NIP+FAB GLYCOLIC FIX DAILY CLEANSER PADS İNCELEME YAZISI

 


Daha az, yeni yeni sivilcelenmeye başladığım dönemlerde ilk önce kozmetik mağazalarından bu problemime iyi gelecek şeyleri araştırdım.O dönemlerde şimdiki kadar çeşit çeşit ve içeriği açık şekilde sunulan cilt bakım ürünleri satılmıyordu maalesef.Ama bu tarz birkaç ürün vardı.Yoğun araştırmalarım sonucu o dönem ülkemize yeni gelen bir markanın cilt bakım ürünlerinin oldukça beğenildiğini öğrendim ve tercihimi ondan yana kullandım.İçeriğindeki kimyasallar ve bunların ne işe yaradığı hakkında üzerinde bilgi veren ilk markalardan diyebiliriz.Bu yazımda size NIP+FAB Glycolic Fix Daily Cleanser Pedleri anlatacağım.



60'lı parlaklık verici ped cildinizin tazelenmesine ve yenilenmesine yardımcı olur.İçerisinde nemlendirici etkisi olan hyalüronik asit, cilt tonunu düzenlemeye yardımcı hamamelis ve cildinizin parlaklığını ortaya çıkarmaya yardımcı olacak felizya içerir.Onarıcı günlük temizleme pedleri.Arındırıcı ve aydınlatan peeling etkilerine sahip.Genç cilt görünümünü ortaya çıkarır.Peeling etkisine sahip glikolik aside batırılmış 60 parlaklık artırıcı ped dokuyu yeniler, cilt yeniden yüzeye çıkarken cadı fındığı özü cildin tonunu açar.Hyalüronik asitli nemlendirici formül ve parlaklığı ortaya çıkaran yatıştırıcı mavi papatya ve daha pürüzsüz cilt görünümü.Glikolik asit cildi yeniden yapılandırır ve pürüzsüzleştirir,hyalüronik asit nemlendirir ve yeniler, mavi papatya yatıştırır ve sakinleştirir.Pedler 55 mm kalınlığında ve üzerinde biraz büyük nokta nokta şekiller var bu da peeling etkisi sağlıyor.Ama benim cildimde gözenek ve siyah nokta temizliğinde peeling etkisini göremedim.Daha çok cilt yüzeyindeki kirler pede geliyordu ve sanırım kimyasal peeling konusunda daha iyi.İlk sivilcelendiğim dönemde sivilceleri yatıştıran ve özellikle izleri geçiren ürün arayışındaydım.Benim o dönem sivilcelerim az olduğu için hemen iyileşiyordu ama kalan o küçük izler için ürün araştırmalarım sonucunda bu ürünü almak istemiştim.Hakkında baya iyi yorum vardı.Özellikle sivilce izlerindeki etkilerini gözlemlediğimde izleri gözle görülür bir şekilde azalttı.Küçülttü ve fark edilebilir bir şekilde azaldı bu görünüm.Bu tabi benim yeni ve küçük sivilcelerim için geçerli.Daha büyük sivilcelerde işe yarar mı bilemiyorum.Ayrıca sivilcelenmemi de hafifletti.Bu etkilerini anında değil bir müddet sonra görmeye başladım.Günlük temizleme pedi olarak geçtiği için ben cilt temizliği sonrası tonik niyetine kullandım ürünü.Ciltteki sivilce izlerine iyi gelmesinin yanında cildimi asla kurutmadı.Aksine cildi tek başına çok iyi nemlendirdi.Bu nemi cildin içinden sağladığı için cildin nem ihtiyacını çok iyi karşılıyor ve ben ekstra bir nemlendiriciye ihtiyaç duymadım.Ayrıca cildimi besleyip içeriğindeki ürünlerin etkilerini cildime yansıttı.Ürünün cilt yenileme ve nemlendirme konusunda başarılı olduğunu düşünüyorum.

NIP+FAB hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.









Yorum Gönder

2 Yorumlar