NYX HD STUDIO PHOTOGENIC CONCEALER İNCELEME YAZISI


 NYX'in ürünlerini ve koleksiyonlarını gördüğümde çok beğeniyorum.Elimde de birçok ürünü var.Bazı ürünlerini pek severek kullanmasam da çoğu ürününden memnun kaldım.Hemen hemen her türden makyaj ürününü denediğim NYX markasının birçok yüz makyaj ürününü de denedim.Farklı koleksiyonlarından hem fondöten hem kapatıcı olarak denediğim baya ürünü var.Bir kısmıyla cildim anlaşamadı bir kısmını beğenerek kullandım.Bu yazımda da NYX'in HD Studio Photogenic serisinin yüz makyaj ürünlerinden biri olan Concealer'ını sizlere anlatacağım.



Ürün standart bir kapatıcı tasarımıyla oluşturulmuş.Uygulanan aplikatörü çoğu kapatıcıda olduğu gibi süngerli.HD serisi olduğu için fotoğraflada kusursuz görüntü sağlamayı vaat eden bir ürün olduğunu anlıyoruz.Açıkçası ürünlerde bu tarz hd,photogenic tarzı başlıklar kullanılınca kusursuz ve tam kapatıcılık vermesini bekliyorum.Ürünün yapısı kalın.Bu yüzden kapatıcılık konusunda beklentim arttı.Tam olmasa da kapatıcılığı orta-iyi arası.Göz altı koyulukları,kızarıklık görünümünü ve sivilce izlerini tamamen kapatmasa da görünümünü azaltıyor.Tek başına kapatıcılığı orta ama fondöten üzerine uygulandığında kapatıcılığı biraz daha artıyor.Ürün sürüldüğünde olduğu yere yapışıyor.Bu yüzden bekletmeden hızlıca dağıtmak lazım.Yoksa sürülen yerde leke gibi görüntü kalıyor.Ürün cildin kuruluğunu aşırı belli ediyor.Göz altındaki kuruluk,ciltteki ölü derileri ve kuru deriyi olduğu gibi gösteriyor.Benim göz altım kuru değildir ama bu kapatıcıyı uyguladıktan sonra göz altım kuru kuru durdu.Nemlendirici üzerine uygulandığında bile bazı kurulukları belli etmeye devam ediyor ama nemlendiricisiz haline göre daha iyi bir görünüm elde ediliyor.Kalıcılığı zayıf.Gün boyunca kalmıyor.Çizgilerde birikiyor.Göz altında ürün zamanla açılıyor.Birkaç uygulama tekniğiyle denedim.Fırçayla kolay dağılıyor ve güzel kapatıcılık elde ediliyor.Süngerle kapatıcılığı bir tık daha az ve fırçaya göre daha zor dağılıyor.Parmakla çok daha iyi kapatıcılık elde ediliyor ve daha güzel dağıtılıyor.Kuru ciltlerin çok sevebileceği bir ürün değil.Ürünü cildi fazlasıyla kuru gösterdiği için çok beğenemedim.

NYX hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.


Ürünün bendeki rengi

CW00 Alabaster- Sanırım en açık rengi.Kapatıcı kullanırken genellikle en açık rengi tercih ediyorum.Hem göz altlarımı aydınlatsın hem de kapatmak istediğim yerlerde koyu durmasın diye.Bu da sarı alt tonlu açık bir bej rengi.Bana biraz açık kalıyor rengi ama çok fazla sırıtmıyor.Göz altlarıma baya aydınlık bir görüntü sağlıyor.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.










Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Fondöten ya da kapatıcı kullanmıyorum,cildimi bozar diye korkuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Hic makyaj yapma huyum yoktur ama bazen malzemeleri cok ilgimi çekiyor. �� Elinize saglik.

    YanıtlaSil
  3. Ben nedense kapatıcı olarak revolution tercih ediyorum daha yoğun duruyor 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle Revolution'ın kapatıcısı daha yoğun

      Sil