OCAK BİTENLER 2021


Herkese kocamaaan merhaba~

Nasılsınız?Umarım çok çok iyisinizdir.2021'ye hızla giriş yaptıktan sonra ilk ayını geride bıraktık.Değişik ürünler denediğim bir ay oldu diyebilirim.Yine sıkça kullandığım ürünler de vardı  ama yeni ve sizlere bahsetmek istediğim birkaç ürün de var.Onlar da geçtiğimiz ayın bitenlerine girdi.Sıkça maske bitiriyorum zaten ama artık yeni bir teknik keşfettim ve bununla bir maskeyi daha uzun süre kullanabiliyorum.Maskeleri anlatırken bahsedeceğim.Değişik bir saç bakım ürünü de var.Ve en önemlisi değişik bir bant buldum ve bundan size bahsetmek istiyorum.Bakalım ocak ayında neler bitirmişim.



Dove Nemlendirici Bakım Sırları Güçlendirici Bakım Şampuan*- Hintli kadınların güzellik rutinlerinden esinlenen Dove Güçlendirici Bakım Hindistan Cevizi Yağı ve Zerdeçal Yağı içeren formülü ile zayıflayan ve yıpranmış saçlarınızı onarmaya yardımcı olur.Kremsi, yoğun yapıya sahip olan şampuan saçı güzel temizliyor.Kokusu daha çok hindistan cevizi gibi.Büyük ihtimalle şampuanın etkisi daha çok onarmaya yönelik.Çünkü çok fazla nemlendirme, saçı yumuşatma ve rahat taramayı sağlama etkilerini göremedim.Serideki çoğu şampuanı denedim ama en iyi sanırım avokadolu olanı.Bunu tekrar satın almam.

Otacı Argan Saç Bakım Yağı*- Gücünü bileşimindeki organik argan yağından alır.Argan; E,F,C,A vitaminleri,Omega 9,yağ asitleri ve antioksidanlar içerir.Yüzyıllardır mucizevi etkisiyle bilinen argan yağı, saç ve cildi besler, nemlendirir, parlaklık verir ve güzelleştirir.İçeriğindeki organik argan yağı,saçları derinlemesine beslerken, hintyağı ise saç uçlarını onarır.Buğdaytohumu yağı saçları kökten uca güçlendirirken, saf zeytinyağı da saç ve saç derisini nemlendirir.E vitamini saçlara doğal bir koruma sağlar, saçlarınız sağlıklı bir görünüm,ışıltı ve ipeksi bir yumuşaklık kazanır.Sentetik/mineral yağ,paraben,koruyucu,silikon,boyar madde,hayvansal madde içermez.Bu ürünü saf argan yağı zannedip almıştım ama karışık bakım yağıymış.Spreyli bir ürün ama ben etrafa yağ sıçramasını istemediğimden ve o spreydeki yağı yetiremeyip sürekli sıkmam gerekince o kısmı çıkararak ürünü elime dökerek uyguladım.Yoğun yapılı bir yağ ve saçtan arındırmak çok zor oluyor.Bu yüzden ben saçımın dibi hariç diğer kısımlarına uyguladım.Haftada 1-2 kere saça uygulanıp en az 1 saat bekletildikten sonra durulanarak uygulanan bir maske.Saçıma parlaklık,yumuşaklık kazandırmadı ama onardığını ve kullandığım süreçte saçlarımın daha sağlıklı olduğunu söyleyebilirim.Yoğun nem de vermedi ama bu süreçte kırık yada yıpranma olmadı saçımda.Aksine daha sağlıklı olduğunu söyleyebilirim.Ürünün kokusu yoğun,biraz eski kokulara benziyor.Aslında saçımı onarması açısından beğendim ama beklediğim kadar mükemmel sonuç alamadığım için ve arındırmak zor olduğundan tekrar almayacağım.

