PASTEL SHOW YOUR GAME WATERPROOF GEL EYE PENCIL İNCELEME YAZISI

 


Renkli göz kalemlerinin artık tonları ve yapıları değişti.Eskiden kullandığımız kadar koyu tonlardan ve tahta kalem yapısından ziyade artık yapıları çok daha yumuşak olan jel kalemler üretiliyor.Aynı zamanda bu kalemlerin renkleri de günümüz modasına uygun ya canlı yada pastel tonlarda.Bu tarz kalemleri görüyordum ama içime sinen renklerde bulamamıştım.Bulduğum bazı markalara da ülkemizde ulaşmak zordu yada fiyatları yüksekti.Pastel markası yeni ürün ve koleksiyon çıkarmakta oldukça hızlı.Piyasada hiç boş durmuyor.Her dönemde sürekli yeni ve değişik ürünlerini görüyoruz.Yine yeni makyaj ürünlerine bakarken Pastel'in alıştığımız renklerin dışında göz kalemleri çıkardığını gördüm.Renkler oldukça güzel ama aralarında çok beğendiğim ve göz kalemi olarak nasıl duracağını çok merak ettiğim bir renk vardı.Onu alarak ürünü denemek istedim.Bu yazımda sizlere Pastel Show Your Game Waterproof Gel Eye Pencil'ı anlatacağım.



Pastel'in bu göz kalemi gerçekten özenilerek hazırlanmış bence.Öncelikle asansörlü bir kalem olduğundan bahsedeyim.Ürün mat,kalemin renginde bir ambalajda.Alt kısmını çevirdikçe ürün çıkıyor.Çok çok ince bir kalem..Bu konuda çok beğendim çünkü eyeliner olarak kullanılabilir ve kontrolü daha kolay olabilir.Ama çok ince olduğu için çabuk kırılabilir de dikkat etmek lazım.Az az açarak kullanmak gerek.Benimki maalesef azıcık kırıldı ucundan.Ama içinde oldukça fazla ürün olduğu için çok bir şey fark etmedi benim için.Yapısı, üzerinde de belirttiği gibi jel.Yumuşacık bir yapıya sahip..Sürdüğünüzde ürün eriyormuş gibi hissediyorsunuz.Resmen sürerken kayıyor göz kalemi.Bu da ürünün uygulanmasını kolaylaştırıyor ve göze zarar vermiyor.Kalıcılığı başarılı.Üst göz kapağı iç kısmına sürdüğümde alt kısma çok az geçti ve gün içerisinde akma yapmadı.Bu kalemin koyu renkleri de çıkarılabilir.Ayrıca pigmentasyonu çok yüksek.Tek sürümde bile aynı rengi anında veriyor.Böyle bir kalem bulunca çeşitli göz makyajı tekniğinde kullanmak istedim.Tipik göz kalemi uygulaması denedim.Göz altıma, kirpik diplerime uyguladım.Makyaja çok hoş,renkli ve genç bir hava katıyor.Akıp bulaşmadığı için de gün boyu o görünüm kalıyor.Böyle kullanılınca canlı bir görünüm katıyor makyaja.Üst göz kapağıma eyeliner olarak da denedim.İncecik olduğu için ince veya kalın eyeliner kolaylıkla çekilebilir.Bu şekilde, renk hafif tonlu olduğu için çok belli olmasa da soft bir eyeliner görüntüsü katıyor.Bir de en merak ettiğim, eyelinerın üzerini renklendirmek için uygulamayı da denedim.Harika oldu.Değişik ve çok güzel bir hava kattı makyaja.Bu tarz eyeliner üzerine renkli, farklı bir eyeliner çekme tekniğini uygulamak istiyordum ne zamandır ve bu kalemle çok güzel oldu.Ayrıca göz pınarlarıma da uyguladım o şekilde de güzel durdu.Ürünü hem göz kalemi hem de eyeliner olarak çok beğendim.Gerçekten başarılı bir ürün olmuş.

Pastel hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.


Ürünün bendeki rengi;

404- Tam bir lila rengi.Mat.Soft bir renk olmasına rağmen göz makyajında kendini gösteren bir ton.İncecik,jel yapıda ve lila renkte göz kalemi olunca almadan edemedim.





Yukarıdaki resimde; üstteki swatch tek kat, alttaki birkaç kat uygulanmış hali.


Yorum Gönder

4 Yorumlar