BEE BEAUTY CANLANDIRICI YÜZ TONİĞİ İNCELEME YAZISI

 


Tonik, çok sık kullandığım bir cilt bakım ürünü değildir ama cildimin yağlandığı dönemlerde, cilt bakım rutinimde genellikle tercihim toniklerden yana oluyor.Uygun fiyatlı tonik arayışındayken Gratis'in cilt bakım markası olan Bee Beauty'nin bu toniğine denk geldim.O sıralarda bir de 7 tonik tekniğini denemek istiyordum ve uygun fiyatlı bir ürünle deneyeyim dedim.7 tonik tekniğini bu ürünle deneyip şuradaki yazımda paylaşmıştım.Bu yazımda da sizlere bu tonik hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.



Ürünün özelliklerine bakalım.Özel formülü ile cildinizi temizler ve nemlendirir.İçeriğinde yer alan Pantenol ve E vitamini cildin doğal nem dengesini korurken, aloe vera ve salatalık özleri ile özenle seçilmiş kokusu ferah hissetmenize yardımcı olur.Cildi arındırır, alkol içermez.Gelelim benim yorumlarıma.Toniğin yapısı tamamen su kıvamında.Ben tonik olarak uygulamak istediğimde pamuk yardımıyla uyguluyorum.Pamuğa az bir ürün almak bile tüm cilde yetiyor.Tonik uyguladığım zamanlarda genellikle arınmış ve cilt yüzeyinde temiz-pürüzsüz bir his oluşturmasını tercih ederim.Bu ürün uygulama sonrasında cilde hafif yapılı bir nemlendirici uygulamış gibi, nemli bir his bırakıyor ki benim çok hoşuma gitmedi.Yapış yapış diyebileceğim bir his hatta.Belki kuru ciltliler yada makyaj öncesi bu tarz ürünler güzel baz işlevi gördüğünden baz olarak kullanmayı tercih edenler sevebilir ama ben bir tonik olarak pek beğenmedim.Cildi bir toniğe göre fazlasıyla nemlendiriyor.Eğer nemli hissi seviyorsanız bu ürünü de sevebilirsiniz.Ama bir diğer eksi yanı da benim cildimde maalesef sivilcelenme yaptı.Hatta sivilcelenme olmayan bölgelerde bile çıktı.Bunların dışında güzel etkileri de oldu.Cilde gerçekten vaat ettiği gibi canlı ve ışıl ışıl bir görüntü katıyor.Kokusu da salatalık kokusu gibi ferah bir kokuya sahip.Aslında bu ürünü 7 tonik tekniğinde kullanırken çok beğenmiştim ve cildime o teknikle çok iyi gelmişti.Ama günlük cilt bakım rutinimde kullandığımda maalesef beğenemedim.Zaten sivilcelenme yapması başlı başına ürünle anlaşamama sebebim.Benim cilt tipime uygun bir ürün değilmiş.

Bee Beauty hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Ay bundan bende alacaktım. :) Vazgeçtim şu an. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana pek iyi gelmedi.Cildim akneye meyilli ve tepki verdi ürüne🤦‍♀️

      Sil
  2. Yine çok detaylı ve güzel bir inceleme olmuş, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. ismi rengi ambalajı kokusu güzelmiş ama uymadı diyosun :)

    YanıtlaSil