Apaks Pamuklu Çubuk- Pamuklu çubuk temizlik ve makyaj hatalarını düzeltmek için sıkça kullandığım bir ürün.Bu sefer Bimlerde satılan Apaks markasınınkisini bitirmişim.Yapı olarak pamuklar sert ve inceydi.Cildiniz hassassa biraz yorabilir.Bir de bir kısmının pamukları çıktı.Sanırım tekrar almam.

Footease Soothing Leg Patch- Bacaklarınızı uzun süreli rahatlatmaya ve yorgunluk etkisini azaltmaya yardımcı olur.Cilt şekline uyum sağlar ve rahatça kullanılabilir.Egzersiz sonrası, uzun süre ayakta durma, uzun süreli yürüyüşler ve topuklu ayakkabı kullanımlarından sonra kullanılabilir.4 esansiyel yağ içerir; lavanta, portakal, sardunya ve ho yaprağı.İşte bahsetmek istediğim ürün bu.Huzursuz bacak sendromunu biliyorum ama sanırım bu durum benim kollarımda var.Bazen uykuya dalarken oluyor ve beni çok rahatsız ediyordu.Ağrı deseniz ağrı değil değişik uyuşma gibi bir şey.Uyumama da engel olunca aklıma bu ürün geldi.Aslında bu bacakları rahatlatmak için kullanılan bir ürün ama dayanamayıp kollarımda kullandım ve işe yaradı.Tam o uyuşukluğu hissettiğim bölgeye yapıştırıyorum.Baya büyük bantlar.Zamanla soğuyor ve o kısmı uyuşturuyor.O zamana kadar ben zaten uykuya dalmış oluyorum ve sabaha da geçmiş oluyor tabi.Sanırım içerdiği yağlardan dolayı da uykuya rahat dalabiliyorum.Çünkü kokusu yoğun bir ürün ve içeriğinde lavanta var.Ama içeriğinde baskın koku yok.Daha çok karışımları gibi.Portakal kokusunu hiç sevmem ve bu üründe pek o kokuyu almadım.Daha çok çiçeksi bir kokusu var.Kollarımda işe yarayan bu bandı arada çok yorgun olduğum dönemlerde bacaklarımda da kullandım.O yorgunluk ağrısını resmen çekip alıyor.Çok sevdim bu bantları ve biter bitmez hemen yeni bir tane aldım.Çok başarılı.

Benri Yara Bandı Şeffaf Suya Dayanıklı*- Yapışkan bantların açılması veya hasar görmesi haricinde sterilliğini korur.Lateks içermeyen yapısı sayesinde alerjik reaksiyon riski en aza indirilmiştir.Havalandırma noktaları ter ve nemin buharlaşmasına izin verir.Yüksek korumalı pedler yapışmadan yarayı korur.Yumuşak ve rahat malzemesi ile vücuda kolayca uyar.Dayanıklı bandı ile bölgeyi uzun süre güvende tutar.Hafif ve doğal dokunuş sağlar.İçerisinde 4 çeşit toplam 20 adet yara bandı var.Yine uygun diye bu ürünü aldım ama pek memnun kalmadım.Bandı çıkardığınızda yapıştırdığınız bölgede baya yapışkan his bırakıyor.Su geçirmeme kokusunda da orta diyebiliriz.Bunun yerine kumaş olanlar daha iyi bence.



Frudia Green Grape Pore Control Mask*- Üzüm içerikli,gözenek kontrolü sağlayan ve ciltteki yağı azaltma etkisine sahip kağıt maske.Yapısı incecik file gibi bir maske.Tüm cilde oturuyor.Bolca serumu var ve orta yoğunlukta.Açıkçası ben maskeyi bu kullanışımda çok beğendim.Kullanım sonrasında gözeneklerimde sıkılaşma fark ettim.Özellikle burun üzerimde gözle görülür fark vardı.Ayrıca cildimi çok güzel nemlendirdi.

