Joo Sang Wook


Joo Sang Wook

Doğum Tarihi : 17 Temmuz 1978

Oynadığı Diziler;

Queen Seon Deok*
Paradise Ranch*
Good Doctor
Birth Of A Beauty*
Cunning Single Lady*
Air City
Just Love
Three Fathers One Mother
Chun Ja's Happy Event
The Accidental Couple
Giant
The Thorn Birds
Special Affairs Team TEN
Come Come Absolutely Come
Feast Of The Gods
TEN 2
I Need Romance 3
The Man In The Mask
Glamorous Temptation


Kimdir bu Joo Sang Wook?Neden Meri için bu kadar önemli?

Şimdi efendim ben yıllar önce önümde bir fincan çayım yanında negro bisküvim TRT'de Muhteşem Kraliçe'yi izlerken Wolya diye bir karakter gördüm.Vay çok tatlı falan demiştim ama dizinin senaryosu daha çok sarınca diziye odaklanmıştım.Neyse yıllar sonra başka bir dizi izleyeyim dedim.Lee Yeon Hee'yi de çok severim Paradise Ranch'i izleyeyim dedim ve asıl burada Joo Sang Wook'a aşık oldum.Kız da adama ahjussi ahjussi deyince adamı nerede görsem ahjussi diyorum.Önceden millet nasıl oppa yapıyor ya ne bileyim sıkıcı falan diyordum ama ahjussiden sonra anladım :D Adamın bakışı,gülüşü,komik tavırları..Daha ne olsun :D

*Bu diziler en sevdiğim dizileri.

Bütün dizilerini izlemedim ama izlediğim kadarıyla adamın oyunculuk muhteşem.Ne rol giyse yakışıyor ama özellikle komedide çok başarılı.

Ben son 2 dizisini sevemedim.O da senaryolarından dolayı galiba.Hikayeleri sıkıcı geldi.Biri The Man In The Mask diğeri Glamorous Temptation.

Birkaç röportajını da izledim.Anladığım kadarıyla gerçek hayatta komik bir insan ve bu özelliğine de hayran kaldım.










Yorum Gönder

0 Yorumlar