PHYSICIANS FORMULA MURUMURU BUTTER BRONZER İNCELEME YAZISI

 


Şu ürünün peşinden az koşmadım😄Physicians Formula Gratis'lere gelir gelmez baya popüler oldu.Öncesinde markayı bilmeme ve sevmeme rağmen bronzerı çok dikkatimi çekmemişti ama kullananlardan olumlu yorum gelince ve çoğu kullanan da tavsiye edince merak ettim.Tam fiyatı biraz yüksek olduğu için indirim dönemlerini bekliyordum ama o zaman da bulmak ne mümkün.Anında bitiyordu.Git gide daha da popüler olunca ürün indirimsizken bile stokta olmuyordu.İkinci el uygulamalarına bakayım dedim bazen fazla alıp satanlar oluyor diye.Tam da öyle bir satıcı buldum ve ürünün sıfır ve açılmamış olduğunu söyleyince bir de fiyatı indirimli fiyat olunca hemen aldım.Bu yazımda da sizlere Physicians Formula'nın bu çok beğenilen Murumuru Butter Bronzer'ını anlatacağım.




Ultra yoğun bronzer hızlıca cildinizde erir diyor açıklamasında.Ürün Physicians Formula'nın bildiğimiz allık,highlighter paketlemesi gibi.Yuvarlak bir kap içerisinde ve ürünün olduğu kısmı kaldırınca altından ayna ve sünger çıkıyor.Ürünün paket tasarımında ise Brezilya teması kullanılmış.Kapağının orta kısmı şeffaf ve ürün görünüyor.Kenar kısımları ise holografik yansımalı mor,sarı ve yeşil tonlarında ve üzerinde de ürüne tropikal hava katan ağaç yaprakları çizimi var.Alt kısmı ise yine holografik yansımalı sarı renkte.Bronzerın kendisi ise dalgalı şekille yapılmış.Güzel tasarlanmış.Ürünün kapağını açar açmaz mis gibi hindistan cevizi kokusu geliyor.Baştan sona her şeyiyle yaz temasına uygun yapılmış.Bronzerın yapısı ise aslında toz formda ama adında da geçtiği gibi butter-yağ kıvamında gibi yumuşacık.Sanki pudra ve kremsi doku bir arada, incecik ve yumuşacık bir yapıya sahip.Böyle olunca ürün çok kolay bir şekilde fırçaya geliyor.Sürümü ve dağıtması da kolay.Dağıttıkça doğal bir gölge görünümü elde ediyorsunuz.Pigmentasyonu yüksek olduğu için sürerken dikkat etmek gerekiyor.Özellikle nemli cilde uygulandığında o bölgeye yapışıyor ama ince yapılı olduğu için hemen dağıtılabiliyor.Güzelce dağıtıldığında o gölge görünümü sağlanıyor ama dağıtılmadığında biraz leke gibi duruyor.Yine çok fazla uygulandığında leke görünümü oluşuyor.Ben elmacık kemiklerimin altına bronzer şeklinde de kontür şeklinde de denedim.Bronzer olarak güzel durdu.Makyaja sıcak bir hava kattı ve geniş uygulandığında da hoş durdu.Kontürde ise keskin bir hattan ziyade doğal bir gölge görünümü sağladığı için güzel durdu.Burun kontürü,çene altı kontürü için ürün sıcak tonlu olduğundan pek uygun değil.Bronzerın sıcak rengi belli oluyor ve leke gibi duruyor.Ama alın ve elmacık kemikleri altında başarılı.Allık olarak da denedim ve o şekilde de güzel durdu.Ürün fırçayla uygulanıyor ama çıkan süngeriyle de denedim.Süngere çok fazla ürün geldiği için uygularken ve dağıtırken kontrol etmesi zor ve güzel dağıtmıyor.Ürün hem bronzer hem de hafif gölgeleme işlemi için kullanılabilir.Benim beğendiğim ürünlerden oldu.

Physicians Formula hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.


Bendeki rengi;

Deep Bronzer- Sıcak tonlu açık kahverengi.İçerisinde küçük ışıltılar var.Serideki en koyu renk ve en tavsiye edileni de bu.Aslında biraz daha koyu beklemiştim ama baya açık renkte çıktı.Kontür işlemi için kullanılamasa da bronzer olarak güzel bir renk.





Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Yorum Gönder

0 Yorumlar