PHYSICIANS FORMULA NUDE WEAR TOUCH OF GLOW CONCEALER İNCELEME YAZISI

 


Physicians Formula çok sevdiğim markalardan biri.Aslında birkaç ürünüyle anlaşsam da çoğu ürünü bana hitap etmedi.Ama yine de ambalajlarının güzelliğinden mi nedir elim hep bu markaya gidiyor.Hayvan deneyleri yapmıyorlar zannediyordum ama yapan kısımdaymış.Eskiden öyle görünüyordu fakat 2020 itibarıyla deney yapan kısımdaymış.Bu ürünlerini ne kadar beğensem de artık almayacağım anlamına geliyor.Bu yazımda bahsedeceğim Touch Of Glow Concelaer da ben cruelty freeye geçmeden önce aldığım bir üründü.



Ürüne göz atalım.Aydınlatma vaat eden bir kapatıcı.Tasarımı çok şık.Alttaki çevirme kısmı ve kapağı rose gold renkte ve ben bu renge bayılıyorum😍 Her şeye çok yakışıyor.Bu ürüne de çok yakışmış.Ayrıca kapağının üzerinde de kurdele deseni var.Ürünün ambalajının bir kısmı ten rengi, süngerimsi, pütür pütür yapıda ve kalan kısmı da şeffaf ve ürün görünüyor.Fırçalı bir tasarıma sahip.Fırçasının kılları naylon-plastik gibi.Alttaki kısmı çevirdikçe fırçaya ürün geliyor.Görünüşü çok şık olan bu üründen çoğu Physicians Formula ten ürünü gibi pek memnun kalamadım.Anlatmaya yapısıyla başlayayım.Çok ince ve hafif bir yapısı var.Neredeyse su gibi bir yapıda ve oldukça akışkan.Ayrıca yağlı bir yapıya da sahip.Bu yüzden bitişi nemli.İçerisinde de, aydınlatma vaadi olduğu için inci yansıması gibi minik ışıltılar var ve göz altına parlaklık veriyor.Kokusu da garip geldi kimyasal gibi kokuyor.Bu kadar ince yapıda olunca haliyle kapatıcılıktan çok bir şey beklememek lazım.Bu ürünün de kapatıcılığı çok az neredeyse yok denecek kadar az.Hiç kapatmıyor.Göz altları,sivilce izleri belli oluyor.Birkaç uygulama tekniğiyle denedim ürünü.Süngerle, olmayan kapatıcılık yok oluyor adeta.Fırçayla da kapatıcılığı yok denecek kadar az.Ama parmakla uyguladığım zaman çok güzel dağıtabiliyorum ve kapatıcılık elde edebiliyorum.Bir tık daha göz altlarını güzel kapatıyor.Aslında bu tarz aydınlatma vaadi olan fırçalı kapatıcılardan kapatıcılık beklememek lazım.Sadece göz altını aydınlatmak için tercih etmek gerek.Ürünün beğenmediğim yönlerini anlattım hep ama beğendiğim yönleri de var.Yapısı ince olduğu için çizgilere dolmuyor ve birikme yapmıyor.Göz altı kuruluğunu belli etmiyor.Kalıcılığı ise orta.Çok kapatıcılığa ihtiyaç duymayan ciltler için güzel bir göz altı aydınlatıcısı olabilir.


Ürünün tek rengi var sanırım çünkü hiçbir yerinde rengi yazmıyordu.Sarı alttonlu bir renk ama ciltte anında koyulaşıyor.Benim ten rengime göre koyu bir kapatıcı ama bundan daha koyu ve turuncu duranlarını kullanmıştım.Bu yine koyu kaldı ama çok fazla sırıtmadı.Ürün koyu tenliler için güzel bir göz altı aydınlatıcısı olabilir.

















Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. O zaman bana koyu gelir bu :)

    YanıtlaSil
  2. yani ben olsam bunu gördüğümde işlevinden değil dışı için kesin alırdım :D böyle aldığım ürün çok oldu . aşırı güzeeeelll ambalajı var yaa kötü olsa da önemli değil yani bende dursun yeter :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle aldım zaten🤣Evet koleksiyonda şık duruyor😄Renk uysaydı aydınlatıcı olarak kullanırdım.

      Sil
  3. Tasarımı çok şahane bir ürün keşke faydası da öyle olsaydı.

    YanıtlaSil
  4. Tek renk olması kötüymüş acaba bende nasıl durur🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün hem hafif orta tonda hem de sürer sürmez koyulaştığı için açık tenliler kullanmakta zorlanabilir😕Keşke birkaç tonu daha olsaydı😔

      Sil