DIRTY WORKS PURE BEAUTY FACIAL OIL İNCELEME YAZISI

 


Daha dünkü yazımda havaların hala yazı anımsattığını söylemiştim ama bir günde sonbahar geldi resmen.Böyle hızlı olan mevsim geçişlerinde çoğu kimse gibi benim de cildimde değişimler oluyor.Kuru ciltli biri değilim ama mevsim geçişlerinde bir müddet cildim kuruyor.Hatta bazı dönemlerde cildimde bazı bölgeler pul pul dökülüyor.Cildimi bu dönemlerde iyi nemlendiren kremlerin dışında yüz yağı da kullanıyorum.O kuruluğu ancak bu şekilde giderebiliyorum.Bu yazımda da sizlere kullanmış olduğum bu yüz yağlarından biri olan Dirty Works Yüz Yağı'nı anlatacağım.



Ürünün özellikleriyle anlatmaya başlayayım.Saf güzellik sağlayan yüz bakım yağı.Yoğun nemlendirme sağlar.Cildin beslenmesi için tatlı badem yağı içerir.E vitamini, argan yağı ve zeytinyağı ile cilde nemi hapseder ve gençleştirir.Derinlemesine besleyen füzyonların birleşimi, antioksidanca zenin içerik, kurumuş ve yorgun cildi yumuşatmak ve beslemek için son bakımı yapar.Ürün hafif yapıda bir yağ şeklinde.Hatta neredeyse su gibi incecik yapıya sahip.Az bir miktar bile tüm cildi nemlendirmesine yetiyor.Zaten kullanım önerisinde de 2-3 damla denmiş.Cilde uygulandığında da cilt tarafından emilene kadar ve sonrasında ağırlık yapmıyor..Hatta kağıt gibi bir his oluşuyor ilk sürüldüğünde.Bu hafif yapıya rağmen cildi içerden ve dışardan çok güzel nemlendiriyor.Cilt tarafından hızlı emilmese de bir müddet sonra ciltte sadece nem kalıyor ve yağlı bir his bırakmıyor.Ciltte pürüzsüz bir his ve ışıl ışıl bir görüntü bırakıyor.Cildi nemlendirme konusunda çok başarılı bir ürün ayrıca yağlı his bırakmamasını da ayrıca sevdim.Gün boyu da bu nemi koruyor.Kullandığım süre boyunca sivilcelenme yapmaması da ayrı bir artısı oldu.Makyaj bazı olarak da kullanılabilir.Ben cildimin kuru olduğu dönemlerde fondötenimle karıştırıp kullanıyorum.Fondötenin çok daha iyi durmasını sağlıyor.Bunların dışında bir de ben ürünün kokusunu da çok beğendim.Pudralı hoş bir kokusu var.Bu sonbahar-kış döneminde nemlendiricimle birlikte bu ürünü kullanacağım gibi görünüyor.

Dirty Works hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.Hatta ürün üzerine şöyle bir slogan yazmışlar; "Hayvanlar üzerinde değil insanlar üzerinde test edilmiştir."👏


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.




Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Merhabalar ellerinize sağlık, yeni açtığım bloğumu takip edip begenir misiniz ?

    https://guzellikbenimle.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  2. sevdin yanii piki teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Bende çok teşekkür ederim 🤗

    YanıtlaSil