COLOURPOP ULTRA SATIN LIP LİKİT MAT RUJ İNCELEME YAZISI



Likit mat ruj genellikle yoğun makyaj uyguladığım dönemlerde tercih ettiğim ürünlerden oluyor.Yoğun renk verme özelliği ve kalıcılığı açısından diğer dudak ürünlerine göre daha iyi olduğundan uzun süre kullanılacak makyajlar için daha kullanışlı oluyor.Bu tarz ürünlerin çoğu tamamen mat ve kuru bitişli olsa da saten yapıda yada yumuşak bitişli ürünler de var.Bu tarz ürünler hem görünüm hem de ağırlık yapmaması açısından daha kullanışlı diyebiliriz.Bu yazımda sizlere saten bitişli bu ürünlerden olan Colourpop Ultra Satin Lip'i anlatacağım.



Colourpop benim en beğendiğim markalardan biri.Yeni ürünlerini takip ediyorum ama bu ürüne kadar herhangi bir şey denememiştim markadan.Bu ürün Colourpop'tan denediğim ilk ürün oldu.Farları daha çok ilgimi çekse de markanın rujlarını da merak ediyordum.Bu ürün de biraz daha farklı bitişe ship olarak hazırlanmış bir likit mat ruj.Klasik likit rujlar gibi tasarlanmış.Fırçası küçük ve ince.Uygulamak kolay oluyor.Ürünün yapısı krem gibi ve çok ağır değil.İnce yapılı bir ruj diyebiliriz.Uyguladığınızda kuruması için biraz zaman geçmesi gerekiyor.Çok hızlı kurumuyor.Ama kuruduktan sonra ürünün özelliğinde de olduğu gibi saten bir bitiş oluşuyor ve ağırlık yapmıyor.Ama çok az da olsa gün içinde yapış yapış bir his bırakıyor.Sanırım biraz da nemli bir yapıya sahip.Böyle olunca ürün dudaktaki kuruluğu da belli etmiyor.Ürünün duruşu kuru değil de daha kadifemsi gibi ve çok hoş duruyor.Pigmentasyonu yüksek.Tek kat uygulamada tam rengini veriyor.Bu şekilde olunca dudakta parça parça değil de daha bütün duruyor.Kalıcılığı iyi.Tüm gün kullanıldığında ürün silinse de genel olarak kötü bir kalıcılığa sahip değil.Ben bazen az renk almak için ürünü az uyguluyorum bu şekilde kalıcılığı çok olmuyor ama tam uygulamada kalıcılığı daha fazla oluyor.Ben ürünün bitişi ve duruşunu çok beğendim.Bu tonlarda mat ruj kullanmak istediğimde çoğu zaman tercihim bu üründen yana olacak.

Colourpop hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.



Ürünün bendeki rengi;

Strip- Şeftali alt tonlu, nude tonlarda kahverengi.Ben biraz Pastel'in Daylong Lip Color'larından 27 numarasına benzettim.Bu bir tık daha koyu.Renk çok güzel ve kuruduktan sonra çok hoş duruyor.Kahverengi tonu bir tık daha fazla belli oluyor.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bende bayılırım likit mat rujlara 👄Bu rujun tonu da çok güzelmiş 👍🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbahar-kış makyajlarına çok yakışıyor😍

      Sil
  2. Bu renklere bayılıyorum. Yapış yapış his bırakması kötüymüş. :)

    YanıtlaSil
  3. eveet likit matlar ne güzel zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel oluyorlar ben de beğeniyorum😊

      Sil