Skin Food Milky Rose Rose Essence Soft Cream Blusher



Skin Food markası benim çok çok severek kullandığım bir Kore kozmetik markası.Cilt bakım ürünleriyle de meşhur olan bu marka zaman zaman bazı seriler çıkarıyor.Bugün blogda Skin Food'un sanırım 2 sene önce çıkarmış olduğu Milky Rose serisinden bir allık inceleyeceğiz.Aslında seride acayip güzel şeyler var ama benim bunu deneme şansım oldu.Aslında seriye baktığımda en güzel ürünün bu olduğunu farkettim.Bunun dışında makyaj temizleme sütü ve nemlendirme özellikli makyaj sabitleme spreyini de merak ediyorum.


Ürünler gül temalı olduğu için gül suyu gibi kokuyor.Ambalajı çok şık.Yağlı boya tablosu gibi gül desenleri var üzerinde.Rengi de çok şeker.Benim elim küçük ve avucum kadar bir ürün.Aynası var içerisinde ve çok güzel.Yani uyduruk öylesine konulan aynalar gibi değil :D



Ürünün yapısına bakalım.Krem yapıda bir ürün fakat sürülüp dağıtıldığında çok hafif bir pudramsı yapıya dönüşüyor.

Pigmentasyonu yani renk verme özelliği biraz zayıf.

Hafif makyaj yapmayı sevenler için çok ideal bir ürün.

Ben elimle değil de rengini daha iyi vermesi açısından süngerle uyguluyorum.Tabi yayarak değil pıt pıt hareketlerle.



Bendeki rengi 3 Apricot Rose.Çok tatlı bir kayısı rengi.Yani koyu yavruağzı tonlarında.Cilde sürüldüğünde biraz daha açık tonlarda oluyor renk.

Far olarak da kullanılabilir.Hem yapı hem de renk olarak far bazı olarak bile kullanılabilir.

Ruj olarak denedim ama bana çok açık kaçtı.Ruj olarak kullanılabilmesi için dişlerin çok beyaz olması ve dudakların nemlendirilmiş olması gerekiyor


Şuan indirimde ve 21 lira civarına alabilirsiniz.Satın almak için tık tık.


Yorum Gönder

2 Yorumlar