SUNCOAT WATER-BASED NAIL POLISH | SU GEÇİREN OJE İNCELEME YAZISI

 


Su geçiren oje denemelerimden bir diğerini paylaşacağım sizlerle.İlk paylaştığımı şuradan okuyabilirsiniz.Aslında bu ojeyi diğerinden daha önce denedim diye hatırlıyorum.Bir ara Watsons alışverişi yaparken bu markaya denk geldim ve su geçiren oje diye yazınca merak edip denemek istedim.Daha önce markayı duymamıştım ama hem ulaşılabilirlik açısından hem fiyatının uygun olmasından dolayı rahatlıkla bulunabilen su geçiren bir oje bulduğum için sevindim.Hem tırnaklarımda denedim hem de meşhur peçete deneyimizi yaptım😄 Şimdiden şunu söyleyeyim diğer su geçiren ojeyle arasında baya fark var.Bakalım bu farklar ve ojenin özellikleri nelermiş.



Suncoat'ın water-based olarak geçen bu ojesinin yapısına baktığımızda diğer ojelerden çok farklı olduğunu görüyoruz.O cilamsı,yoğun jel yapıda değil.Tamamen mat,kağıt gibi,daksil gibi bir yapıya sahip.Sürdüğümde biraz garip geldi çünkü küçükken daksil sürdüğümüzde oluşan görüntünün aynısı oldu tırnağımda😄 Bir de bendekinin rengi beyaz olunca tam öyle durdu.E haliyle yapısı ince olduğu için tırnağı tek katta kapatmıyor ve fırça izleri de belli oluyor.İki üç kat uygulayınca tam kapatıcılık sağlayıp güzel bir görüntü elde edebiliyorsunuz.Bahsettiğim gibi yapısı daksil gibi olunca bitişi de parlak ve cila gibi değil de kağıt gibi bir dokuya sahip.Mat bitişli diyebiliriz.Fırçası ise kalın kıllı ve karışık, kontrol etmesi zor oluyor sürerken.Diğer su geçiren oje, koku ve yapı olarak klasik ojelerle birebir aynıydı ve ayırt etmek zordu ama bu oje hem yapı olarak hem de koku olarak farklı.Yani su geçirme özelliğinin olduğuna diğerinden daha fazla ikna olabilirim ama yine de bu ojeyle abdest almam.Oldukça ince ve farklı yapıda oluşu ve yaptığım deney az biraz su geçirgenliği konusunda ikna etse de yine de riske atmam herhalde.Bu arada bunun kokusu duvar boyası gibi.Parfüm yada diğer ojelerdeki ağır kimyasallar yok içerisinde.Daha temiz diyemeyeceğim ama daha az kimyasal içeriğe sahip.Bu tarz ojelerde soyularak çıkarılıp çıkarılmadığını da test ediyorum.Bu da diğeri gibi soyularak çıkarılmadı.Bir aseton yardımıyla çıkıyor.Kalıcılık konusunda ise, zaten çok ince yapılı bir oje olduğu için çok bir şey beklemedim.İlk günden tırnakların uçlarından soyulma başlıyor.Kalıcılığı iyi değil yani.Ojenin tek kat duruşundan ziyade birkaç kat üst üste uygulanmış halini daha çok beğendim.Su geçirme özelliğini peçetede test ettiğimde ürünün altına su geçti.Hatta diğer ojeye göre daha hızlı geçti ama dediğim gibi yine de güvenip ojeli bir şekilde abdest alamam.

Suncoat markası hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır ve bu ürünü vegandır.


Ojenin bendeki rengi;

Urban Chic- İçerisinde soluk gül pembesi yansımalar olan, pembe alt tonlu bir beyaz.Ama bu yansımalar ve pembe ton tırnakta çok belli olmuyor.Ürün beyaz oje sevenler için tam da uygulanabilir, french de yapılabilir.Ama uzun süre dayanıklı olmaz.

Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



Peçete deneyinde yukarıdaki resimde gördüğünüz gibi su ojenin altındaki peçeteye geçti.





Ojenin tek kat uygulanmış hali


Ojenin iki kat uygulanmış hali.

Yorum Gönder

0 Yorumlar