AĞUSTOS FAVORİLERİM 2021 (KOZMETİK,KORE DİZİSİ,BİLİM,YİYECEK)

 


Ağustos ayını, yaz mevsimiyle birlikte geride bıraktık.Havalar yazı anımsattığından az da olsa yazın bitmediği konusunda teselli ediyorum kendimi😄Sonbahar mevsimler arasında en az sevdiğim olduğundan yazı geride bırakmak biraz hüzün veriyor.Dolu dolu geçirdiğim bir yaz olmasa da çok hızlı geçti.Genellikle yine evde geçirdim çoğu vaktimi ama fırsat buldukça da kendimi dışarı attım.Ağustos ayında ilgimi çeken bir bilim dalı oldu.Bundan bu yazıda bahsedeceğim.Bunun dışında deneyip çok çok beğendiğim bir lezzet oldu ve eski ürünlerimi  kurcalayıp sıkça kullandığım ürünler de oldu.Hepsinden bu yazımda bahsedeceğim.




Kozmetik Favorilerim;

Maybelline The Burgundy Bar Far Paleti- Paletin kızıl-mürdüm tonlarından oluşması paleti başlıca sevme sebeplerimden oldu.Renkler o kadar güzel ve hepsiyle o kadar hoş kombinler tasarlanabiliyor ki bayıldım.İçinde mat renkler de var ama çoğu ışıltılı.Ben farlarda mattan ziyade ışıltılı renkleri daha çok sevdiğimden ve bu paletteki kızıl-mürdüm tonlarına da çok yakıştırdığımdan paleti ayrı bir sevdim.Bunların dışında farlar çok güzel dağılıyor ve uygulaması çok kolay.Bir tek çok ince yapılı olduğundan kolay kırılıyor.Bu eksisi dışında her şeyiyle severek kullandığım bir palet oldu geçtiğimiz ay.

Skin79 Diamond Collection BB Cream- Uzun süredir ten ürünü olarak Kore bb kremlerini kullanmıyordum.Koleksiyonumda bulunan ve uzun zamandır kullanmadığım bb kremine gitti elim geçtiğimiz ay.Ürünün ne kadar güzel olduğunu unutmuşum.Ben elle uygulamayı tercih ettim bu sefer ürünü.İlk sürüldüğünde açık kalıyor rengi ama hızlı bir şekilde ten renine uyum sağlıyor.Bunun dışında aşırı güzel, nemli ve ışıltılı bir görüntü sağlıyor cilde.Kapatıcılığı da baya iyi.Geçen ay severek kullandığım ürünlerden oldu bu da.

Maybelline Color Sensational Cream Gloss 140 Pink Petal- Yaz aylarında makyajlarda mat rujlardan çok glosslar daha çok gidiyor bence.Hafif yapılan ten makyajına ve ışıl ışıl göz makyajlarına çok yakışıyor.Geçtiğimiz ay birkaç lip glossumu tekrar kullanmaya başladım.Bunlardan biri de Maybelline Color Sensational'ın Cream Gloss'uydu.Yapısı oldukça yoğun ve uygulandığında dudakta ıslak, cam gibi bir görüntü bırakıyor.Bunun dışında içindeki ışıltılardan dolayı da ekstra parlaklık sağlıyor.Rengini çok fazla vermese de beğeniyorum.Hafif şeftali bir ton katıyor.Genel olarak duruşu çok güzel.


Selin Hanımeli Kolonya- Benin en sevdiğim koku türü çiçeksi kokulardır.Ama bu, yapay değil de direkt çiçeği kokladığımızdaki kokular gibi olan kokuları seviyorum.Çok az üründe bu tarz kokulara rastladım ama gerçekten çok başarılılardı.Bu çiçek kokuları arasında en sevdiklerim de hanımeli ve frezya kokuları.Gerçekten hayranım.Benim bu kokulara sahip, kullandığım krem ve parfümlerim bitince, aynı kokuları içeren ürün aradım ama maalesef çok fazla bulamadım.Bulduklarımın da fiyatları baya uçuktu.Migros alışverişi yaparken kasa önünde Selin'in bu mini kolonyalarını gördüm.Üzerinde hanımeli yazısını görünce kaçırmak istemedim.Ürünün kokusuna baktığımda hayran kaldım.Kolonyanın alkol kokusunu bastıran çok güzel, tazecik hanımeli kokusu var.Dezenfektan olarak bu ara çantamda bunu taşıyorum.Hatta dezenfektan olarak olmasa bile arada kokusunu almak için bile kullanıyorum😄 Çok beğendim.Bittikçe sıkça yenileyeceğim.


