pembe.Tek kat uygulandığında biraz daha nude tonlarına yakınken birkaç kat uygulamada renk canlı bir pembeye dönüşüyor.Ben biraz daha nude bir gül rengi beklemiştim ama daha canlı bir pembe gibi duruyor dudakta.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Rengi güzelmiş sevdim ❤️

    YanıtlaSil
  2. bayıldıımm nasıl görmedim bu zamana kadar bu tonları kullanmaya bayılırım tek kat bile çok hoş durmuş bencee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu tonları daha çok seviyorum.Çok fazla reklamı yapılmıyor Max Factor'ün ondan ürünlerini pek duymuyoruz😄

      Sil
  3. Rengini sevdim, tedavi amaçlı olmayan başka bir markanın vardı bende üç gün rengi çıkmıyordu deli etmişti, senin yazını okurken o aklıma geldi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı ürünlerin renk verme özellikleri daha baskın😊

      Sil