Watsons Intense Care HA Mask Snail- Salyangoz özlü kağıt maskeleri seviyorum.Cildime iyi geldiğini düşünüyorum.Bu maske de cildime çok güzel nem verdi ve parlak görünmesini sağladı.Burada size maskeleri nasıl iki kez kullanabildiğimi anlatacağım.Kağıt maskelerin üzerindeki serum benim cildime yetiyor ve artıyor bile.Bu yüzden paket içindeki serumu pek kullanamıyordum ama ziyan da etmek istemiyordum.Elimde kendin yap maskeleri vardı.Yani tamamen kuru maskeler.Bu kendin yap maskeleri maskenin içinde kalan seruma atıyorum.Eğer kuru kalırsa sulandırıp o şekilde kullanıyorum.Böylece serum ziyan olmuyor ve maskeyi bir tık daha uzun bir süre kullanmış oluyorum.

3x Rituel de Beaute Burun Bandı*- Bu burun bantlarının paketleri değişmiş.Bilemedim sanki eskisi daha iyi gibiydi.Yapısı da bana eskisine göre biraz değişik geldi.Eskisinden daha ince bir yapıya sahip.Bu, uygulama esnasında burun üzerindeki tüm yerleri kaplaması ve tüm gözeneklere ulaşması için güzel.Öyle de oldu.Bu yeni versiyonu diğerine göre daha çok yere uzanıp daha çok gözenekteki siyah noktaları temizledi.Performans açısından eskisiyle yakın.

Mumuso Compressed Facial Mask- Bunlar sıkıştırılmış maskeler.Yukarıda bahsettiğim kendin yap maskeleri.Kendi maske içeriğinizi hazırlayıp bu maskeyi içine atınca bu maske, içeriği hızla emiyor ve kağıt maske kullanıma hazır oluyor.Mumuso'nun bu sıkıştırılmış maskesinin kumaşı biraz kalın.Ürünü güzel emiyor ama ciltte çok fazla kurumadan hemen çıkarmak gerekiyor.


Watsons Classy Islak Mendil- Paraben ve alkol içermiyor.İçerisinde büyük 56 tane ıslak mendil var.Kokusu tertemiz,sabun gibi.Uygun diye bunlardan almıştım.Aslında çok beğenmemiştim ilk kullandığımda ama bu ve diğer çeşidi arasında bu daha iyi diye bunu aldım.Bu sefer beklediğim kadar kötü değildi.Ufak lekeleri çıkarmada iyi.Yapısı çok dayanıklı olmasa da kötü değil.

Mendiva Islak Havlu- Paraben ve alkol içermiyor.Bu da büyük 56 adet ıslak havlu içeren bir ürün.Yapısı çok dayanıklı.Kokusu meyvemsi.Ufak lekeleri çıkarmada başarılı.Yapısının kalın ve dayanıklı olmasından dolayı çok başarılı.Sanırım masa üstüne koymak için artık bu üründen alacağım sürekli.

Benri Disk Pamuk 140'lı*- Çok fazla makyaj temizleme pamuğu kullanmıyorum bu ara ama Benri'nin pamukları her zaman favorim.Kalın ve dayanıklı yapıya sahip.Çok yumuşak değil ama sert de değil.Dayanıklılığı açısından başarılı bir ürün.İndirimde gördüğümde genellikle makyaj pamuğu olarak bunu tercih ediyorum.Bitirdiğim 140'lı olandı.Uzun bir süre yetti bana.

3x Blume Mendil- Mendil olarak yine Bim'in Blume mendillerinden bitirdim.Bu desenli olanlar güzel oluyor.Yapıları yumuşak,ince ama orta dayanıklıkta diyebiliriz.Uygun olduğu için elim genellikle bunlara gidiyor.

Benim ocak ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Umarım keyifle okumuşsunuzdur😊

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Benri yara bantları her daim çantam da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle yapıyorum ama bir dahakine diğerlerinden alacağım🙄

      Sil