KOTON KOZMETİK STICK EYESHADOW İNCELEME YAZISI


 Koton kıyafet konusunda beğendiğim bir marka.Zamanla aksesuar,parfüm ve kozmetik ürünleri de çıkarmaya başlayınca daha çok ilgimi çekti.Özellikle çıkardığı makyaj ürünleri gerçekten dikkat çekici.Mağazada incelediğim kadarıyla ürünleri çok beğenmiştim ve fiyatları çok uygundu.İlk incelediğimde almadım ama zamanla birkaç kez daha inceledikten sonra kalitelerini çok beğendim ve denemek istediğim ürünlerden aldım.Aldığım bu ürünlerden bir tanesi de Koton Stick Eyeshadow.Hem ürünün dış tasarımı hem de stick şeklinde far olması ilgimi çekti.Bu yazımda sizlere bu üründen bahsedeğim.




Kalem göz farı kremsi yapının hafifliğini ve konforunu özel pigmentlerin yüksek renk performansı ile bir araya getiriyor.Kolayca sürülebilen kalem göz farı ile göz alıcı tonlarda metalik etkiyi sen de yakala!Paket üzerinde tanıtımı bu şekilde yapılmış.Ürünün tasarımı gerçekten çok şık.Rengi gri-soluk mavi arasında bir renk, kapağı ve çevirme kısmı ise rose-gold rengine yakın bir renkte.Ayrıca Koton Kozmetik'in amblemi olan çiçek gibi bir tasarım var üzerinde.Ürün plastik kaba sahip olmasına rağmen çok şık duruyor.Kalın kalem formda bir ürün ve alttan çevirdikçe açılan asansörlü bir tasarımı var.İçerisinden ise baya ürün çıkıyor.Bu ürünü alalı baya oldu ama kurumadı ve yapısında çok değişiklik olmadı.Çok yumuşak olmasa da yapısının yumuşaklığına orta diyebiliriz.Çok sert bir kalem değil.Göz kapağına rahat uygulanıyor.Yalnız hem parmakla hem de fırçayla dağıtmak biraz zaman alıyor.Ürünün pigmentasyonu çok iyi değil.Ürünün tam rengini değil de daha silik bir renk alıyorsunuz göz kapağında.Tam rengine yakın bir renk almak için parmakla üründen alıp pıt pıt tampon hareketlerle uygulayıp dağıtmamak gerekiyor.Dağıtıldığında renginin dışında ışıltısı da çok belli olmuyor.Kalıcılığı orta.Çok iyi değil ayrıca uzun süre kullandığınızda akma yapıyor.Ürünü genellikle far olarak kullanıyorum ama göz kalemi ve eyeliner şeklinde de denedim.Göz kalemi olarak kalın olsa da renk vermesi bir tık daha başarılıydı ve güzel durdu.Eyeliner olarak ise kalın olmasına rağmen aynı şekilde güzel durdu.Aslında çok güzel bir ürün ama rengini biraz daha fazla alınca daha güzel duracağını düşünüyorum.


Koton Kozmetik'nin hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Ürünün bendeki rengi;

268 Gifted- İçerisinde pembe yansımaları olan patlıcan moru rengi.Metalik bir yansımaya sahip.Aslında renk çok güzel ama maalesef bu rengi göz kapağına vermiyor ürün.Daha çok soluk gri-mor arası bir renk gibi duruyor.Kat kat uygulamama rağmen tam rengi alamadım.Dediğim gibi ürünü parmağa alıp göz kapağına pıt pıt oturtmak gerek tam renk almak için.



Yukarıdaki resimde; ilk swatch ürünün sürülüp dağıtılmış,ortadaki tek kat sürülmüş,en alttaki birkaç kat üst üste sürülmüş hali.

Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.





Yorum Gönder

0 Yorumlar