AĞUSTOS AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER 2021

 


Ağustos ayıyla birlikte yazı da geride bıraktık😢Neyse ki hava hala yaz havası.En sevdiğim mevsim olduğundan bazen hiç bitmesin istiyorum.Çok tadını çıkardığımdan değil ama güneşli ve sıcak havaları sevdiğimden bu mevsime aşığım.Gerçi bu yaz diğer senelere göre çok zor geçti.Bu sene ülkemiz ve dünya için zor geçen bir yaz oldu ve inşAllah bir daha bu felaketler yaşanmaz.Doğaya, dünyaya, insanlara güzellikle gelen yazlar geçirir dünyamız.Dediğim gibi çok fazla tadını çıkarmadım yazın bu sene.Yine de olabildiği kadar güneşten, güzel havadan faydalanmaya çalıştım ama çoğu vaktim yine evde geçti.Bu da demek oluyor ki bolca ürün bitti.Hatta bu sefer bitenlerde renkli kozmetik ürünleri de var.Dilerseniz ürünler hakkındaki yorumlarıma başlayayım hemen.



Himalaya Onarıcı ve Yenileyici Şampuan*- Argan yağı ile zenginleştirilmiş şampuan, hasarlı saçları canlandırır, güçlü ve sağlıklı olmasına yardımcı olur.Himalaya şampuanlarında doğal soya ve buğday proteinleri kullanılır.Bunlar 5 önemli etki sağlar; saçları güçlendirir, kırıkları azaltır, saçlardaki yıpranmaların azalmasına yardımcı olur, saçları besler ve saçları yumuşatır.Yoğun kremsi yapıda bir şampuan.Mis gibi, tertemiz bir kokusu var.Saçı ve saç derisini çok güzel temizliyor.Saça parlaklık ve nem sağlıyor.Daha kolay taranabilmesine de yardımcı oluyor.Argan yağı ve buğday proteini saç için oldukça faydalı içerikler ve bu şampuanın da bu içeriklerle saçı beslediğini düşünüyorum.Saçın daha sağlıklı görünmesini de sağlıyor.Deney yapmayan ve uygun fiyatlı bir marka olduğundan elim sıklıkla bu ürüne gidiyor.Bu arada ürün paraben de içermiyor.

Dove Yoğun Onarıcı Saç Bakım Kremi*- Saçınızı nemlendirerek anında ve etkili çözümler sunar.Yıpranmış saçları içten dışa onarır, nemlendirir, besler ve tekrar yıpranmasını engellemeye yardımcı olur.Yıpranmış saçlar için yapılmış bir ürün.Yapısı krem kıvamında.Uygulayıp duruladıktan sonra saçlarda yumuşacık bir etki bırakıyor.Özellikle yıpranış, kuru saçların bir tık daha canlı görünmesine ve nemlenmesine yardımcı oluyor.

Duru Perfume Orkide Özlü Güzellik Sabunu*- İki kat parfüm içeren bir ürün.Benim en sevdiğim katı sabun.Bu seriyle ilk kez duş jelini aldığımda tanışmıştım.Diğerlerini bilemeyeceğim ama bu Orkide olanı o kadar güzel kokuyor ki.Çok farklı, acayip güzel bir çiçek kokusuna sahip.Parfümü olsa tereddüt etmeden alırım.Sabunu da aynı kokuya sahip ve kokusu bir sabuna göre oldukça yoğun.Kalıcılığı da iyi.Temizlemesi diğer kalıp sabunlar gibi oldukça iyi.Kokusu için defalarca alabilirim bu ürünü.


