WET N WILD REBEL ROSE PERFECT POUT LIP SCRUB İNCELEME YAZISI

 


Cildimin kuru olduğu dönemlerde dudaklarım da baya kuruyor ve çatlıyor.Hatta bu kuruluklar yüzünden sık sık da yara oluyordu bir ara.O dönemlerde dudak peelingi yada yoğun nemlendiriciler hakkında pek bilgim yoktu.Zamanla bunları öğrendikçe ve doğru bakım yaptıkça kurulukların çoğu gitti.Lip scrubı ilk duyduğum zamanlarda uygun fiyatlı olan markalarda bu tarz ürünler yoktu ama ev yapımı olarak çok kolay bir şekilde yapılabiliyordu.Deneyip kendim yapmaya çalıştım ama çok başarılı olamadım.Daha sonra Wet n Wild'ın böyle bir ürün çıkardığını duyunca çok sevindim.Ev yapımı olandan istediğim sonucu alamayınca bir de hazır olanı deneyeyim dedim.Bu yazımda sizlere Wet n Wild'ın Rebel Rose koleksiyonundan Lip Scrub'ı anlatacağım.



Ürün diğer dudak peelingleri gibi minik cam pot içerisine yerleştirilmiş ve ürünü açtığınızda üstünde plastik bir koruma da var.Ürün pembe renkte ve baya yoğun görünüyor.Rebel Rose serisinde olduğundan gül kokusu bekledim ama gül kokusu yerine şekerli bir kokuya sahip.Bu koku çok baskın değil ve kalıcılığı da yok.Ürünün yapısını incelediğimizde ise oldukça yoğun olduğunu görüyoruz.Tanecikleri aşırı büyük.Toz şeker tanecikleri gibi hatta daha büyük diyebilirim ve ürünün tadı da şeker gibi😅 Tanecikleri büyük olduğundan peeling yaparken biraz acıtabiliyor.Az ürün alıp yavaş hareketlerle peeling yapmak daha iyi oluyor.Bir de her gün değil de haftada 2 yada 3 kez yapmak daha iyi.Büyük ölü derileri gideriyor ama ufak olanlar kalıyor biraz.Buna rağmen kurumayı ve tekrar ölü deri oluşumunu az da olsa önlüyor.Peeling sonrasında dudakta yoğun, yağlı bir nem bırakıyor.Ben biraz bunu Vazelin'in yapısına benzettim.Yoğun neme sahip ve dudakları çok güzel nemlendirip bir müddet böyle kalmasını sağlıyor.Bu nem zamanla emiliyor ve yağlı yapıdan çok içten nemlenmiş bir cilt bırakıyor.Nemlendirme konusunda oldukça başarılı.Hatta bu nem kalsın diye ben sadece peelingi durulayıp bırakıyorum.Kalan nemi peçeteyle almıyorum.Anlık etkisi çok iyi olduğundan dudak makyajı öncesi de kullanılabilir.Pürüzsüz bir görünüm sağlar.Ürün tüm bu etkileri sadece gün içinde sağlıyor.Ertesi güne yine kuruluk oluşabiliyor.Uzun vadede onarıcı değil yani.Bir de ürünün pembe rengi çok belli olmasa da dudağa geçiyor.Hafif bir peçete değdirdiğimde makyaj olmamasına rağmen pembelik geldi peçeye.Kuruluk ve ölü deri problemi oldukça kullanmaya devam edeceğim bir ürün.

Wet n Wild hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.




Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Kuru dudak derisine sahip olduğum için dudak peelinglerine bayılıyorum, denenecekler listesine eklendi bile 🤗

    YanıtlaSil