Bilim Favorim;

Psikoloji- Geçtiğimiz ay psikoloji alanına karşı ilgim başladı.Instagram'dan takip ettiğim birçok psikolog vardı.Bunların paylaşımları ilgimi çekti ve kendilerinin bu konulardaki paylaşımlarını ilgiyle takip ettim.Daha sona diğer konularla ilgili olan paylaşımlarını da severek okudum.Psikoloji gerçekten çok geniş ve yapabilen için muhteşem bir alan.Geçtiğimiz ay takip ettiğim kadarıyla çok sevdim ama alanım olmadığından da fazla derine de inmek istemedim.Severek takip ettiğim iki de psikologdan bahsetmek istiyorum.Biri Beyhan Budak.Gerçekten psikoloji alanında uzman bence.Ben özellikle Youtube'taki bilgilendirici videolarını izlemeyi seviyorum.Bazı konularda baya bilgi edinmiş ve bazı şeyleri fark etmiş oldum bunlar sayesinde.Diğer severek takip ettiğim psikolog da Mert Arda Öz.Kendisi Instagram'daki paylaşımlarıyla daha ön planda.Ben özellikle kendisinin yaptığı bazı psikolojik problemlerin 5 özelliğini anlattığı videoları izlemeyi çok seviyorum.Psikoloji gerçekten güzel bir alan ve bu alanda kendini geliştirebilenler çok şanslı.


Yiyecek Favorim;

Starbucks Kremalı Havuçlu Kek- Bu keki yemeye çok erken başladım😄Aslında tam bir sonbahar-kış atıştırmalığı.Pumpkin Spice Latte'yle birlikte tüketildiğinde tam bir şölen olur.Ürün tarçınlı, bol cevizli ve havuçlu kek.Arasında ve üstünde de krema var.Üzerine de ceviz kırıntıları serpilmiş.Tadı enfes.İçindeki her şeyin tadını alabiliyorsunuz.Ben normalde de havuçlu, tarçınlı, cevizli keki çok severim.Bunun lezzeti çok çok daha iyi.Çok beğendim.Porsiyonu da baya büyük.Kahve yanına gidebilecek muhteşem bir lezzet.Bu kış kahve yanına bu ürünü tercih ederim ben bıkana kadar😄


Kore Dizisi Favorim;

When The Weather Is Good- Dizinin konusunu anlatayım sonra yorumlarımdan ve neden beğendiğimden bahsedeyim.Eun Seop oldukça sessiz karaktere sahip, küçücük bir kasabada yaşayan, kitap-kahve dükkanı olan bir karakter.Hye Won da eskiden bu kasabada yaşamasına rağmen buradan ayrılmış ve Seul'de çello eğitmenliği yapan yine sakin bir karakter.Hye Won, Seul'de yaşadığı problemlerden sonra kasabaya geri döner.Eun Seop ve Hye Won liseden birbirlerini tanımaktadırlar.Hatta Eun Seop uzun zamandır Hye Won'dan hoşlanmaktadır.Kasabada tekrar kaşılaşırlar ve sıkça görüşürler.Ama beklenmedik olaylar yüzünden kışın Hye Won kasabadan ayrılır.Eun Seop ise sabırla onu beklemektedir.Dizi aslında çoğu izleyici tarafından çok beğenilmedi diye biliyorum.Aslında benim de sevdiğim türde değil ama Seo Kang Jun hayranı olduğumdan izlemek istedim.Bana çok da kötü gelmedi.İçerisinde diziyi, biraz daha standart romantik türden başka türlere taşıyacak hikayeler var.Hatta izleyenleri baya üzen dram sahnelerine sahip.Bu konular diziyi biraz olsun anlamlı yapmış.Bazı sahneleri sıksa da genel olarak severek izlediğim bir dizi oldu.

Benim ağustos favorilerim bunlardı.Aralarında merak ettikleriniz varsa umarım faydası olmuştur ve keyifle okumuşsunuzdur🥰 Şimdiden mutlu haftasonları🧡

Yorum Gönder

2 Yorumlar