Green World Limon Kolonyası- Şu pandemi döneminde icat edilmiş en güzel şeylerden biri bu ürün.Dışarıdan geldiğimizde elimizi, üstümüzü başımızı yıkayarak dezenfekte ediyoruz ama dışardayken dokunduğumuz eşyaları dezenfekte etmek için spreyli dezenfektanlara ihtiyaç oluyor.Bu ürün de kolonyayı baya geniş püskürttüğünden dışardayken kullandığım telefonumu, cüzdanımı iki fısla dezenfekte ediyorum kolaylıkla.Ürün 80 derece alkol içerdiğinden de dezenfekte ettiğinden gönül rahatlığıyla emin olabiliyorsunuz.Bir de 150 mllik olduğundan baya gidiyor.Bunların dışında çok güzel ve eskileri anımsatan bir kokusu da var.Elimde kalmamış acilen stok yapmam lazım bu üründen😂

Sandy Hijyenik El Jeli- Ellerinizde anında etkili hijyen sağlarken ellerinizi nemlendirir ve kurutmaz.Beni uzun süredir takip ediyorsanız pandemi öncesinde de el dezenfektanları kullandığımı blogdaki yazılarımın birinde okumuşsunuzdur.Öncelerden ciddi anlamda titizlik hastalığım vardı.Aşalı çok oldu ama bazı yerlerde ister istemez yine nüksediyor bu.Kendimi çok sıkıntıya sokmamak için yanımda bu tarz dezenfektanlar taşıyordum ben de.Pandemiden önce bu tarz ürünlere ulaşmak çok kolay değildi.Çok çeşit yoktu ama Sandy markasının bu el temizleme jellerini görünce birkaç tane almıştım.Baya idare etti beni.Ürün jel formda ve durulamaya gerek yok.Krem sürer gibi uyguluyorsunuz ve hızla da kuruyor.Kokusu alkol kokusu gibi ve temiz bir koku.Ellerinizi yıkamadan yada yıkadıktan sonra her türlü kullanabileceğiniz bir ürün.Ben çok severek kullandım.Bir de böyle cep boy olduğu için çantaya atmalık güzel oluyordu.Ama şu sıralar ürüne pek rastlamıyorum.Denk gelirsem tekrar tekrar alacağım bir ürün.

Dalan Sultan Hamamı Gül Güzellik Sabunu*- Tertemiz, gül kokulu bir katı sabun.Bu sabun setini ben fırçalarımı temizlemekte kullandım.Katı sabunla temizleme kolaylığını keşfedince buradan devam ettim😂 Bu sabunla fırçalarımı ve süngerlerimi temizlediğimde gerçekten tertemiz oluyorlar.Bu konuda başarılı buldum.

Colgate Advanced White Diş Macunu- Mikro temizleyici kristalleriyle daha beyaz dişler sağladığı kilinik olarak onaylanmıştır.Dişleri parlatır, yeni oluşacak lekelere engel olur.Leke giderme ve beyazlatma konusunda mükemmel bir etki göremesem de dişleri çok güzel temizlediğini, nefesi ferahlattığını ve fırçaladıktan hemen sonra dişlere biraz parlaklık verdiğini düşünüyorum.


Wet n Wild Lash Renegade Rimel*- Farklı fırça tasarımıyla kirpikleri güzelce tarıyor.Aynı zamanda doğal bir yoğunluk katıyor.Çok uzunluk veren bir etki sağlamadı.Alt kirpikleri belirginleştirme konusunda başarılı.Günlük kullanıma uygun bir rimel.

NYX HD Concealer CW00*- Yapısı ince ve uyguladıktan sonra hemen kuruyor.Bu kuruluk ciltteki kuruluğu ve ölü derileri de belli ediyor.Benim cildim yağlı ve göz altımda kuruluk olmamasına rağmen olan az bir kuruluğu bile belli etti diyebilirim.Böyle olunca dağıtması da zor oluyor.Uygular uygulamaz hızlı bir şekilde dağıtmak gerek.Kapatıcılığı da orta.Ben açık renk kapatıcı sevdiğim için en açık rengini aldım ama beyaz tenli olmama rağmen bu renk bana bile baya açık oldu.

