Ewha Womans University


Size şu dünyada aşık olduğum birkaç şeyden birinden bahsetmek istiyorum.

EWHA <3

Kendileri bir kız üniversitesi.

Zaten hep bir kız okulu merakım vardı.Daha rahat ve başarılı olduğuna inanmışımdır ki Kore'de onlarca kız üniversitesinin kurulma amacı da bu.

Yıllar önce sınava hazırlanırken tutulduğum Kore sevdasına sürekli bakınırken 'aa acaba orada okuyabilir miyim ki?' diye üniversitelerine de bakayım dedim ve bir sürü kız okulu buldum ama aralarında bir tanesi vardı ki kalbimi fethetti.

Özellikle mimarisine aşık oldum.Yurt içlerine kadar araştırdım.Bir üniversitenin herşeyi mi güzel olur.

Bu üniversiteye girmek çok çok zor.Çok kaliteli olduğu için yüksek puan almanız gerek.Artık yabancılara nasıl şartlar uyguluyorlar bilemiyorum.Uzun zamandır prosedürlerini takip etmiyorum.

Koreli arkadaşlarımla Ewha'yı konuşurken bana oranın misyoner bir okul olduğunu ve düzenli bir şekilde kilisenin aktivitelerine katılmaları gerektiğini söylemişti.Ama yabancı öğrenciler için şart değilmiş.

Ayrıca Ewha'nın çevresinde bir alışveriş sokağı var.Cafeler,kozmetik,kıyafet,aksesuar dükkanları..Tam kız üniversitesi yani.

Bir gün inşaAllah bana orayı görmek nasip olur.

Bakalım hangi bölümler varmış;

Çok varmış :D Şöyle özetleyeyim sosyal bilimlerden sanata,sanattan tıpa,tıptan mühendisliğe her bölüm var.

Önemli mezunlarından biri Düşlerimin Prensindeki prensin babaannesiymiş.















Yorum Gönder

0 Yorumlar