Maybelline Color Tattoo Krem Farlar Hakkındaki Yorumlarım


Merhabaaaa ~ ^^

Nasılsınız? Haftanız nasıl geçti? Ben yoğunluğu atlattım çok şükür.Artık bloguma bol bol vakit ayırabilirim :)

Bugün sizlerle hem kullanışı çok kolay,hem yapı olarak hem renk olarak çok çok güzel hatta harika olan bu Maybelline Color Tattoo farlar hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım.


İlk önce yapılarından bahsedelim.Jel-krem yapıda.Kullanımı çok kolay.Çok pratik bir ürün.Ben yüzük parmağıma alıp göz kapağıma dağıtıyorum.Ve şu çok beğendiğim önemli özelliğini mutlaka okuyun; ürünü uygulayınca sanki katlanma bölgenize ayrı bir gölge rengi sürmüşsünüz gibi oluyor.Yani tek bir far içerisinde hem asıl rengin tam olarak mükemmel bir şekilde beli olması hem de o gölgeli görünümü sağlaması nasıl oluyor hayret ettim.

Oldukça kalıcı.Hatta zor çıkıyor.Çizgilerde birikme yapmıyor.

Bu farları kullanırken baza gerek yok.Zaten kendileri de baz niyetine kullanılabilir.

Renk verme özellikleri yani pigmentasyonları yüksek.

Kokuları yok.

İçerisinde karmin ve alüminyum olma ihtimali var.Parafin içeriyor.


Bende 4 rengi var.


Yukarıdaki swatchlar sırasıyla;

35 On and on Bronze- Işıltılı orta kahve tonlarında bir renk.

40 Permanent Taupe- Mat, gri-kahverengi tonlarında içerisinde hafif mor tonu barındıran bir renk.Küçük gözler için çok kullanışlı.Tek başına kullanımda bile gözleri daha açık-büyük gösteriyor.

65 Pink Gold- Mürdüme kaçan ışıltılı bir pembe.Şuan elimde olan Color Tattoolardan en sevdiğim renk bu.

93 Creme de Nude- Ve şu sıralar meşhur Creamy Mattes serisinden bir renk.Bej tonlarda bir ten rengi.Göz kapağını nötrlemek için ideal bir renk.Yapı olarak farklı olsalar da Mac Paint Pot'larla aynı işlevi görüyor.




Bunların dışında ben ülkemizde satılmayan Pomegranate Punk ve Barely Beige rengini de denemek istiyorum.

Aşağıdaki renklerin isimlerine tıklayarak satın alma linklerine ulaşabilirsiniz.Ben aşağıdaki sitelerden indirim zamanında 12-14 lira civarına almıştım tanesini.






93 Creme de Nude


40 Permanent Taupe

Son 2 ürünü Markafoni'den almıştım ama şuan satışta değil.




YENİ RENK!!!

Yukarıda Pomegranate Punk rengini çok merak ettiğimi ve ülkemizde olmadığını söylemişimİşte o renk geldi!!! Metallic Pomegranate adıyla ^^ Ben Gratis'ten satın aldım.

70 Metallic Pomegranate- İçerisinde altın ışıltıları bulunan patlıcan moru-mürdüm arası bir renk.Özellikle sonbahar-kış makyajı için çok güzel.Işıltılı hatta oldukça ışıltılı bir far.Eyeliner olarak da çok güzel duruyor.








Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ben hiç beceremiyorum bu far işini o yüzdende almıyorum hiç :))

    YanıtlaSil