MAX FACTOR EXCESS SHIMMER GÖZ FARI İNCELEME YAZISI

 


Merhaba~

Bir ara lila kozmetik ürünlerine sarmıştım.Son dönemlerde de moda olunca tekrar bir lila kozmetik ürünü hayranlığım başladı.Aslında hayranlığım bu dönemden çok daha önce başladığı için o dönemlerde gözüme kestirdiğim birkaç ürünü alıp denemiştim.Ama bu kadar çeşitli ürün seçeneği yoktu tabi.Her türden ürünü beğeniyordum.Ruj.far hatta allık bile bulmuştum ama yabancı bir markanın olduğu için ve getirtmek pek mümkün olmadığı için deneyememiştim.O dönemde aldığım lila ürünlerimden biri de uzun süre peşinden koştuğum Max Factor'ün Excess Shimmer Göz Farı oldu.Krem farları ayrı bir seviyorum.Hem kullanımı kolay hem de yapısından dolayı gözde hoş ve kalıcı oluyor.Bu yüzden bu farı kesinlikle denemeliyim dedim.Bakalım ürünün özellikleri ve benim yorumlarım nelermiş.



Ürün aşırı ışıltı içeren krem formda bir far.Küçük cam potta.İçinde ürünün üzerine bir köpük koymuşlar bu da erken kurumasını önlüyor.Aslında ürün krem formda olsa da yapıdı biraz daha farklı.Daha köpüksü ve yumuşacık.Diğer krem farlara göre daha yumuşak ve jel-köpük kıvamında.Bu da ürünü çok daha kolay almayı,uygulamayı ve dağıtmayı sağlıyor.Aslında parmakla uygulamak en iyisi ama ben fırçayla da bir denemek istedim.Güzel dağılıyor ama az renk alınıyor.Renkten ziyade ışıltı daha çok belli oluyor ama yine de renk çok hafif de olsa gösteriyor kendini.Parmakla ise ürün çok güzel uygulanıyor ve başarılı bir şekilde dağıtılabiliyor.Çok daha iyi renk alınıyor.Neredeyse potta duran renge yakın bir renk alabiliyorsunuz.Ürünün pigmentasyonu güzel.Aslında potta daha koyu duruyor ama ürün bolca ışıltı vaat ettiği için ve yapısı hafif olduğu için o kadar koyu bir renk elde edilmiyor.O renge yakın bir renk oluşuyor.Aslında böyle olması benim açımdan iyi çünkü potta duran renkten ziyade göz kapağına uygulanan renk tam istediğim tonda.Ayrıca krem farları bazsız da kullanabiliyoruz ama bu üründe farkı olur mu diye bir deneyeyim dedim.Bazlı ve bazsız uygulamada arasında çok fazla fark yok.İki türlü de çok güzel renk veriyor.Yapısından dolayı da kalıcılığı iyi.Ürünün hem krem formda hem de lila renkte olması çok hoşuma gitti.Tam istediğim özelliklere sahip ve koleksiyonda en sevdiğim ürünlerimden oldu.


Bendeki rengi;

15 Pink Opal- Tam bir lila rengi.Pastel,açık tonda bir renk.İçerisinde pembe ve mor ışıltılar var.Işıkta biraz daha pembeye dönüşüyor ve metalik bir yansıma oluşuyor.Sürüp dağıtıldığında göz kapağında çok hoş yansımalı lila bir ton oluşuyor.Rengi çok çok beğendim.

Max Factor hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.


Yukarıdaki swatchta üstteki, ürünün birkaç kat uygulanmış, alttaki ise daha az uygulanıp dağıtılmış hali.




Yukarıdaki swatchta üstteki, ürünün bazsız, alttaki bazlı uygulanmış hali.


Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bu renk tonunu kullanmam sanki daha kırık beyaz sedefli olsaymış daha iyi kullanılırmış 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O renklerde olanlar günlük kullanım için daha rahat oluyor tabi ki😊

      Sil
  2. Ama yapısı güzelmiş hafif olması hoşuma gitti. 😍😍

    YanıtlaSil