Effect Kirpik Bakım Yağı- Yoğun yapısıyla kirpikleri beslemeyi vaat ediyor.Kullanım sırasında benim kirpiklerimin güçlenmesini ve uzamasını sağladı.Sıklaştırıp yeni kirpik oluşumunu desteklediğini düşünmüyorum.Ama kirpiklerimdeki dökülme bu ürünü kullandığım dönemde azaldı.


Benri Disk Pamuk*- Dönüp dolaşıp yine bu ürünü alıyorum.Hatta çoğu zaman tercihim hep bundan yana oluyor.Yapısı diğer pamuklara göre daha sağlam.Bir de kenarları dikişli olduğundan pamuk parçalanıp dağılmıyor.Makyajımı temizlerken, tonik uygularken kullanıyorum ürünü.Çok başarılı.Yedekte var bu üründen ve bittikçe bu pamuklardan almaya devam edeceğim.

Benri Mendil*- Sıkça bitenlerden.Bu sefer Benri'den bitirmişim.Dışarı çok çıkmadığımdan çok fazla bitmiyor mendil.Arada bir masama bir şey döküldüğünde kullanıyorum.Bunun yapısı ince ve yumuşak.Genelde çoğu mendil birbirine benziyor ama bazılarında yapı farkı oluyor.Bu güzeldi.

Mistral Mendil- Bu da diğer biten mendil.Bu da yumuşak yapıya sahip.Ama yapısı biraz dayanıksız.Dökülen şeyleri silmek için kullandığımı söylemiştim.Bu diğerine göre daha çabuk yıpranıyor.Ama uygun fiyatlı olduğundan, çantamda taşımak için yada masamın üzerinde yedeklemek için sıkça alacağım bir ürün.

Roll Bant Klasik Tekstil Yara Bandı- Daha önce bitenlerde plastik yara bantlarından bahsetmiştim.Onlardan çok tekstil olanları daha rahat kullanıyorum.Sizde de durum aynı mı bilmiyorum ama yazın neredeyse tüm ayakkabılarımda vurma problemi oluyor.Küçük olsun büyük olsun yada tam ayak numaramda olsun (ayakkabı vurduğundan hepsini denedim😄) çoğunda yaşıyorum.Bu yüzden de yazın yara bandı sıkça gidiyor.Bunu da yine ayakkabı vurmasın diye kullanmıştım.Yapısı kalın ve dayanıklıydı.Tekstil olmasına rağmen suya değdiğinde bant çıkmadı.Yara olan kısmı güzel bir şekilde koruyup oradaki yaranın ayakkabı değdiğinde acımasını önledi.Başarılı bir üründü.

Sleepy Rose Garden Islak Mendil*-  Alkol içermez.Kokusu bahçede kokladığımız güller gibi kokuyor.Yani yapay değil gerçek gül gibi kokusu.Bu açıdan çok güzel bir ürün.Ama yapısı çok ince ve aşırı ıslak bir ürün.Kullanımı çok zor.Yapısından dolayı tekrar almıyorum.


Watsons ChickGang Collagen Kağıt Maske- Yapısı hafif olmasına rağmen cildi içerden çok güzel nemlendiriyor ve canlı parlak bir görünüm sağlıyor.Ayrıca cildi yumuşacık yapıyor.

4x Rituel de Beaute Burun Bandı*-  Yapısı orta kalınlıkta ve ıslak cilt üzerine uygulandığında hemen yapışıyor.Uygulama sonrasında burun üzerindeki çoğu gözeneği temizliyor.Çoğunu da derinlemesine temizliyor.

Benim ağustos ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Umarım keyifle okumuşsunuzdur.Mutlu bir ay ve güzel bir sonbahar diliyorum😊

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Burun bandını bende çok kullanıyorum. Düzenli alır ve kullanırım. Limon kolonyasını merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılı gerçekten👍Pratik bir ürün tavsiye ederim😉

      Sil
  2. Benri'nin ürünlerini severim ve başarılı bulurum:) Sayende birçok ürün hakkında da bilgim oluyor, emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benri gerçekten çok iyi bir marka.Çok sevindim teşekkür ederim😍

      Sil