Miracle Romance Sailor Moon Star Power Prism Liquidliner (Ay Savaşçısı Temalı Kozmetik Ürünleri)



90'lar çocukları buralarda mı? :) Ay Savaşçısı diye bir anime vardı hatırladınız mı? Ben hikayesini tam hatırlamasam da çok severek izlediğimi biliyorum.Son zamanlarda da bu Sailor Moon yani Ay Savaşçısı temalı bir sürü orijinal yada çakma ürünler üretilmeye başlandı.Ben de bu modaya uymak istedim ve sırf bu tema üzerine orijinal ürün üreten Miracle Romance markasından bir ürün alarak başladım.

Yine benim çok sevdiğim vlogger olan Kim Dao'dan görmüştüm bu marka ve ürünleri.Özellikle eyelinerlarını çok beğenmiştim ama gerçekten çok pahalı ürünler.Ama Japanskin.com'da diğerlerine nazaran daha uygun ve bana ve okurlarıma özel de indirim yapınca kaçırmayayım dedim ve aldım.Şuradan ürüne ulaşarak meriii15 kuponunu kullanarak ürünü %15 indirimle alabilirsiniz :)


Ürünü inceleyelim;

Paketine zaten hayran kaldım.Pastel pembe tonlarında üzerinde ay savaşçısının gölgesi var :) Kalemin ambalajı ise ışıltılı çok açık pembe tonlarında.Üzerinde beyaz Ay Savaşçısı'na ait temalar var.Üzerindeki birkaç şekil; kedi ve hilal şeklinde ay ve üzerinde Miracla Romance yazıyor.Paketin katlanmış bir kısmı var orayı açınca da bütün savaşçıların resmi çıkıyor.

Bir de ayrı bir kapak satılıyor.Hani ay savaşçısının yani Usagi'nin bir değneği vardı yada asa mı denir onun şeklinde.Dilerseniz onu ayrı alıp o kapağa takabiliyorsunuz.Ben onu da denemek istiyorum.


Fırçası brush-liner tarzında.Yani keçe değil plastik kıllardan fırçası.Zaten Asya yapımı eyelinerlar hep brush-liner tarzında oluyor ve bu fırçayla eyeliner sürmek kolay ötesi.Ben eskiden Asyalı vloggerları izlerken bir çizimde nasıl bu kadar kolay çekebiliyorlar diyordum.Birçok keçeli eyeliner denedim fakat olay onda değilmiş anladım.Olay fırçadaymış.

Bu tip ürünlerde hem daha çok ürün geliyor fırçaya hem de fırçasıyla hem ince hem kalın dümdüz bir eyeliner çekilebiliyor.Ayrıca bu tip fırçalar da yumuşacık oluyor.

Çok kolay çıkıyor.Aslında ürünün açıklamasında içerisindeki yüksek polimer yüzünden uzun süre dayanıklı diyor ama elimle bile rahatlıkla siliyorum.Akma yapmayabilir ama silinme ihtimali yüksek.

Tema Ay Savaşçısı olduğu için içerisinde ışıltılar olan bir eyeliner.

İçerisinde alüminyum varmış.Alüminyumun faydası yada zararını bilmiyorum.Belki alerjisi olan vardır diye yazıyorum.

Bendeki rengi siyah.Renk olarak değil ama yapı olarak yoğun.





Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Bu site o kadar tatlış bir site ki! Annemin kızmayacağını bilsem mutlaka alışveriş yaparım :( Ama işte annem... Yaşımın küçük olduğunu söyleyip en bilinen mağazalardan bile bir şey almama kızarken hayatta netten almama izin vermez. Ama ikna edersem mutlaka bu ürünü de göz önünde bulunduracağım.
    90'lar çocuğu değilim ama Sailor Moon'u çok severim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzel bir site :) Sevilmeyecek gibi değil ki ya çok tatlı bir anime :)

      Sil